Magazinul Anului in E-Commerce 2019

Magazinul Anului în E-Commerce 2019. Câte magazine participă la concurs?

17.07.2019

Magazinul Anului în E-Commerce 2019. Nu mai puțin de 77 de magazine online concurează pentru titlul de Magazinul Anului în E-Commerce în cadrul Competiției GPeC 2019. Per total, 91 de magazine online și-au exprimat intenția de participare la Competiția GPeC 2019, din care 77 au fost acceptate în concurs. Acestea respectă integral criteriile de preselecție și regulamentul evenimentului.

Competiția Magazinelor Online GPeC provoacă magazinele online să asigure o experiență de cumpărare online facilă (User Friendly) și să ofere servicii de calitate consumatorilor.

Magazinul Anului în E-Commerce 2019. Juriul

Juriul Competiției GPeC este format din 32 de experți în E-Commerce și Marketing Online, dar și – în premieră – de robotul Richard dezvoltat de Aggranda. Robotul este cel care analizează criteriile de ordin tehnic și repetitive pe care ar trebui să le respecte magazinele online într-un timp mult mai scurt decât ar putea-o face un om.

Cele peste 200 de criterii de evaluare a magazinelor online pornesc de la:

  • ergonomia website-urilor / Usability
  • Optimizarea Ratei de Conversie
  • Marketing
  • SEO
  • Securitate
  • E-Mail Marketing
  • Social Media
  • Mobile Presence

Pe scurt, aceste criterii evaluează întreaga interfață a magazinelor online cu utilizatorii.

Magazinul Anului în E-Commerce 2019. Un ghid de optimizare

„Criteriile de evaluare GPeC sunt considerate de către magazinele online și de către marile agenții din domeniu drept cel mai bun ghid de optimizare a prezenței web pentru orice e-commerce. Fiecare magazin online înscris în Competiția GPeC va fi evaluat prin prisma fiecăruia din cele 200+ criterii și va primi recomandări practice despre ce trebuie îmbunătățit la site-ul lui, în așa fel încât să crească rata de conversie și să vândă mai mult”, a afirmat Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Magazinul Anului în E-Commerce 2019. Juriul Competiției GPeC 2019 este format din:

  • Gejza Nagy (Luigi’s Box)
  • Horia Neagu (Napoleon.Digital)
  • Andreea Moisa (Bean United)
  • Eugen Potlog (UX Studio)
  • Florinel Chiș (ARMO)
  • Mihai Vînătoru (DWF)
  • Mădălina Pangrate (Google România)
  • Andrei Georgescu (White Image)
  • Lucia Ciucă (Epyca Management)
  • Dragoș Smeu (Mavericks)
  • Irina Bucurenciu (123 Form Builder)
  • Bogdan Aron (2Performant)
  • Doina Vîlceanu (ContentSpeed)
  • Dan Toma (Zitec)
  • Răzvan Acsente (Vodafone)
  • Marian Hurducaș (Necktie Agency)
  • Anabela Luca (adLemonade)
  • Bogdan Manolea (TRUSTED.ro)
  • Cristian Iosub (Conversion)
  • Adelina Oprea (Champaigns)
  • Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile)
  • Cosmin Năstasă (Data Revolt Agency)
  • Bianca Grip (GripAds)
  • Cristian Ignat (Canopy)
  • Adrian Pintilie (Extended)
  • Roxana Olaru (CREADIV)
  • Ovidiu Joița (iAgency)
  • Cătălin Macovei (MoLoSo)
  • Daniel Ene (MoLoSo)
  • Cosmin Dărăban (GoMag)
  • Miriam Cihodariu (Heimdal Security)
  • Florin Pețu (Admarks)
  • robotul Richard dezvoltat de Aggranda

Magazinul Anului în E-Commerce 2019. Întâlnirea cu Juriul GPeC

Prima etapă de evaluare s-a încheiat pe 11 iulie 2019, urmând ca pe 18 iulie reprezentanții magazinelor online să se întâlnească față în față cu Juriul GPeC pentru a le fi oferite recomandări de îmbunătățire a prezenței online, în urma auditului.

Întâlnirile se desfășoară pe 18 iulie la Hotel Sheraton din București, iar până la întâlniri, toate magazinele vor primi pe e-mail raportul de evaluare pentru a-l putea urmări pas cu pas împreună cu Juriul GPeC.

Fiecare magazin online are la dispoziție 2 ore de discuții 1-la-1 cu Juriul GPeC, primind consultanță avizată de la acesta.

Magazinul Anului în E-Commerce 2019. Aplicarea recomandărilor

După aceea, magazinele online au la dispoziție două luni să aplice recomandările Juriului, urmând ca în perioada septembrie-octombrie să fie reevalute pentru a urmări progresul.

Magazinul Anului în E-Commerce 2019. Școala de Vară de E-commerce și Marketing Online

După Întâlnirile Consultative din 18 iulie, organizatorii GPeC pregătesc Școala de Vară de E-Commerce și Marketing Online care se va desfășura în perioada 21-26 august la Moeciu de Sus, jud. Brașov. Aceasta este singura serie de cursuri intensive de e-commerce și digital marketing din România, precum și mixul perfect între conținutul practic transmis în cadrul cursurilor și team-building, networking și distracție.

Înscrierile sunt în plină desfășurare, iar până pe 31 iulie este valabilă și o Ofertă Early-Bird care aduce discount-uri semnificative din taxa de participare. Detalii și înscrieri: https://www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-gpec/

Magazinul Anului în E-Commerce 2019. GPeC SUMMIT

După Școala de Vară, următorul eveniment major este GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie, desfășurat în București la Sala Mare a Teatrului Național București. Potrivit organizatorilor, primele noutăți vor fi anunțate pe 22 iulie, atunci când vor începe și înscrierile, dar a fost deja anunțat primul speaker internațional de excepție, respectiv Ryan Holiday – best-selling author cu peste 2 milioane de exemplare vândute.

Citește și Centrul de excelență Steering Lab, lansat în România

 

 

 

Citiți și despre:

3 păreri la “Magazinul Anului în E-Commerce 2019. Câte magazine participă la concurs?

  1. Pingback: Grohe AG are o noua conducere | Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: Targul National Imobiliar - TNI 2019 | Jurnalul de Afaceri

  3. Pingback: Rezultate financiare NTT DATA Romania | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.