Amenda Posta Romana

Ce program are Poșta Română în perioada stării de urgență?

26.03.2020

Program Poşta Română 2020 stare de urgență. Compania Națională Poșta Română a anunțat că, în perioada stării de urgență, pentru cei care au de ridicat trimiteri de la oficiile poștale, termenul de păstrare a acestora este de 10 zile pentru trimiterile intracomunitare și de 30 de zile pentru cele extracomunitare.

În această perioadă, oficiile poștale au program de lucru în intervalul orar 10.00 – 18.00.

Program Poşta Română 2020 stare de urgență. Compania caută soluții

Compania se află în discuții cu partenerii instituționali pentru a prelungi termenele de păstrare a trimiterilor în subunitățile poștale. De asemenea, Poșta încearcă să găsească soluții de a le distribui direct clienților și a evita, astfel, deplasarea acestora, pentru siguranța lor și a angajaților.

Ce spune conducerea Poștei?

”Încă de la începutul situației create de pandemia cu coronavirus, Poșta Română s-a adaptat și a încercat, zilnic, să găsească soluții pentru a veni în sprijinul clienților. Compania a reușit, astfel, să limiteze interacțiunea acestora cu salariații poștali, iar aceștia să fie cât mai puțin expuși riscului de îmbolnăvire”, anunță compania.

Program Poşta Română 2020 stare de urgență. Măsuri

Poșta Română a venit cu o serie de măsuri pentru a limita timpul petrecut în subunitățile poștale și a recomandat clienților ca, în interior, să nu se afle mai mult de două persoane la ghișeu. Restul clienților au fost rugați să aștepte în afara oficiului poștal.

Program Poşta Română 2020 stare de urgență. De asemenea, pentru a preveni și a limita eventuala răspândire a virusului COVID-19, compania a recomandat ca distanța dintre persoane să fie limitată la 2 metri.

Program Poşta Română 2020 stare de urgență. Siguranță și sănătate

„Suntem mai mult decât oricând aproape de clienții și angajații noștri, în această perioadă dificilă. Siguranța și sănătatea acestora este pe primul loc pentru noi. Așa cum ne-am luat angajamentul, ne adaptăm la evoluția situației pentru a găsi soluții să depășim cu bine această perioadă. Încercăm să identificăm soluții de a reduce, pe cât posibil, contactul direct între oameni și, în același timp, să menținem funcționarea optimă a serviciilor companiei”, a declarat Horia Grigorescu, Directorul General al Poștei Române.

Citește și Wetterbest a inaugurat o nouă fabrică. Ce investiție a realizat compania?

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Ce program are Poșta Română în perioada stării de urgență?

  1. Pingback: Program Penny 2020 - Stare de urgenta Romania | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.