Magazin Hornbach Sibiu

Hornbach România, investiție de 2,8 milioane de euro

04.03.2020

Magazin Hornbach Sibiu. Hornbach România a extins magazinul din Sibiu cu aproximativ 3.500 mp. în urma unei investiții de 2,8 milioane de euro. Fondurile au fost alocate pentru construirea unei zone de Drive-In pentru materiale de construcții și pentru extinderea suprafeței exterioare destinate produselor de grădinărit.

Magazin Hornbach Sibiu. Ce spune conducerea companiei?

„Am luat decizia de a investi în extinderea magazinului nostru din Sibiu deoarece ne-am dorit să venim în întâmpinarea clienților noștri locali cu o zonă specială de tip Drive-In, așa cum avem în toate celelalte magazine din țară. De asemenea, odată cu crearea acestui spațiu, am mărit și suprafața exterioară destinată produselor de grădină, dar și o parte din departamentele din interiorul magazinului”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Magazin Hornbach Sibiu. 15.500 de mp.

În acest moment suprafața magazinului din Sibiu a ajuns la 15.500 mp., comparativ cu 12.000 cât avea în momentul inaugurării sale, în octombrie 2015. Locația din Sibiu este amplasată pe un teren de 38.700 mp şi este împărţită în patru zone distincte, precum toate locaţiile Hornbach din România.

Pe o suprafaţă de 6.900 mp este situată zona de materiale de construcţii şi amenajări, în timp ce pe o suprafaţă de aproximativ 3.600 mp se regăseşte o zonă dedicată produselor de Grădină şi Zoo. Drive-In-ul este amplasat pe un areal de 5.000 mp.

Magazin Hornbach Sibiu. Teren suplimentar

Potrivit Directorului General al companiei, investiția de 2,8 milioane de euro a fost alocată atât achiziției de teren suplimentar de 5.500 mp, cât și construcției zonei de Drive-In. Odată cu aceste schimbări, investiția totală în magazinul din Sibiu se ridică la 14,8 milioane de euro.

„La fel ca şi celelalte magazine Hornbach, şi locaţia din Sibiu este partenerul ideal pentru proiecte Do-It-Yourself. Astfel, în noul magazin, sibienii pot găsi peste 50.000 de articole mereu pe stoc, alături de altele disponibile la comandă”, a mai afirmat Mugurel-Horia Rusu.

Acesta a subliniat că noua investiție a dus la creșterea sortimentului aflat acum în zona de Drive-In, cum este cazul gamelor de:

  • cherestea verde, uscată și rindeluită
  • grinzi lamelare
  • lemn și WPC pentru terasă
  • plăci de gips-carton
  • vată minerală
  • acoperișuri
  • canalizare
  • scări
  • materiale de construcții la sac (ciment, mortare, șape)

Zona de grădină

În zona de grădină au fost adăugate noi sortimente de grătare, produse pentru irigații și ghivece. În plus, în departamentul de sanitare au fost extinse categoriile de cabine de duș, mobilier de baie și instalații. De asemenea, a fost dublată suprafața de expunere pentru plăci ceramice, din dorința de a oferi clienților locali o gamă cât mai variată de produse. Alte zone ce cuprind acum un sortiment mai mare de produse sunt cele pentru parchet și accesorii, dar și cea pentru lemn de construcții.

Business-ul companiei

“Extinderea magazinului Hornbach din Sibiu va avea un impact pozitiv și în business-ul companiei. Astfel, estimăm un avans cu aproximativ 15% al vânzărilor pentru grupele de lemn, plăci și prefabricate. De asemenea, pentru categoria de gresie și faianță mizăm pe un avans de circa 50% al vânzărilor”, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.

Citește și Rezultate Asseco 2019. Vânzările companiei, în creștere

 

 

 

 

Citiți și despre: