Compania susține îmbunătățirea continuă a proceselor interne, ceea ce poate asigura creșterea portofoliului de clienți. Cu o dezvoltare continuă și o abordare inovatoare, Pilkington Automotive România își consolidează poziția în piața de parbrize și servicii conexe. Gama de produse reprezentată de parbrize, geamuri laterale și lunete de mașină a cunoscut o dezvoltare continuă în perioada recentă. Mai mult decât atât, noi modele și versiuni de parbrize sunt disponibile, ceea ce presupune un efort continuu de a rămâne la curent cu cerințele pieței de profil. În acest sens, Pilkington Automotive România urmărește îndeaproape apariția modelelor foarte recente de mașini, aducând pe stoc peste 200 de modele și versiuni de parbrize noi, cu accesorizare de suport cameră sau încălzire.
Totodată, compania a introdus în portofoliul său și o serie de servicii noi, în legătură cu noile modele disponibile pe piață. Astfel, Pilkington oferă și servicii de înlocuire a ștergătoarelor cu lame Trico de calitate de prim-montaj, umplerea cu lichid de spălare parbrize sau tratament hidrofob pe parbrize. În continuare însă, cel mai apreciat și frecvent solicitat serviciu este cel legat de repararea loviturilor de piatră.
Pilkington Automotive România urmărește îndeaproape apariția modelelor foarte recente de mașini, aducând pe stoc peste 200 de modele și versiuni de parbrize noi
„Cel mai des solicitat serviciu al nostru este cel legat de repararea loviturilor de piatră. Este important de menționat faptul că, dacă nu a pornit o fisură dincolo de suprafața unei monede de 50 de bani, lovitura de piatră este în cele mai multe cazuri reparabilă. Reparația necesară poate fi făcută în mai puțin de jumătate de oră. În plus, tehnologia de reparație ne permite să asigurăm și garanție de 5 ani. În cazul în care din punctul reparat pornește o fisură, clientului i se înlocuiește parbrizul cu unul nou”, ne-a declarat domnul Robert Burkhardt, General Manager Pilkington Automotive România.
Pilkington Automotive își mărește suprafața de depozitare
Anul trecut, compania a efectuat două extinderi ale spațiilor de depozitare, ambele cu scopul de a răspunde cererii din partea pieței. Mai întâi, s-a crescut capacitatea depozitului care deservește zona Bucureștiului, precum și exportul în Bulgaria. Este vorba despre depozitul de parbrize din Jilava, care a crescut ca suprafață cu aproximativ 25%, incluzând acum și birouri administrative și spațiu pentru clienți. A doua dezvoltare a fost reprezentată de extinderea atelierului de montaj din Suceava, unde dublarea spațiului a permis realizarea de programări prompte și montaj chiar în ziua comenzii, de cele mai multe ori.
Pentru orașele în care nu există un „Centru de Parbrize Pilkington”, relația cu partenerii capătă importanță strategică. Un număr de aproape 20 de service-uri de parbrize s-au angajat să comercializeze elementele vitrate Pilkington în cadrul unui contract de tip franciză. Sub brandul de „Pilkington Team Partner”, partenerii beneficiază de impactul promovării naționale de brand, dar și de clienți naționali direcționați la locațiile respective. Prin aceste parteneriate, Pilkington oferă partenerilor naționali de flote de leasing operațional servicii de calitate, în toate județele țării.
Sub brandul de „Pilkington Team Partner”, partenerii beneficiază de impactul promovării naționale de brand, dar și de clienți naționali direcționați la locațiile respective
Colaborarea cu Pilkington, avantajoasă pentru clienți și parteneri
Evoluția dotării mașinilor cu sisteme de siguranță obligă și service-urile la aducerea celor mai noi tehnologii în procesul de înlocuire, diagnoză și reglaje ulterioare. În acest sens, colaborarea cu Pilkington Automotive devine reciproc avantajoasă, atât pentru parteneri, cât și pentru clienți.
„Obiectivul nostru este să asigurăm un serviciu complet și la nivelul unei înlocuiri la reprezentanța de marcă. În acest scop, la ora actuală, avem dotare de echipament de calibrare a camerei și oferim diagnoza plus calibrarea camerei după înlocuire la toate modelele. Acest serviciu este de importanță cheie în menținerea funcționalității sistemelor de siguranță, cum ar fi frânarea de urgență, avertizarea pentru menținerea benzii de circulație sau afișarea semnelor de circulație”, detaliază Managerul General.
Pilkington, lider de piață în privința volumelor de parbrize montate
În momentul de față, compania este lider de piață atât în privința volumelor de parbrize montate, cât și în acoperirea modelelor auto cu tehnologia de diagnoză și reglaj cameră. În plus, Pilkington continuă să își fidelizeze clienții prin diferite campanii de promoții și reduceri, organizate periodic.
Cele mai recente promoții de reduceri de preț au vizat atât segmentul de parbrize, cât și serviciile conexe. Amintim de reducerea de 15% de Black Friday la ștergătoare Trico, pentru care Pilkington Automotive deține calitatea de unic importator în România.
