Slide

Stiri: Constructii

Policolor director de marketing: Camelia Dragomirescu

Policolor are un nou director de marketing: Cine este Camelia Dragomirescu?

09.10.2018

Policolor- Orgachim are un nou director de marketing. Compania a anunţat că în această funcţie a fost numită Camelia Dragomirescu. Mai exact, ea a fost numită „Coatings Group Marketing Director”. Din noua funcţie, Camelia Dragomirescu va coordona activitățile de marketing ale grupului pe două piețe. Aşa cum bănuiaţi este vorba de piaţa din România și cea din Bulgaria.

„Implicare activă în campanii complexe, precum și experiența acumulată au recomandat-o pe Camelia Dragomirescu pentru poziția de Coatings Group Marketing al Grupului Policolor – Orgachim”, conform reprezentanţilor companiei.

Policolor director de marketing: Principalele provocări

Principalele provocări ale Camiliei Dragomirescu sunt: armonizarea proceselor de lucru și managementul echipei comune de marketing. Acestea pot aduce un plus de performanță.

Noul director de marketing al Policolor deţine o experienţă de aproape 20 de ani în acest domeniu.

Ea deţine experienţă în mai multe sectoare, printre care se numără domeniul energetic (ABB), FMCG (Pepsi) și retail (Ambient).

În cadrul Policolor, Camelia Dragomirescu deţine o experiență de cinci ani.

Policolor director de marketing: Studii

Aceasta a absolvit Facultatea de Cibernetică la ASE, apoi și-a îndreptat atenția către Comunicare și Relații Publice la SNSPA.

Camelia Dragomirescu a venit în compania Policolor în anul 2013. Atunci, ea a coodonat activitatea de trade marketing.

Din această funcţie ea a contribuit la evoluția constantă a Policolor prin implementarea unor campanii de succes. Printre acestea se numără:

  • relansarea brandului de vopsea Casabella în 2014
  • lansarea noului Spor în 2016
  • lansarea campaniei Culorile României
  • lansarea platformei de Responsabilitate Socială în 2015

Policolor director de marketing: Ce spune Camelia Dragomirescu?

“Mi-am asumat misiunea de a reuși armonizarea și unificarea proceselor de lucru în două țări atât de diferite. În același timp este esențial pentru noi să păstrăm identitatea brandurilor locale, așa cum și merită piețele în care s-au construit și oamenii cărora ne adresăm”, a declarat Camelia Dragomirescu.

Citeşte şi Ce efecte va avea reducerea TVA la 5% în turismul românesc?