Slide

Stiri: Retail

Promotii WatchShop

Promoții WatchShop. Campanie promoțională aniversară, lansată de retailerului de ceasuri

28.09.2019

Promoții WatchShop. WatchShop.ro aniversează 10 ani de la momentul lansării în România și anunță o schimbare de strategie. Împreună cu dezvoltarea business-ului online, WatchShop.ro se va axa, în perioada următoare, pe extinderea în offline. De asemenea, compania se va axa pe creșterea segmentului de distribuție.

WatchShop.ro este cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România.

Promoții WatchShop. Primul magazin fizic, în AFI Cotroceni

În această vară, WatchShop.ro a deschis primul magazin fizic, în AFI Cotroceni, din București, în urma unei investiții de 35.000 de euro. Compania operează și un showroom în București, în Banu Manta Nr.60.

Noua direcție reprezintă un pas firesc în dezvoltarea afacerii. Aceasta a fost determinată de dorința de a ușura și mai mult accesul pasionaților de ceasuri la produsele și serviciile retailerului

„Suntem de 10 ani pe o piață foarte competitivă, pe care am crescut constant și am ajuns la o maturitate a business-ului care ne oferă încrederea că putem replica în offline un model de succes din online. Odată cu extinderea în magazine fizice, ne apropiem și mai mult de clienții noștri, care, astfel, pot vedea și testa produsele înainte de a le cumpăra, și targetăm, în același timp, o altă categorie de clienți, care preferă achizițiile în offline”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.

Promoții WatchShop. Colaborări cu magazine

Până la finalul anului curent, WatchShop.ro intenționează să colaboreze cu 25 de magazine în care va vinde brandurile importate exclusiv în România (William S., Ingersoll, Accurist și Sekonda), având astfel o acoperire reprezentativă la nivel național.

Compania vizează extinderea portofoliului de branduri importate exclusiv, pe care le va distribui pe toate canalele de vânzare.

La ora actuală, WatchShop.ro deține o cotă de peste 20% din piața de ceasuri online.

Promoții WatchShop. Reduceri aniversare

Pentru a sărbători 10 ani de activitate, WatchShop.ro derulează o campanie aniversară cu promoții la mii de produse. Aceasta este a doua cea mai importantă campanie promoțională din an, după Black Friday, cu reduceri de până la 80%.

Brandurile de ceasuri incluse în campania promoțională

Campania are loc în intervalul 26 septembrie – 30 septembrie. Promoțiile cuprind branduri care nu beneficiază în general de reduceri, cum ar fi:

  • Ingersoll
  • Vostok-Europe
  • Sekonda
  • Suunto
  • Fossil

La acestea se adaugă și brandurile care se află în topul vânzărilor WatchShop:

  • Garmin
  • Tissot
  • Casio
  • Seiko
  • Citizen

Toate ceasurile cumpărate de la WatchShop.ro în primele două zile ale campaniei vor beneficia de o perioadă de garanție de 10 ani.

Piața de ceasuri online

Cea mai remarcabilă schimbare din ultimii 10 ani în orologerie pe piața locală a ținut de bugetul pe care românii sunt dispuși să îl aloce pentru a cumpăra ceasuri.

„Pe de-o parte, a crescut puterea de cumpărare a românilor, iar acest lucru s-a reflectat și în valoarea medie a comenzii. Pe de altă parte, a crescut încrederea în comerțul online și clienții au început să aibă curaj să comande produse mai scumpe de pe Internet. Dacă în urmă cu 10 ani, clienții erau dispuși să aloce aproximativ 200-300 lei pentru un ceas, acum comanda medie este de 100 de euro pentru un ceas. Practic, într-un deceniu, valoarea medie a unui ceas achiziționat online s-a dublat”, mai spune Dragoș Diaconu.

Citește și Triathlon Arena 2019, organizat și în acest an de Băneasa Shopping City