Naturevo continuă să inoveze la nivel de produse

01.04.2021

În ciuda faptului că legislația la nivel european este într-o continuă schimbare, compania a reușit să introducă în portofoliu produse eficiente pentru agricultură. Anul 2020 va intra în istoria agriculturii românești ca un an total atipic și cu foarte multe provocări. Fermierii din  România s-au confruntat cu două fenomene extreme: seceta din toată partea de sud și est a țării și pandemia Covid. Într-un an atât de dificil, compania Naturevo a înregistrat o evoluție pozitivă, realizând cea mai mare cifră de afaceri de până acum, lucru posibil datorită soluțiilor propuse, a produselor de o calitate excepțională și, bineînțeles, a echipei care se adaptează continuu condițiilor de piață.

„Încă de la înființare, compania a continuat să caute soluții pentru a rezolva o serie cât mai mare de provocări atât din agricultura ecologică, cât și din cea convențională. Naturevo este într-o continuă dezvoltare și acest fapt implică adoptarea celor mai potrivite soluții pentru piața românească. Deși, la nivel european, legislația este într-o continuă schimbare și uneori pune piedici dezvoltării, Naturevo reușește să introducă în portofoliu câteva produse foarte interesante pentru agricultură”, ne-a declarat Dl. Ioan ENOIU, administrator unic, director strategii integrate Naturevo.

În ciuda faptului că legislația la nivel european este într-o continuă schimbare, Naturevo a reușit să introducă în portofoliu produse inovatoare pentru agricultură

Naturevo a introdus produse ca Drekkar, fertilizant cu zinc ce măreşte capacitatea de autoapărare a plantei în fața dăunătorilor – un repelent natural sistemic împotriva insectelor și acarienilor.

Un alt produs inovator este Nectar Cereales, un produs care are la bază tehnologia inovativă Agronutrition, și anume Nutricitorii care acoperă nevoile nutritive și de apărare ale culturilor în etapele lor esențiale. Acest produs conține sulf, mangan și nutricitori vegetali.

Un alt produs interesant este Nectar Mais, similar cu Nectar Cereales, însă acesta este recomandat pentru cultura de porumb și conține sulf, mangan, zinc și nutricitori vegetali. Produsele din gama Nectar pot fi utilizate și în agricultura ecologică.

Inovații pentru piața din România

Totodată, au fost introduse produse precum CODICEVO, ENERGEVO și FINALEVO, 3 produse absolut noi în piața din România. Acestea sunt îngrășăminte inovative, foarte performante, care continuă tehnologia Stoller, iar prin utilizarea lor, fermierul va beneficia de un cost favorabil.

Stoller este o companie care a fost înființată cu scopul de a crea soluții inovatoare pentru creșterea productivității plantelor. Aceasta are 15 filiale în întreaga lume, iar în România este reprezentată prin NATUREVO.

Naturevo se află într-o continuă dezvoltare și acest fapt impune companiei să fie într-o căutare permanentă de soluții inovatoare, adaptate și profitabile pentru fermieri

Pe lângă aceste noutăți, Naturevo se diferențiază în această piață aglomerată prin portofoliul său de produse unice. Ca exemple, putem menționa Transformer – unicul condiționator de sol; ArgintEVO – un produs excepțional pe bază de argint coloidal care are la bază nanotehnologia sau Wetcit – adjuvant de ultimă generație care face ca fiecare tratament fitosanitar aplicat plantelor să aibă un efect de 3-4 ori mai mare.

Produsele mai sus menționate pot fi utilizate atât în agricultura ecologică, cât și în cea convențională.

Cele mai inovatoare soluții și programe destinate fermierilor

Fiecare soluție oferită de Naturevo este bine gândită din punct de vedere tehnic și economic pentru o anumită problemă sau provocare. Astfel, pentru refacerea culturilor întârziate sau afectate de ger, produsul care a dat de fiecare dată rezultate este KERAFOL, un produs excepțional, pe bază de aminoacizi esențiali de o foarte bună calitate. În aceste condiții pedoclimatice este prezent fenomenul de „descălțare” a culturilor, situație în care este important ca pe lângă Kerafol să se aplice și Rootip Basic, pentru o înrădăcinare puternică.

