Ritter Broker marketingul afiliat.

Ritter Broker intră pe piața marketingului afiliat

12.06.2019

Ritter Broker marketingul afiliat. Compania de asigurări a anunțat că lansează un sistem de afiliere pentru asigurările de călătorie și asigurările de tip RCA. Compania își dorește să fie unul dintre primii jucători din piața de asigurări care intră în zona de marketing afiliat, dedicată persoanelor influente din social media, iar pentru fiecare conversie se va oferi un comision.

Ritter Broker marketingul afiliat. Ce spun reprezentanții companiei?

“De curând am implementat o primă colaborare cu un creator de content pe Youtube. S-a realizat un parteneriat cu o persoană care are un canal de cu 115.000 urmăritori, pentru o campanie ce vizează vânzarea de asigurări RCA. În primele 7 zile s-au făcut 300 de oferte la noi pe site dintre care 30 de conversii RCA care i-au adus un comision de 500 de lei. Din cei 300 de clienți care au solicitat un exemplu de calcul, mulți aveau polița RCA valabilă pentru încă câteva luni. Când le expiră asigurarea actuală se vor întoarce și vor cumpăra și ei. În total realizându-se un comision de aproximativ 5.000 lei”, au anunțat reprezentanții companiei.

Ritter Broker marketingul afiliat. Asigurările RCA

Cu toate că asigurările de tip RCA reprezintă un produs foarte slab exploatat în domeniul afiliate marketing-ului, acestea sunt un produs ideal de promovat pentru că acestea sunt obligatorii prin lege. În plus, parcul auto al Romaniei a depășit de 8 milioane vehicule și crește de la an la an, iar cei ce nu au asigurare RCA valabilă primesc amendă și i se ridică plăcuțele de înmatriculare și talonul.

Ritter Broker marketingul afiliat. Asigurări de călătorie

Prin această campanie de marketing afiliat, Ritter Broker dorește să promoveze și vânzarea asigurărilor de tip travel.

Acestea sunt destul de ieftine . Astfel, orice potențial client își permite să le achiziționeze.

Asigurările de călătorie costă începând cu 10-15 lei pentru un city break în Europa. În plus, polițele oferă protecție călătorului și asigură pierderea bagajelor și storno. Astfel, în cazul în care nu mai poți pleca în vacanță, nu pierzi suma pe care ai plătit-o pentru excursie.

Citește și Românii nu prea sunt prieteni cu oftalmologul

 

 

 

 

Citiți și despre: