magazinele Praktiker devin brico depot

Magazinele Praktiker din România devin Brico Depôt. Cât durează procesul de rebranding?

26.09.2018

Magazinele Praktiker din România devin Brico Depôt. Astfel, se continuă planul de integrare și consolidare a activității pe piața locală a companiei de bricolaj. Brico Depôt, parte a grupului Kingfisher, a achiziţionat magazinele Praktiker din România în decembrie 2017.

Preluarea Praktiker consolidează poziția Kingfisher pe piața de îmbunătățire a locuinței. Brico Depôt este, la ora actuală, al doilea mare retailer de bricolaj din ţară. Reţeaua deţine 38 de magazine, având multe oportunități de creștere.

Rebrandigul Praktiker va fi implementat în mai multe etape. Procesul continuă demersul Kingfisher de a contribui la dezvoltarea pieței de îmbunătățire a locuinței din ţara noastre.

Magazinele Praktiker devin Brico Depôt. Strategia de dezvoltare

Strategia de dezvoltare a Kingfisher include transformarea gamelor de produse prin integrarea unor produse inovatoare. Acestea urmează să fie disponibile în toate magazinele retailerului din Europa.

Per total, 7.500 de produse din oferta unificată se găsesc în magazine Brico Depôt. Totodată, peste 5.000 dintre ele sunt disponibile și în magazinele Praktiker.

Toate magazinele Brico Depôt, inclusiv cele preluate, vor oferi soluții unice pentru proiectele de renovare și reamenajare a caselor. La acestea se adaugă o experiență de cumpărare îmbunătățită.

Magazinele Praktiker devin Brico Depôt. Când se încheie rebrandingul?

Procesul de rebranding al magazinelor Praktiker va fi încheiat până la începutul sezonului de primăvară. Aşadar, în prima parte a anului 2019, Kingfisher va opera întreaga rețea din ţara noastră sub brandul Brico Depôt.

„Continuăm strategia de consolidare a operațiunilor după achiziţia Praktiker, de la sfârșitul anului trecut, prin inițierea procesului de rebranding. Vom finaliza astfel o etapă importantă a procesului de integrare și vom lansa o alta, orientată către o acoperire națională mult mai bună și axată și mai mult pe nevoile clienților noștri. Credem că fiecare dintre noi trebuie să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca reamenajarea locuinţei sa fie accesibilă tuturor. Ambiția grupului din care facem parte este să devenim lider pe piața de îmbunătățire a locuinței, un obiectiv care va prinde din ce în ce mai mult contur în urma strategiei noastre pe termen mediu și lung”, spune Adela Smeu, CEO Brico Depôt România.

Trei magazine Praktiker vor fi închise

Pe lângă rebranding, strategia companiei include și închiderea a trei magazine Praktiker. Este vorba de unităţile din Arad, Brașov și Pitești.

„Nu a fost deloc o decizie ușoară. Înțelegem impactul pe care această decizie îl are asupra colegilor noștri și am construit un plan prin care să le oferim posibilitatea de a lucra în alte magazine Brico Depôt sau sprijin în găsirea altor oportunități de angajare pe piața locală”, a explicat Adela Smeu.

Citeşte şi Brico Depôt deschide trei pop-up store-uri. În ce oraşe vor fi situate?

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Magazinele Praktiker din România devin Brico Depôt. Cât durează procesul de rebranding?

  1. Pingback: Atestare AMCOR 2018: Anuntul facut de Asociatie | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.