Slide

Stiri: Companii

Restaurantul BistroMar

Restaurantul BistroMar sărbătorește un an de la deschiderea oficială. Ce vânzări estimează?

11.04.2019

BistroMar, restaurantul care oferă o bogată gamă de specialități din pește sălbatic, de acvacultură și fructe de mare exclusiv marca Alfredo Seafood, a împlinit un an de la deschidere. Unitatea are una dintre cele mai complete oferte din capitală. Aceasta pune la dispoziția clienților peste 110 specii de pește și fructe de mare.

Restaurantul BistroMar. Investiție și vânzări

În primul an de la lansare, proprietarii au investit aproximativ 250.000 euro. În plus, pentru sfârșitul anului este estimată atingerea unor vânzări de 1 milion de euro.

În ceea ce privește speciile de pește sălbatic și fructe de mare, BistroMar este la ora actuală unicul bistrou-pescărie unde pot fi comandate specialități precum:

  • scoici Saint Jacques
  • creveți Carabinieri
  • rândunică de mare
  • pește undițar

BistroMar este un Gourmet Bistro. Acesta include atât parte de bistrou, cât și o pescărie de unde clienții pot cumpăra pește proaspăt.

În primul an de funcționare, restaurantul a înregistrat o creștere medie a vânzărilor de 30%.

În plus, BistroMar și-a extins suprafața, spre finalul lui 2018, și a lărgit gama de specii de pește sălbatic și de preparate prezente în meniu.

BistroMar este situat în incinta Pieței Floreasca, pe strada Banul Antonache nr. 41.

Restaurantul BistroMar. 80 de metri pătrați

Restaurantul se întinde, la ora actuală, pe o suprafață de 80 de metri pătrați. Unitatea deține 55 de locuri, precum și una dintre cele mai cuprinzătoare oferte de pește și fructe de mare din rândul restaurantelor specializate în pește și fructe de mare din București.

În plus, pe parcursul lui 2018, pescăria BistroMar și-a diversificat constant oferta de specii de pește și fructe de mare.

Restaurantul BistroMar. Ce spune directorul unității?

“Suntem mulțumiți de parcursul pe care l-am avut în primul an al BistroMar. Am reușit să ne îndeplinim obiectivele de creștere și să facem acest lucru fără a face rabat de la calitate. Eu sunt de circa 20 de ani în domeniul afacerilor cu pește și fructe de mare, iar în momentul de față una dintre principalele mele ținte este educarea consumatorului, atât în zona de retail, cât și în cea de HoReCa. Cei mai mulți români cunosc un număr limitat de specii de pește și fructe de mare, așadar m-am bucurat să văd că prin oferta foarte variată de la BistroMar am deschis orizontul culinar al multor clienți”, a spus Mihai Cristian Dărmănescu, director general BistroMar și fondator Alfredo Seafood.

Conform acestuia, un rol important îl joacă conceptul pe care îl are BistroMar, acela în care clientul își poate alege produsul de la pescărie, care este ulterior pregătit chiar în fața lui, iar apoi îl poate consuma în restaurant sau lua la pachet.

Restaurantul BistroMar. Produsele preferate

Un clasament al celor mai solicitate trei preparate din meniul restaurantului, în cele douăsprezece luni de la deschidere, cuprinde:

  • Cacciucco (supă siciliană de pește și fructe de mare)
  • caracatița a la Gallega
  • borșul de sturion

Citește și Exporturile României în 2019: Pragul istoric de 70 miliarde de euro ar putea fi depășit