Olympus sărbătorește 10 ani pe piața din țara noastră. În toată această perioadă, capacitatea de producție zilnică a fabricii companiei de la Hălchiu a ajuns la 550 tone de lapte de consum, 170 tone de iaurt şi 120 tone de brânzeturi.
Olympus este unul dintre cei mai mari producători de lactate din țara noastră.
Olympus aniversare 10 ani în România. Produse
La ora actuală, portofoliul Olympus include peste 140 de sku-uri:
- lapte de consum și UHT
- smântână
- iaurturi (grecesc, natur, de băut)
- telemea (de vacă, oaie și capră)
Olympus aniversare 10 ani în România. Capacitatea de producție
Capacitatea zilnică a liniilor de producţie ale fabricii Olympus de la Hălchiu se ridică la 550 tone de lapte de consum la sticlă PET și UHT în ambalaje TetraPak, 170 tone de iaurt şi 120 tone de brânzeturi.
Exceptând brânza feta și alte specialități de brânzeturi mediteraneene (kefalotiri, halloumi) și sucurile naturale, produse în continuare în Grecia, toate produsele vândute pe piața românească sunt fabricate la Hălchiu. Laptele pentru aceste produse este colectat de la furnizori locali.
“Povestea Grupului Olympus este o poveste despre tradiţie şi pasiune, născută în familie, în Grecia, acum aproape 70 ani. Acum, după trei generaţii de experienţă în domeniul lactatelor, Olympus a dus povestea în 43 de țări. În România, am început cu cinci angajați și zece produse, iar acum avem aici cea mai modernă și avansată fabrică de lactate din regiune, cu un rol strategic în exportul către alte piețe internaționale și peste 140 produse în portofoliu”, a declarat Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România.
Olympus aniversare 10 ani în România. Echipamente de ultimă generație
Având o suprafață de 35.000 mp, fabrica de la Hălchiu beneficiază de echipamente de ultimă generație pentru recepția și procesarea laptelui la nivel european, precum și pentru ambalarea produselor finite.
“Inovația la nivel de produs a făcut din Olympus un deschizător de drumuri pe piața lactatelor. Spre exemplu, în 2011, am deschis categoria de iaurt grecesc în România, iar în 2013 pe cea a iaurtului bio produs local, pe care am completat-o, ulterior, cu lapte de consum bio, iaurt de băut, kefir, sana și produsele 1Bio3 destinate copiilor. Portofoliul actual este complex și include game variate, pentru a oferi consumatorilor produsele care se pliază nevoilor si dorințelor acestora”, a adăugat Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România.
Olympus aniversare 10 ani în România. Iaurtul Stragghisto
Compania a completat, în 2018, categoria iaurtului grecesc cu un nou produs – Stragghisto. Este vorba de un produs realizat conform unei rețete străvechi grecești. Produsul este disponibil în trei variante: 0%, 2% și 10%, cu un conținut scăzut de lactoză și cel mai ridicat nivel de proteine naturale, față de produsele din aceeași categorie de pe piață.
Olympus a mai introdus gama Fresh Cheese, pentru care a deschis și o nouă linie de producție. La acestea se adaugă și cinci sortimente de băuturi 100% vegetale, Carpos, pe bază de migdale, fistic și nuci.
Olympus aniversare 10 ani în România. Produsul preferat de români
Iaurtul grecesc este produsul emblematic Olympus. Acesta are o cotă de piață de peste 85%. Pe de altă parte, telemeaua a deținut poziția principală la segmentul de vrac. Gama de sucuri naturale, disponibilă în cinci variante, a deținut peste 60% din cota de piață a categoriei.
Echipa Olympus din România numără 440 de angajați. Dintre aceștia aproximativ 300 lucrează în producție.
Citește și Cum s-au desfășurat evenimentele ROMMEDICA, DENTA I și SOMN EXPO de la Romexpo?