Rezultate Huawei. Huawei Consumer Business Group a înregistrat rezultate pozitive de business, la nivel local, pentru anul 2020, în creștere cu 12% față de anul precedent. Acest rezultat este vizibil atât pe segmentul smartphone, cu peste 1 milion de smartphone-uri vândute în 2020, cât și în categoriile non-smartphone, dar și în ceea ce privește evoluția ecosistemului Huawei Mobile Services.
Rezultate Huawei. Cota de piaţă
La nivel local, Huawei Consumer BG a atins cota de piață de 29.3% în termeni de unități de smartphone vândute în luna mai, cu peste 1 milion de produse vândute în 2020 din această categorie. În ceea ce privește categoriile non-smartphone, rezultatele în 2020 sunt, la fel, pe o pantă ascendentă privind veniturile, îndeplinind așteptările companiei:
- categoria de tablete prezintă o creștere de 119%
- categoria audio înregistrează și ea o creștere de 200%
- categoria de wearables este marcată de o creștere consistentă de 350%
- segmentul de PC are o creștere substanțială de 1143%, comparativ cu 2019
Ce spune conducerea companiei?
“Ne bucurăm tare mult că am reușit să îndeplinim așteptările consumatorilor noștri, lucru care este vizibil în rezultatele puternice obținute în anul 2020, în ciuda contextului global, în continuare provocator. Veniturile au crescut cu 12%, față de anul precedent, ceea ce spune foarte multe despre anul trecut.”, spune Wang Wei, Country Manager, Huawei Consumer Business Group România. “Totodată, în 2020, creșterile au fost unele puternice atât în categoriile non-smartphone, cât și în cele smartphone, HUAWEI P40 Lite având rezultate cu 150% mai mari față de modelul anului precedent, HUAWEI P30 Lite.”, continuă acesta.
Rezultate Huawei. Aplicaţii
Compania se bucură de rezultate pozitive și la nivelul ecosistemului Huawei Mobile Services, AppGallery cu peste 2.5 milioane de utilizatori activi și 500 de dezvoltatori locali înregistrați în platformă. De asemenea, HMS Core integrează peste 32.700 aplicații și depășește 1.9 milioane de descărcări de aplicații.
În ceea ce privește categoria de wearables, aceasta a obținut creșteri substanțiale în privința veniturilor comparativ cu 2019, 350% respectiv 200% pentru categoria audio.
Rezultate Huawei. Tablete şi PC-uri
Segmentul de tablete prezintă o creștere de 119%, compania menținându-și o poziție de top în acest segment, cele mai apreciate specificații ale tabletelor Huawei fiind design-ul, experiența audio și vizuală captivantă și funcția Multi-Screen Collaboration care susține creșterea productivității.
Pe acelaşi trend pozitiv se află și segmentul de PC. Acesta a avut o creștere de 1143% în ceea ce privește veniturile companiei, comparabil cu anul 2019. Un bestseller al categoriei a fost HUAWEI MateBook D 15. Este vorba de laptop care aduce un plus de portabilitate și este un dispozitiv ideal pentru o experiență îmbunătățită de divertisment, dar și productivitate în activitățile profesionale.
Citeşte şi Programul Vacanţă activă în Bucureşti: Când încep înscrierile?