produse de papetarie

Ce produse de papetărie cumpără românii online?

08.11.2018

Hârtia este încă cel mai des cumpărat produs pentru birou. Cel puțin așa arată datele Papetarie.ro. Astfel, pentru 41% dintre români, hârtia rămâne extrem de importantă. Părinții și freelancerii sunt cei mai importanți consumatori de produse de birotică și papetărie online, după companii.

Produse de papetărie: Magazinele online vs. magazinele fizice

În general, românii preferă să cumpere online ce au omis să ia din magazinele fizice pentru birou.

Fie că e vorba de biroul de acasă (36% dintre respondenți), biroul propriu din compania în care lucrează (40%) sau în spații de lucru ocazionale precum hub-urile, românii investesc, lunar, relativ puțin în produsele de birotică.

Astfel, conform cercetării, 50% aproximează că alocă cel mult 100 lei în fiecare lună pentru tot ce au nevoie în birou.

Produse de papetărie: Cel mai cumpărat produs pentru birou

Românii asociează în continuare produsele de papetărie cu mediul offline.

Ei cumpără astfel de produse în general din magazine fizice. În schimb, 55% dintre respondenții studiului afirmă că își completează biroul plasând comenzi online. În plus, peste 20% dintre ei precizează că nu au cumpărat niciodată hârtie, instrumente de scris sau alte produse de birotică online, însă și-ar dori să treacă la această soluție.

Hârtia rămâne încă produsul cel mai cumpărat când vine vorba de necesarul pentru birou.
Nu mai puțin de 41% dintre respondenți spun că e cel mai cumpărat produs, urmat de Instrumente de scris, Computere și periferice, Agende și carnețele și Organizatoare (tăvi, cutii ș.a.m.d.).

Produse de papetărie: Categorii de consumatori

Părinții și cei care lucrează ca freelanceri, urmați de micii antreprenori, reprezintă categorii importante de consumatori de birotică și papetărie când vine vorba de comenzi care nu implică contracte cu furnizori.

Prin urmare, părinții aleg să cumpere rechizite pentru copii din magazinele online, însă doar completează cumpărăturile făcute în librării și supermarketuri. 55% dintre cei intervievați spun că fac acest lucru, în timp ce 30,5% spun că îi echipează pe cei mici pentru școală doar din magazinele offline.

Produse de papetărie: Prețul

Aceste obiceiuri sunt legate strâns de o atenție deosebită la prețul obiectelor necesare la birou. 61% consideră prețul cel mai important criteriu de alegere a produselor de papetărie. Pe planul al doilea sunt lăsate brandurile, recomandările altor persoane sau alte avantaje oferite de magazinele online.

Cea mai mare parte a respondenților (80%) se ocupă personal de aprovizionarea biroului cu produse de papetărie. Ei fac asta de cel mult trei ori pe lună.

Citește și Softronic Craiova a primit o finanțare în valoare de 14 milioane de euro

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Ce produse de papetărie cumpără românii online?

  1. Pingback: Gama Deluxe Lidl 2018. Produse noi si preturi | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.