Stiri: Retail

Magazin Volkswagen Plaza Romania

Volkswagen deschide un magazin în Plaza România

02.11.2018

Volkswagen a anunţat că deschide un magazin propriu într-un centru comercial. Inaugurarea reprezintă o premieră pentru piața auto din ţara noastră. Astfel, compania auto aduce experiența mărcii și interacțiunea cu mașina în mijlocul acțiunii din retail.

Primul model expus la vânzare în concept-store-ul din Plaza România este noul Volkswagen Touareg.

Primul concept store auto din România se află la parterul mall-ului Plaza România din București.

Magazin Volkswagen Plaza România: O experienţă unică

Vizitatorii mall-ului vor avea parte de o experiență unică interactivă în noul magazin. Unitatea este dotată la cele mai înalte standarde tehnologice.

În spațiul de 115 metri pătrați este expus noul Volkswagen Touareg. În plus, clienții au acces la o zonă digitală, zone de accesorii sau de realitate virtuală.

Magazin Volkswagen Plaza România: Ce spune conducerea companiei auto?

„Volkswagen concept store este răspunsul nostru la schimbările ireversibile din industria auto, dar și de mentalitate a clienților. Am ales să aducem experiența Volkswagen mai aproape de iubitorii mărcii într-un format nou, care completează locațiile tradiționale și deschide drumul spre o audiență extinsă”, declară Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen.

La nivel mondial, Volkswagen a lansat de curând două magazine de acest tip într-un mall din Birmingham și într-un centru de cumpărături stradale din Varșovia.

Magazin Volkswagen Plaza România: Anunţul făcut de conducerea mall-ului

„Suntem onorați să fim primul mall din România care are în incintă un Concept Store Volkswagen. Această deschidere confirmă intenția Anchor Group de a oferi clienților noștri cel mai bun mix de branduri, precum și faptul că o astfel de inovație reprezintă o prioritate pentru noi”, a declarat Affan Yildirim, General Manager and Board Member of Anchor Group și Board Member of MallDova.

Spațiul magazinului din Plaza România a fost amenajat în așa fel încât să simplifice la maximum procesul de cumpărare al unei mașini.

În cadrul unităţii, clienții vor putea să se documenteze, să testeze, să primească oferte inițiale și chiar să comande noi modele de mașini, piese de schimb, accesorii sau echipamente promoționale oficiale.

Citeşte şi Rezultate financiare BCR 2018: Anunţul făcut de bancă