Stiri: Sanatate

Produse naturiste Vegis

Produse naturiste Vegis: Interesul românilor pentru un stil de viaţă mai sănătos este în creştere

13.05.2021

Produse naturiste Vegis. Afacerile magazinului online de produse naturiste Vegis.ro au crescut în 2020 cu 43%, la 4,2 milioane de euro, ca urmare a faptului că în pandemie românii s-au orientat tot mai mult spre produse naturiste şi bio. Compania are în plan investiţii de 250.000 de euro în acest an, principalul obiectiv fiind mutarea într-un nou depozit.

Produse naturiste Vegis. Creştere de 43%

Anul trecut, românii s-au orientat tot mai mult spre produse naturiste şi bio, trend ce se menţine şi în 2021. Astfel, 2020 a adus o creştere de 43% a cifrei de afaceri faţă de anul anterior, magazinul online depăşind pragul de 4,2 milioane de euro şi consolidându-şi astfel poziţia de lider al pieţei online de produse naturiste şi bio. Pentru 2021, Vegis.ro are în plan investiţii de 250.000 de euro, orientate către mutarea într-un nou depozit, ce va asigura menţinerea unui stoc mai mare de produse.

Categoriile de produse care au cunoscut creşteri considerabile în 2020 au fost:

  • produsele apicole
  • alimentele bio
  • suplimentele alimentare
  • cosmeticele
  • detergenţii bio

Produse naturiste Vegis. Un stil de viaţă mai sănătos

Interesul românilor pentru un stil de viaţă mai sănătos şi mai orientat către natură s-a reflectat şi în numărul mediu de produse incluse într-o comandă – mai mare cu 20% faţă de 2019 -, cât şi în valoarea medie a acesteia, care a crescut cu 15% faţă de perioada pre-pandemie.

De asemenea, numărul clienţilor noi care au ales produse naturiste de pe Vegis.ro pentru a-şi susţine imunitatea a crescut cu 50% în 2020 faţă de 2019.

“Anul trecut, publicul care a făcut achiziţii în mediul digital a fost mai informat şi mai atent la alegerile sale, dar mai ales mai conştient la impactul produselor consumate asupra sănătăţii. Am remarcat şi o creştere a procentului de clienţi tineri, din segmentul 18-25 de ani, dar şi o diversificare a comenzilor în sensul achiziţiei de produse mai variate şi destinate întregii familii. Comportamentul adaptat la noul context se menţine şi în 2021, primul trimestru fiind marcat de o creştere consistentă, cu aceleaşi caracteristici de consum”, a precizat Mihai Bucuroiu, director general şi fondator Vegis.ro.

Media comenzilor

În 2020, media comenzilor zilnice a fost de 400. Cea mai activă zi din acest punct de vedere a fost Black Friday, când s-au înregistrat 1.500 de comenzi. Dinamica se menţine şi în 2021, iar începutul de an este chiar mai puternic decât în 2020, cu creşteri lunare medii de 20%.

Produse naturiste Vegis. Investiţii

Vegis.ro îşi propune ca în 2021 să investească într-un nou depozit. Acesta va permite o creştere a volumului de produse în stoc.

De asemenea, compania va investi şi în optimizarea capacităţii de procesare rapidă a comenzilor. Bugetul total alocat investiţiei se ridică la 250.000 de euro.

“Segmentul nostru de piaţă a fost printre cele mai active în online în 2020. Diversificarea continuă a portofoliului a reprezentat un motor important de atragere a consumatorilor către produsele naturiste de pe Vegis.ro. Am investit constant în ultimii ani în asigurarea unui stoc diversificat, extins, dinamic. Echipa de achiziţii listează zilnic produse, dar, în acelaşi timp, suntem atenţi la feedbackul clienţilor şi eliminăm produsele care nu au parte de un feedback la fel de bun din partea acestora”, a mai afirmat Mihai Bucuroiu.

Citeşte şi Rezultate Vegis.ro 2019: Afaceri de 3,3 milioane de euro