Rezultate financiare Secom 2018

Afaceri de 100 milioane de lei pentru Secom, în 2018

26.02.2019

Rezultate financiare Secom 2018. Compania a avut în 2018 o cifră de afaceri de 100 de milioane de lei. Nivelul este în creștere cu aproximativ 10% față de 2017. Astfel, compania românească cu 15 ani de experiență în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe și-a menținut locul trei în topul jucătorilor din industrie, cu o cotă de piață de 6,44%.

Rezultate financiare Secom 2018. Proiecte

Principalele proiecte ale Secom din 2018 au fost reprezentate de extinderea portofoliului cu o nouă categorie de produse, respectiv ceaiuri premium naturale și creșterea rețelei de retail cu două noi magazine în Arad și Oradea.

Tot în 2018 compania a externalizat serviciile de logistică și distribuție către KLG Europe Logistics. Această decizie a adus o creșterea semnificativă a capacității de stocare și eficientizarea proceselor și operațiunilor specifice.

În ceea ce privește portofoliul de produse, compania a adus în exclusivitate în țara noastră brandurile de ceai premium TEALIA® și The Republic of Tea. Este vorba de produse apreciate la nivel internațional pentru calitatea superioară și beneficiile pentru sănătate.

Rezultate financiare Secom 2018. Investiții

În plus, în 2018, compania a crescut investițiile cu 22% față de 2017. Astfel, Secom a alocat peste 13 milioane de lei, în activități de comunicare și promovare, în cele două noi unități proprii de retail, precum și în dezvoltarea unor sisteme informatice performante.

Secom a acordat o importanță deosebită consolidării echipei, investind în acțiuni de creștere a coeziunii acesteia și a angajamentului organizațional, precum și în dezvoltarea competențelor tehnice, funcționale și de management ale oamenilor din Secom®.

Rezultate financiare Secom 2018. Planuri pentru anul curent

Pentru 2019, Secom își propune să continue investițiile în 2019. Astfel, compania intenționează să aloce peste 16 milioane de lei în campanii de marketing, proiecte IT și inițiative menite să dezvolte echipa. În plus, Secom va extinde serviciile oferite la Centrul de Medicină Funcțională și Integrativă.

Rezultate financiare Secom 2018. Ce spune conducerea companiei?

„Cuvântul de ordine pentru Secom® în 2018 a fost „consolidare”. Ne-am consolidat portofoliul, echipa și locul 3 într-o piață extrem de fragmentată și de competitivă. A fost un an în care am întărit “sistemul imunitar” al companiei pentru a putea susține planurile ambițioase pe care le avem în viitor. Prioritățile noastre în 2019 vizează: extinderea portofoliului cu produse noi, de o calitate fără compromis, așa cum ne-am obișnuit consumatorii, consolidarea rețelei proprii de magazine și a parteneriatelor cu farmaciile, continuarea activităților de promovare în media, precum și a inițiativelor de informare și educare a românilor pentru a avea un stil de viață sănătos în ciuda provocărilor moderne”, a spus Lucia Costea, co-fondator și managing partner Secom®.

Rezultate financiare Secom 2018. 470 de produse

Portofoliul Secom® include 470 de produse naturale premium, cu ingrediente de înaltă calitate, din trei categorii:

  • suplimente alimentare care acoperă o gama largă de afecțiuni
  • ceaiuri premium
  • produse cosmetice de ultimă generație

Citește și Parteneriat între BMW și Daimler

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Afaceri de 100 milioane de lei pentru Secom, în 2018

  1. Pingback: Rezultate BenefitOnline 2018 - afacerile companiei | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.