Mondial SA, modernism în design și soluții estetice

01.10.2020

Tradiția românească de excepție s-a îmbinat perfect cu o istorie de peste 270 de ani în domeniu a Concernului German Villeroy and Boch. Atunci când vorbim despre modalitatea perfectă de a îmbina tradiția, producția obiectelor ceramice cu tehnologia modernă, dar mai ales cu cerințele și nevoile consumatorilor, vorbim cu siguranță de Mondial SA. Compania s-a făcut remarcată de-a lungul timpului printr-o calitate deosebită a produselor și serviciilor oferite, încă de la înființare, în anul 1894.

În calitate de furnizor al Casei Regale a României, Mondial SA își păstrează în continuare un respect și o grijă deosebită pentru tradiție, devotament pentru calitate, dar și o ambiție de păstrare a autenticității. Tradiția românească de excepție s-a îmbinat perfect cu o istorie de peste 270 de ani în domeniu a Concernului German Villeroy and Boch.

Tradiția românească de excepție s-a îmbinat perfect cu o istorie de peste 270 de ani în domeniu a Concernului German Villeroy and Boch

Villeroy and Boch, una dintre cele mai longevive și respectate branduri europene, cu o istorie de peste 270 de ani în domeniu, cu reprezentanți în peste 125 de țări, și-a pus amprenta asupra evoluției Mondial SA prin extinderea viziunii și integrarea acesteia într-un brand cu tradiție.

„Respectul și grija pentru tradiție, devotamentul pentru calitate și ambiția autenticității manifestate pe întreg parcursul evoluției companiei au contribuit la obținerea distincției de Furnizor al Casei Regale a României, distincție oferită de către Maiestatea Sa, Principesa Margareta”, ne-a declarat Managerul General Mondial SA.

Mondial SA – creație, viziune și inovație în produse românești

Integrarea în grupul german Villeroy and Boch a determinat Mondial SA să facă următorul pas în evoluție, astfel încât compania oferă mai mult decât funcționalitate – modernism în design sau soluții estetice.

Compania își continuă evoluția începută în urmă cu mai bine de 30 de ani în domeniul producției de obiecte ceramice, beneficiind în acest moment de o dublare a prestigiului ca urmare a implicării grupului german Villeroy and Boch.

Produsele Mondial SA dețin certificatul de calitate ISO 9001: 2008 emis de către TUV Rheinland InterCert, marcă de certificare independentă și recunoscută internațional

Astfel, cele mai performante tehnologii în domeniu se află într-o simbioză perfectă cu manufactura dusă la nivel de artă, fapt dovedit inclusiv de certificatul de calitate ISO 9001: 2008 emis de către TUV Rheinland InterCert, marcă de certificare independentă și recunoscută internațional.

„Cu o tradiție de peste 30 de ani în producția de obiecte ceramice, Mondial SA reprezintă una dintre companiile care reușesc să păstreze tradiția producției obiectelor ceramice și să adapteze permanent tehnologia și designul produselor sale la cerințele și nevoile consumatorilor”, afirmă Managerul General.

Produsele de calitate marca Mondial SA sunt recunoscute pe piața de profil, putând să satisfacă chiar și cele mai exigente criterii ale clienților. Astfel, experiența bogată își spune cuvântul din moment ce compania s-a alăturat concernului german, unul dintre cei mai mari producători de articole sanitare și plăci ceramice.

Accentul pe investiții, echipă și comunitate

În ultima perioadă, Villeroy and Boch și-a continuat investițiile în dezvoltarea fabricii Mondial SA, dar și în dezvoltarea infrastructurii întreprinderii. În paralel cu aceste investiții, transmiterea cunoștințelor, dar și dezvoltarea acestora reprezintă o strategie importantă pentru companie. În acest sens, personalul beneficiază de programe de pregătire individualizate, desfășurate atât în țară, cât și în străinătate.

În ultima perioadă, Villeroy and Boch și-a continuat investițiile în dezvoltarea fabricii Mondial SA, dar și în dezvoltarea infrastructurii întreprinderii

În 2020, Mondial SA deține în medie circa 750 de angajați, însă procesul de recrutare este unul continuu, astfel încât oamenii cu adevărat pasionați, interesați de dezvoltarea profesională, oamenii cu spirit de echipă și talent pe măsură să fie atrași în cadrul companiei. În acest fel, atât valorile, cât și prestigiul companiei vor crește pe termen lung și vor aduce beneficii angajaților și clienților.

Interesul companiei se extinde și în ceea ce privește mediul înconjurător. Prin urmare, Mondial SA depune eforturi continue pentru a crea produse inteligente, dar prietenoase cu mediul înconjurător, capabile să înfrumusețeze viața și să aducă un plus de valoare clienților companiei.

Mondial SA se implică și în comunitate, un reper important în activitatea acesteia, deja considerat de tradiție, fiind Cupa Mondial Lugoj. Evenimentul a debutat în anul 2017 și a ajuns unul dintre cele mai importante concursuri de alergat, care face mai mult de atât – Cupa Mondial Lugoj trage un semnal de alarmă asupra importanței unui stil de viață sănătos, dar și asupra importanței faptelor bune în viața celor care au cu adevărat nevoie. Fondurile obținute din organizarea acestui eveniment sunt donate în scop caritabil, ceea ce reprezintă încă o dovadă a interesului companiei pentru dezvoltarea și susținerea comunității.

Evoluția recentă a companiei

Evoluția financiară a reflectat eforturile continue de creare și dezvoltare a unor produse de calitate superioară, recunoscute în piață, precum și implicarea companiei în viața comunității și a propriilor angajați. Nu este astfel de mirare că veniturile au crescut de la 36 de milioane de euro în 2017, la 40,4 milioane de euro în 2018. În anul 2019, veniturile obținute din vânzări au însumat 40,6 milioane euro.

Experiența îndelungată, tradiția de excepție, dar și capacitatea de a inova sunt însă aspectele esențiale pentru companie, aspecte care pot contribui la o evoluție pozitivă, chiar și în condiții de criză.

Experiența îndelungată, tradiția de excepție, dar și capacitatea de a inova sunt însă aspectele esențiale pentru companie, aspecte care pot contribui la o evoluție pozitivă, chiar și în condiții de criză

„Puţine întreprinderi au contribuit, pe lângă istoria lor economică regională, şi la istoria culturală şi socială a Europei. Villeroy & Boch este printre acestea. Acest fapt responsabilizează grupul Villeroy & Boch, dar și Mondial SA, atât față de angajaţi, acţionari şi clienţi, cât şi faţă de mediu şi societate. Menajarea resurselor naturale, utilizarea raţională a energiei şi durabilitatea produselor sunt cele mai importante lucruri avute în vedere. De asemenea, siguranţa muncii şi protecţia sănătăţii constituie una din cele mai importante aspecte pentru companie”, concluzionează Managerul General.

Mondial SA a dovedit de-a lungul timpului faptul că posedă capacitatea de a se reinventa, de a fi aproape de clienți și angajați, dar mai ales de a depăși cu bine momentele mai grele, pentru a crea în final obiecte ceramice inovatoare, prietenoase cu mediul înconjurător, dar mai ales adaptate vremurilor moderne.

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Mondial SA, modernism în design și soluții estetice

  1. Pingback: Mondial SA, modernism în design și soluții estetice – Reporter

Comentariile nu sunt permise.