Slide

Stiri: Finante

servicii si produse bancare

Cum arată banca perfectă? Ce produse şi servicii bancare trebuie să ofere?

11.10.2018

Majoritatea românilor (80%) sunt de părere că „banca modernă” trebuie să ofere servicii care sunt ușor de utilizat. Aceasta este concluzia unui studiu realizat de iSense Solutions. Cercetarea a analizat percepția românilor în ceea ce privește băncile moderne și serviciile oferite de acestea.

Cele mai importante trei caracteristici pe care românii le asociază cu o bancă modernă sunt:

  • ușurința în utilizare (80%)
  • rapiditate (76%)
  • securitate (73%).În plus, românii își doresc ca o bancă modernă să fie atentă cu buzunarul lor. Prin urmare, serviciile şi produsele bancare sunt evaluate ca fiind moderne doar în cazul în care nu au comisioane (69%). De asemenea, băncile trebuie să ofere discounturi și oferte (59%). La fel de importantă este şi posibilitatea de a economisi o sumă de bani la fiecare tranzacție (51%).

Produse şi servicii bancare: Tot timpul la dispoziţia clienţilor

O bancă „perfectă” trebuie să fie tot timpul la dispoziția clienților. Instituţia financiară trebuie să ofere o serie de beneficii precum:

  • suport 24 din 24 (73%)
  • o rețea vastă de bancomate (59%)

„În opinia românilor, o bancă modernă este o bancă de care „scapi” repede – adică o bancă ușor de folosit, cu care timpul de interacțiune este folosit eficient, tehnologia ajutând în acest sens. Și, cel mai important, toate acestea trebuie să se desfășoare într-un climat de securitate (menționat de 73% dintre consumatori) și transparență (64%). Cu alte cuvinte, ne dorim bănci moderne, dar relația cu o astfel de bancă pleacă întotdeauna de la încredere”, spune Traian Năstase, Managing Partner, iSense Solutions.

Şi tehnologia deţine un rol important. Aceasta trebuie să facă mai facilă interacțiunea consumatorului cu serviciile bancare, pentru a-i împlini nevoile de rapiditate și accesibilitate.

Produse şi servicii bancare. Clienţii băncilor își doresc de la o bancă:

  • o aplicație pentru mobil (60%)
  • să aibă posibilitatea de a efectua plăți contactless (59%)
  • posibilitatea de a contracta servicii online (53%),
  • posibilitatea plăților automate de utilități prin direct debit (47%)
  • opțiunea de a realiza online schimb valutar (43%)
  • Self-banking (42%)
  • posibilitatea salvării plăților realizate în aplicație (39%)

Citeşte şi ALUM Tulcea primeşte o nouă finanţare. Ce investiţii plănuieşte compania?