Slide

Stiri: Retail

Magazinul online de haine Answear estimează o dublare a vânzărilor. Cele mai vândute branduri

05.09.2018

Românii cumpără online din ce în ce mai multe produse. O dovadă în acest sens este reprezentată şi de rezultatele anunţate de magazinul online answear.ro, în primele şase luni din 2018. Magazinul online al companiei poloneze a anunţat că vânzările companiei în România au avansat cu nu mai puţin de 80%.

Magazinul answear.ro este specializat în vânzarea online de articole de fashion.

Magazinul online de haine Answear, prezent pe o piaţă de 300 milioane euro

Conform companiei, piaţa din România pe care activează are o valoare de peste 300 milioane de euro.

Retailerul, care este prezent pe piaţa locală de acum trei ani, deţine la ora actuală o cotă de piață de 6,7%.

“Creșterea din acest an se datorează în mare parte strategiei susținute de a oferi servicii mai bune dar și o selecție de branduri internaționale cât mai variate clienților noștri. În 2018 am adăugat în portofoliu branduri noi precum Tommy Jeans, Armani Exchange, Tally Weijl. Dincolo de eforturile de a ușura procesul de achiziție efectiv, încercăm să fim un reper de stil pentru clienții noștri”, declară Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Aceasta a mai spus că magazinul online are o colaborare cu cei mai buni specialiști de modă din ţara noastră. Scopul parteneriatului este de a oferi soluții de styling care se axează pe cele mai căutate tendințe în modă. Mai exact, este vorba de articolele tematice și workshop-uri video.

Piaţa din România este una în care cumpărătorii cunosc brandurile și vor să petreacă puțin timp în magazinele offline. Şi în acest context strategia Answear.ro are la bază avansul accelerat al retail-ului online de fashion din ţara noastră.

Pentru finele anului în curs, compania vizează dublarea busines-ului.

“Estimăm să încheiem anul 2018 cu o cifră de afaceri de 20 milioane Euro, deci aproape o dublare față de 2017. În acest sens, ne-am pregătit deja din timp pentru campania de Black Friday din acest an, în cadrul căreia vom avea oferte foarte bune cu care venim în întâmpinarea clienților nostri”, adaugă Raluca Radu.

Clienţii magazinului online de haine Answear.ro

Majoritatea celor care cumpără haine de pe Answear.ro sunt femei (peste 60%). Produsele preferate sunt următoarele: pantofi, jachete, rochii, cămăși și tricouri.

Printre cele mai apreciate branduri se numără: Tommy Hilfiger, Guess, Levis, Calvin Klein, New Balance, Under Armour, Adidas Originals, Nike.

Citeşte şi Rezultate financiare bune pentru OMNIASIG, în primul semestru din 2018