Pilkington continuă să își fidelizeze clienții prin diferite campanii de promoții și reduceri, organizate periodic
„Recomandăm clienților care apelează la noi în afara sezonului serviciile care ajută la vizibilitate maximă: ștergătoare noi și tratamentul hidrofob care asigură înlăturarea rapidă a apei de pe suprafețele vitrate în timpul mersului. Clienții persoane juridice care operează o flotă au soluții de fidelizare bazate pe contact unic pentru toată țara, deservire prioritară, extensie de garanție și termene de plată”, menționează dl. Robert Burkhardt.
Accentul pe siguranță și confort
Ca și producător, Pilkington execută tendințele designerilor modelelor noi de autovehicule. Accesorizările recente pun accentul principal pe siguranță, dar și pe confort. Sistemele Avansate de Asistență a Conducătorului Auto (ADAS = Advanced Driver Assistance Systems) în cele mai multe cazuri sunt conectate la mașină prin parbrize, iar astfel accesorizarea crește permanent în complexitate. Pe zona de confort, se poate observa o creștere a funcției de afișaj pe parbrize (HUD), dar și apariția a din ce în ce mai multe parbrize cu încălzire, al căror montaj necesită o specializare de înalt nivel, dar și experiență semnificativă. Parbrizele cu multiple accesorizări oferă o experiență de condus de categorie premium, de aceea devine cu atât mai important ca montajul și intervențiile să fie realizate de profesioniști în domeniu, indiferent de regiune.
Odată cu creșterea numărului mașinilor premium, și segmentul clienților premium se dezvoltă puternic. Majoritatea clienților din acest segment dețin o asigurare CASCO, deci asiguratorul le decontează înlocuirea parbrizului. Pentru atragerea acestor clienți, Pilkington Automotive oferă serviciul de completare a dosarului de daună CASCO și adesea, procesul de înlocuire se realizează chiar în aceeași zi, ceea ce înseamnă o economie importantă de timp pentru clienți.
Pilkington pune accent pe adaptarea serviciului de deschidere dosar și înlocuire la cerințele clientului, luând în considerare, în același timp, și regulile de decontare directă cu asiguratorul lor. În general, Pilkington își atrage clienții prin promptitudine și calitate de prim montaj.
Pilkington își atrage clienții prin promptitudine și calitate de prim montaj, indiferent de locație sau partenerii prin intermediul cărora sunt prestate serviciile
Digitalizarea și sustenabilitatea, elemente esențiale pentru companie
În eficientizarea proceselor de lucru, un rol esențial îi revine și digitalizării din cadrul companiei, fiind un proces permanent în cadrul grupului din care Pilkington Automotive face parte.
„Fiind o companie globală, folosim un sistem integrat de management ce acoperă toate funcțiile în companie. Astfel, eficiența operațională și serviciul de relații cu clienți rămân în centrul preocupărilor Pilkington Automotive România, iar priceperea, răbdarea și comunicarea din cadrul echipelor devin ingrediente complementare esențiale pentru digitalizarea de înalt nivel”, afirmă General Managerul Pilkington Automotive România.
Compania face parte din Grupul NSG, cu sediul la Tokyo, ceea ce înseamnă că politicile globale de sustenabilitate sunt aplicate și în România. Accentul pe sănătatea și siguranța în muncă a angajaților, Codul Etic și minimizarea impactului asupra mediului sunt pilonii de bază în acest domeniu. Cu toate acestea, specificul activității implică efortul cel mai mare în domeniul reciclării deșeurilor.
Anual se trimit către reciclatorii autorizați peste 500 de tone de parbrize demontate de la clienți, un cost semnificativ în bugetul de cheltuieli directe. La fel, în calitate de importator, Pilkington trimite reciclatorilor o cantitate de peste 70 de tone de ambalaje, în cadrul unei proceduri riguroase de gestionare a fiecărui deșeu reciclabil ce intră în companie. Pe măsură ce activitatea se dezvoltă, evident și presiunea de a gestiona eficient deșeurile și de a sprijini inițiativele de sustenabilitate devine cu atât mai mare.
Accentul pe sănătatea și siguranța în muncă a angajaților, Codul Etic și minimizarea impactului asupra mediului sunt pilonii de bază în politicile globale de sustenabilitate
Creșterea încrederii clienților, prioritară
În ultimii ani, atât vânzările, cât și profitabilitatea companiei au fost pe o tendință constantă de creștere. Îmbunătățirea indicatorilor financiari este importantă pentru Pilkington Automotive, însă prioritatea în perioada actuală este legată de creșterea încrederii clienților, prin oferirea de servicii mai diverse și la standarde cât mai înalte.
„În ultimele nouă luni, numărul clienților deserviți cu parbrize sau servicii conexe a înregistrat o creștere evidentă față de anul anterior, pe fondul unei piețe care mai degrabă stagnează decât crește. Pentru a sprijini această creștere, Pilkington Automotive susține îmbunătățirea continuă a proceselor din cadrul companiei, care poate asigura creșterea portofoliului de clienți. Acest lucru înseamnă de fapt că tot mai mulți posesori de autovehicule din România pot accesa serviciile de calitate premium oferite de Pilkington Automotive România, indiferent de locația aleasă!”, a declarat, în încheiere, domnul Robert Burkhardt, General Manager Pilkington Automotive România.
Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/polycontact-solutii-inovatoare-pentru-industria-automotive/