Producatori

Rolem

NBHX ROLEM, de 30 de ani un pionier al industriei auto

01.05.2024

 

Compania își propune să păstreze performanța în proiectele de serie și să lanseze cu succes proiectele noi, aflate acum în diferite etape de dezvoltare. Pentru NBHX ROLEM, ultimii doi ani au însemnat contracte noi câștigate prin licitație de NBHX Trim Group, contracte care s-au tradus în proiecte noi cu un volum generos de mașini anual, pentru modele de mașini de succes pe piața auto, produse de grupul VW, BMW, Mercedes sau Volvo.

În principal, grupul Volkswagen a decis nominalizarea NBHX ROLEM pentru o gamă largă de proiecte, dar și extinderea portofoliului cu noi tipuri de decorațiuni, cum ar fi materiale textile sau piele. Producția de ornamente de mașini își schimbă tendințele. Avem azi ornamente mai bine tehnologizate, cu integrare de elemente cromate și luminoase, fapt care determină investiții în retehnologizare pentru a răspunde acestor solicitări.

Extinderea capacităților de producție

Odată cu aceste proiecte noi, NBHX ROLEM a demarat extinderea capacităților de producție în locația din Parcul Industrial Brașov prin adăugarea unei noi amprente de 12.000 mp, care urmează a fi industrializată în anul 2024 în proporție de 85%, iar în anul 2025 se preconizează a fi 100% ocupată.

NBHX ROLEM a demarat extinderea capacităților de producție în locația din Parcul Industrial Brașov prin adăugarea unei noi amprente de 12.000 mp

Capacitățile de producție ale companiei s-au dezvoltat impresionant prin noi linii de lăcuire, mașini de injecție mase plastice și diverse tipuri de mașini de asamblări finale. O foarte mare parte din investiții s-a axat și pe automatizarea proceselor și pe sisteme de depozitare verticale pentru eficientizarea amprentei la sol.Lifsor

„Lărgirea portofoliului de tehnologii în procesul de injecție și posibilitatea prelucrării suprafețelor din materiale mai speciale, cum sunt materialele textile, pielea, carbonul, ne consolidează poziția în procesul de decizie al clienților pentru proiecte noi. Suntem pregătiți să răspundem cu portofoliul complet de produse, precum lemn, aluminiu, carbon, plastic, folie, piele”, ne-a declarat dna. Lidia Senin, Director General NBHX Rolem.

Expertiză și parteneriate dezvoltate în cei 30 de ani de existență

NBHX Rolem este atentă la solicitările clienților în materii de tehnologii de prelucrare a ornamentelor de mașini, fiind pregătită să răspundă acestor solicitări prin echipele de specialiști din centrele de cercetare și dezvoltare din Germania și China, dar și prin intermediul echipelor locale, pentru care au fost depuse eforturi pentru a extinde paleta de competențe și profiluri. Astfel, au fost intensificate acțiunile de training în diferite domenii pentru angajați, traininguri de CSR – Customer Specific Requirements – pentru a înțelege așteptările clienților, dar și traininguri specifice legate de cele mai noi tehnologii disponibile. Totodată, echipele participă la congrese internaționale și aprofundează schimbul de know-how cu fabricile din cadrul Grupului.

NBHX Rolem este atentă la solicitările clienților în materii de tehnologii de prelucrare a ornamentelor de mașini, fiind pregătită să răspundă acestor solicitări prin echipele de specialiștiEUROMONT

Anul acesta, compania aniversează 30 de ani de existență neîntreruptă. NBHX Rolem a fost un pionier al industriei auto în Brașov, fapt care onorează și obligă în egală măsură.

„Prin urmare, parteneriatele cu istorie în organizație se mențin, NBHX Rolem având un portofoliu bogat de clienți consacrați, cu care și-a început activitatea acum 30 de ani, precum Mercedes Benz și BMW. În ultimii ani, la acest portofoliu s-au adăugat proiecte mari cu Grupul VW. Ca și parteneriate mai noi, compania are în vedere consolidarea relațiilor cu Volvo, PSA, Skoda, dar și alți clienți de prestigiu”, afirmă Lidia Senin.

