Rezultate financiare Hornbach 2018

Rezultate financiare Hornbach 2018: Anunţul făcut de retailer

24.10.2018

Rezultate financiare Hornbach 2018. Hornbach confirmă rezultatele prognozate pentru anul 2018. Astfel, în prima jumătate a exercițiului financiar 2018/2019 (1 martie-31 august 2018), grupul a avut o performanță economică bună. Aceste rezultate au venit chiar și în condițiile meteorologice extreme din primăvară. În plus, în cel de-al II-lea trimestru 2018/19 (T2), evoluția retailerului a fost semnificativ mai bună decât în sezonul „înghețat” de primăvară.

Rezultate financiare Hornbach 2018: Afaceri în creştere cu 4,4%

Astfel, în perioada iunie-august 2018, Hornbach și-a majorat cifra de afaceri cu 4,4%. Acestea au ajuns la nivelul de 1.163 mil. euro, după un plus de 2,8% în primul trimestru 2018/19. La nivel semestrial, cifra de afaceri a crescut cu 3,5%, atingând 2.391 mil. euro.

Rezultatul operațional (EBIT) ajustat cu efectele rezultatelor nonoperative a atins astfel în T2 nivelul anului precedent. Mai exact, este vorba de 82 mil. euro.

Hornbach este cel de-al treilea mare lanț de magazin de materiale de construcții din Germania.

Cumulat pe şase luni, rezultatul EBIT ajustat al Hornbach a fost de 161 mil. euro. Nivelul este cu 7,7% mai mic decât nivelul record al anului trecut. Cauza a fost reprezentată de rezultatul slab din primul trimestru.

Rezultate financiare Hornbach 2018: Consiliul de Administraţie

Totuşi, în a doua jumătate a exercițiului financiar, Consiliul de Administraţie al retailerului a prevăzut o revenire. Astfel, au fost lăsate nemodificate prognoza pentru cifra de afaceri și pentru veniturile estimate pentru întregul an 2018/19.

„În mare, putem spune că în primul semestru am avut o evoluție solidă – în ciuda faptului că în vara extremă a anului 2018 consumatorii s-au gândit mai degrabă la răcoare și mai puțin la proiecte de construcții și la renovări care să îi facă să transpire. În acest context, creșterea cifrei de afaceri cu 3,4%, înregistrată de magazinele noastre de materiale de construcții și grădinărit în semestrul al II-lea reprezintă o realizare deosebită“, a declarat directorul financiar Roland Pelka, membru în Consiliul de Administrație, la conferința de presă semestrială din Bornheim.

Rezultate financiare Hornbach 2018: Hornbach Baumarkt AG

Cel mai mare subgrup al companiei, Hornbach Baumarkt AG (comerț cu amănuntul DIY), a avut în semestrul al II-lea 2018/19 o creștere de 4,3% a cifrei nete de afaceri. Rezultatul a ajuns la nivelul de 1.088 mil. euro.

Cel mai mare avans, de 6,8 %, a fost înregistrată din nou pe segmentul retail, în regiunea „Restul Europei“. Această zonă cuprinde activitățile comerciale DIY ale celor opt țări în afara Germaniei.

Cota din străinătate din cifra de afaceri s-a majorat de la 46,3% la 47,8%.

Rezultate financiare Hornbach 2018: Subgrupul Hornbach Baustoff Union GmbH

Subgrupul Hornbach Baustoff Union GmbH, care operează 28 de magazine de materiale de construcții în sud-vestul Germaniei și două magazine în Franța, a avut o creștere a cifrei de afaceri în primul semestru de 2,8%, până la nivelul de 139,9 mil. euro.

În trimestrul al doilea avansul este de 5,3%, până la nivelul de 75,2 mil. euro.

Citeşte şi Cum alegi cauciucurile de iarnă?

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Rezultate financiare Hornbach 2018: Anunţul făcut de retailer

  1. Pingback: Investitii Plafar 2018: Finantare de la Libra Bank | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.