Este important de remarcat faptul că sănătatea solurilor este una dintre prioritățile NATUREVO. Fără un sol fertil, tehnologia inovativă din produsele marilor companii nu își poate demonstra eficiența. Programele integrate Naturevo sunt eficiente, profitabile și în acord cu legile naturii.

Programele integrate Naturevo sunt eficiente, profitabile și în acord cu legile naturii și pun accent pe sănătatea solurilor

„Produsele din portofoliul companiei care sunt strict pentru sol și ajută la refacerea fertilității solului sunt Calciprill – fertilizare și corectarea pH-ului acid al solului, Transformer – unicul condiționator de sol, care transformă un sol sărac într-un sol bogat, Novatec Classic, care asigură nutriție echilibrată pe întreaga perioadă de vegetație cu o doză mică/ha, Best Starter Maximum C+ – un îngrășământ microgranulat pe bază de humofolați, unic în România, soluții care au fost testate și validate de foarte mulți fermieri. Din gama proprie, Naturevo a înregistrat vânzări foarte bune la Kerafol, Copfort, Rootip Basic, ArgintEVO, Evoright PLUS, gama Polyactiv și Wetcit”, detaliază Dl. ENOIU.

Tombola Fermierii câștigă cu Naturevo

Naturevo oferă sprijin fermierilor români prin gama de produse și servicii oferite, dar le oferă acestora și șansa de a câștiga premii super atractive prin organizarea de tombole speciale. Tombola Fermierii câștigă cu NATUREVO este un program de fidelitate pentru clienți, dar și o campanie de promovare a produselor speciale. Fermierii care achiziționează unul sau mai multe produse înscrise în program au șansa de a câștiga unul din cele 21 de premii super atractive – drona pentru agricultură DJI Phantom 4 Multispectral, ceasuri de marcă elvețiene Tag Heuer, telefoane iPhone 12, televizoare Sony, frigidere pentru vin și mașini de tuns iarba Husqvarna).

„Chiar și fermierii care nu sunt extrași sunt câștigători, pentru că utilizarea produselor din cadrul tombolei le va aduce beneficii exprimate în producții ridicate și de calitate. Pentru a beneficia de cele mai noi oferte, fermierii trebuie să ia legătura cu reprezentantul Naturevo din zonă. Datele de contact le pot afla accesând: https://www.naturevo.ro/contact/”, precizează administratorul Naturevo.

Tombola Fermierii câștigă cu NATUREVO este un program de fidelitate pentru clienți, dar și o campanie de promovare a produselor speciale

Pentru a rămâne aproape de clienți, compania este prezentă cu informații de ultimă oră în majoritatea mediilor de socializare: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube etc. Baza a tot ce există online este website-ul companiei, www.naturevo.ro, unde sunt prezentate toate produsele și cele mai importante date.

Angajări și pe durata pandemiei

În acest moment, Naturevo are o echipă formată din 91 de angajați, numărul acestora oscilând între 90 și 100. În prezent, oportunitățile de angajare în Naturevo se referă la departamentele lucrative: vânzări, strategii și marketing, logistică, proiecte speciale.

În cadrul companiei au fost luate toate măsurile necesare pentru prevenirea infecțiilor cu SARS-COV-2, precum și pentru dezinfectarea periodică a spațiilor, iar deplasarea la serviciu s-a făcut numai cu mijloacele proprii și un program decalat pentru a evita posibilele infectări. În ciuda restricțiilor induse de recenta pandemie, Naturevo nu a suspendat activitatea, ci din contră, a continuat angajările și nu a afectat pachetele salariale.

În ciuda restricțiilor induse de recenta pandemie, Naturevo nu a suspendat activitatea, ci din contră, a continuat angajările și nu a afectat pachetele salariale

În plus, Naturevo și-a îndreptat atenția și către comunitate, sponsorizând o serie de acțiuni, printre care: MagiCamp, Dăruiește Viață, Ateliere fără Frontiere, Fundația Casa Campionilor, Asociația Noi Orizonturi și altele.

Datorită eforturilor susținute, produselor inovative și a profesionalismului echipei, Naturevo a reușit să depășească cifra de afaceri din anul anterior. Profitabilitatea activității însă a scăzut, atât din cauza cheltuielilor suplimentare cauzate de pandemie, cât și diminuării profitului specific pe fiecare produs, în special ca urmare a secetei prelungite din 2020.

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/naturevo-agricultura-inteligenta-cu-precizie/