Motto-ul „Mereu înainte” caracterizează cultura organizațională

Toate aceste proiecte și extinderi de capacități de producție au impus o anumită accelerare a ritmului, precum și adoptarea unor măsuri care să permită companiei să livreze produse la standardele cu care și-a obișnuit deja partenerii.

Motto-ul companiei, „Mereu înainte”, caracterizează totodată și cultura organizațională. Pe termen lung, NBHX ROLEM își dorește să fie alegerea preferată, atât a clienților, cât și a angajaților. Este o misiune pe care compania s-a angajat să o îndeplinească, fiind un partener de încredere pentru clienți, un angajator cu care angajații să se mândrească și o instituție care contribuie la toate proiectele importante ale comunității din care face parte. În cadrul grupului din care face parte, compania NBHX ROLEM este susținută în aceste demersuri de extinderea și consolidarea poziției la nivel european, iar misiunea companiei este încă o dată aceea de a dovedi, împreună cu echipele sale, că încrederea acordată a fost o decizie înțeleaptă.Gimatic-Romania

Pe termen lung, NBHX ROLEM își dorește să fie alegerea preferată, atât a clienților, cât și a angajaților

„Toate aceste modificări survenite ne-au îndemnat să fim mai puternici, astfel încât ne-am mărit echipele de specialiști și personal productiv, iar într-o piață competitivă în atragerea de resursă umană, aceasta este o reală provocare. Alocarea de resurse financiare atât de mari într-un timp atât de scurt nu a fost chiar ușor de gestionat, dar cu sprijinul acționarilor și băncii partenere am depășit obstacolele temporare”, precizează Directorul General.

Performanță în toate proiectele

Ca strategie de viitor, compania are în vedere industrializarea în proporție de 100% a amprentei de aproximativ 50.000 mp, pe care își desfășoară în prezent activitatea în cele două divizii.

În paralel cu această expansiune, societatea își propune să păstreze performanța în proiectele de serie și să lanseze cu succes proiectele noi, care sunt acum în diferite etape de dezvoltare. În acest sens, echipa de vânzări din Germania continuă cu participarea la licitațiile de proiecte noi.

Pe plan intern, NBHX continuă să dezvolte un mediu stabil și sigur pentru angajații săi, pentru a crea și menține un mediu de lucru atractiv, în care oamenii să își dorească să rămână și să se dezvolte. În final, oamenii sunt cei care au o contribuție definitorie în dezvoltarea organizațională.TRANE

Compania are în vedere industrializarea în proporție de 100% a amprentei de aproximativ 50.000 mp, pe care își desfășoară în prezent activitatea în cele două divizii

În cadrul companiei există două divizii diferite din punct de vedere tehnologic, iar rezultatele financiare obținute diferă pe fiecare dintre acestea. În ultimii doi ani, compania a investit peste 50 de milioane de euro pentru dezvoltare și tehnologii noi, ceea ce a generat un impact negativ în exercițiul financiar, dar care se va întoarce pozitiv în următorii doi ani, conform strategiei bugetare pe următorii 5 ani.

Un pilon important în comunitatea locală

NBHX Rolem își propune să fie un pilon important în comunitatea locală, motiv pentru care răspunde pozitiv la inițiativele în care este solicitată. Compania susține cauze din arii diferite, implicându-se în acțiuni caritabile recurente și sprijinind de ani buni mai multe fundații umanitare din zona Brașovului. În plus, NBXH Rolem sponsorizează evenimente sportive, la care participă și angajații.EUROBOX

„Suntem foarte bucuroși să putem contribui an de an la buna organizare a unor evenimente culturale, care aduc plus valoare vieții comunității brașovene. În ceea ce privește mediul înconjurător, facem tot posibilul pentru a minimiza efectele negative asupra acestuia. Desigur, respectăm cu strictețe legislația referitoare la Protecția Mediului și normele impuse de certificarea ISO 14001, dar suntem activi și în acțiuni de igienizare de tip Let’s do it! sau în acțiuni de plantare”, a declarat, în încheiere, dna. Lidia Senin, Director General NBHX Rolem.

 

Citește și  https://jurnaluldeafaceri.ro/pilkington-automotive-romania-lider-de-piata-pe-segmentul-de-parbrize-auto/