SAFIR VASLUI contribuie la îmbunătățirea calității și siguranței alimentare

01.03.2020

Compania susține transparența în industria cărnii și încearcă să educe consumatorii cu privire la alegerea produselor din carne de pui. SAFIR VASLUI, unul dintre cei mai ambițioși jucători pe piața producătorilor și distribuitorilor de carne de pui din România, s-a focusat în ultimul an pe lansarea de produse noi în gama de preparate şi semipreparate Fomică?, precum și pe o comunicare mai transparentă, în interesul consumatorului.  În plus, compania a dezvoltat segmentul de pui cu creștere lentă, prin realizarea a noi achiziții și investiții.

Preparatele și semipreparatele nou lansate de la „Fomică?” se remarcă prin atributul lor unic: DOAR carne de pasăre și condimente naturale. Garantat! De asemenea, se remarcă și prin faptul că răspund cererii noului tip de consumator: mai exigent, mai informat, dar limitat de timp, care caută să consume o mâncare sănătoasă, cu gust adevărat.

Până în prezent, gama de preparate și semipreparate de la „Fomică?” a fost completată cu Mix pentru grătar, Pastramă din piept de pui, Pastramă din pulpă de pui și Pastramă jumătăți de pui, Pulpe inferioare de pui cu ierburi aromatice și Hamburger de pui.

Deliciosul de Vaslui, în topul preferințelor clienților

Carnea refrigerată de la „Deliciosul de Vaslui” rămâne în topul preferințelor consumatorilor, cu un gust adevărat de pui și garanția că produsul corespunde tuturor standardelor europene. Foarte bine sunt primite și preparatele și semipreparatele din carne de pasăre de la „Fomică?”, precum și Hamburgerul de pui, apreciat de către copii, sau Cârnații proaspeți clasici sau picanți, pentru evenimentele speciale din familie.

În plus, preparatele și semipreparatele „Fomică?” sunt apreciate pentru că pot fi integrate în anumite rețete: Chiftele, Aripioare pesmentate sau Degețele din piept de pui.

În prezent, peste 20 % din producția anuală SAFIR este exportată în țări precum Bulgaria, Malta, Italia, Estonia, Austria, Olanda, Cipru, Grecia, Germania, Georgia și Kosovo.

„Ne bucurăm de evoluția activității de export, din care mare parte este reprezentată de puiul Zdravăn Moldovenesc, singurul pui cu certificat Beter Leven 1 Star, 95% din producția acestuia fiind destinată exportului. În domeniul HoReCa, ne bucurăm de o cerere tot mai mare de carne refrigerată Deliciosul de Vaslui și preparate și semipreparate Fomică?”, ne-a declarat Dl. George Safir, Director Executiv SAFIR VASLUI.

Și pentru că o astfel de activitate nu poate fi susținută decât printr-o flotă auto modernă, parcul auto al companiei deține autovehicule de toate categoriile, de la transport marfă sau persoane, până la autovehicule frigorifice, lucru care contribuie la transportarea produselor în siguranță și în concordanță cu termenele de valabilitate.

Investițiile constante, importante pentru dezvoltarea produselor de nișă

Până în prezent, Grupul de firme SAFIR a dezvoltat o politică continuă de investiții, orientată în ultimii ani spre utilaje, pentru produse cu valoare adăugată: maşină de feliere la greutatea și forma dorită, utilaj de dezosat pulpă superioară, utilaj de dezosat piept, utilaj feliere şniţele.

Compania a investit și într-un utilaj performant de dezosat pulpă întreagă, unicat în România, care asigură un randament și o calitate deosebite

De asemenea, s-a urmărit îndeaproape achiziționarea de utilaje care permit diverse modalități de ambalare. Compania a inaugurat și prima rotiserie sub brandul Fomică? – un concept nou, dezvoltat pe baza preferințelor consumatorilor. În acest concept s-au investit peste 100.000 de Euro până în prezent, urmând ca în viitorul apropiat conceptul să fie rafinat și dezvoltat.

Activitatea SAFIR VASLUI în domeniul îmbunătățirii calității și siguranței alimentare

În industria alimentară și nu numai, integrarea activităților de producție este esențială, întrucât permite controlul permanent al calității produsului și respectarea standardelor în domeniu, astfel încât consumatorul să beneficieze de produse sigure și de înaltă calitate, care să corespundă nevoilor și cerințelor sale.

„Valorile SAFIR ghidează toate procesele prin care trece puiul, de la bob la consumator. Orice produs al Grupului de firme SAFIR este reflexia efortului comun al tuturor membrilor echipei”, afirmă Directorul Executiv.

Orice produs al Grupului de firme SAFIR este reflexia efortului comun al tuturor membrilor echipei

Sistemul complet de producție SAFIR, care implică un modern abator de păsări, patru ferme proprii, o fabrică de făinuri proteice, una de nutrețuri combinate, precum și o fabrică de preparate și semipreparate, împreună cu rețeaua proprie de distribuție, asigură controlul strict al calității produselor din carne de pui comercializate și siguranța acestora pentru clienți și colaboratori.

Campania Limpede ca Bună Ziua

Prin campania „Limpede ca bună ziua!”, lansată de brandul de carne proaspătă de pui Deliciosul de Vaslui, SAFIR susține transparența în industria cărnii și încearcă să educe cât mai bine consumatorii cu privire la felul în care se alege în mod sănătos un produs din carne de pui.

Astfel, a fost creată o pagină foarte dezvoltată de întrebări și răspunsuri cu referire la carnea de pasăre și preparatele și semipreparate din carne de pasăre. Cele 2.080 de întrebări au fost adresate de către consumatori, iar răspunsurile vin din partea specialiștilor SAFIR. Acest număr mare de întrebări venite demonstrează că piața este din ce în ce mai interesată de produsele pe care le consumă.

Cele 3 direcții care definesc în acest moment tendințele de consum sunt calitate nutritivă superioară, gust și caracter sănătos

De asemenea, una dintre tendințele în comportamentul de cumpărare este creșterea segmentului food-to-go, românii din mediul urban consumând alimente sau băuturi în drum spre birou, în pauza dintre două întâlniri sau când merg în parc. Din acest punct de vedere, noua rotiserie Fomică? satisface consumatorul modern care dorește să mănânce sănătos, dar are nevoie de soluții simple și accesibile.

Evenimentele și târgurile, o șansă de promovare pentru Safir Vaslui

În 2018, SAFIR a participat pentru prima dată la Sial Paris, în cadrul standului României, iar anul 2019 a marcat prima participare a Grupului la Târgul Anuga, care a avut loc în Köln, Germania, în cadrul Complexului Expozițional Köelnmesse. Cel mai important eveniment din industria cărnii a oferit șanse reale de promovare și de creștere a credibilității ca producători români.

În perioada 30 Octombrie – 3 Noiembrie 2019, Grupul a fost prezent și la Carnexpo (a doua participare) la cea mai mare expoziție specializată din sud estul Europei, dedicată industriei cărnii și domeniilor conexe

Activitatea SAFIR se face remarcată și pe plan local, având în vedere faptul că grupul de firme susține constant comunitatea din care face parte, prin participarea la festivalul Open Camp și la Zilele Vasluiului cu meniuri proaspete, calde, to go.

O familie de peste 600 de angajați

Familia Grupului de firme SAFIR are peste 600 de angajați care se bucură de multe beneficii menite să-i motiveze în munca pe care o fac, dar și în evoluția lor profesională. Printre principalele beneficii menționăm condiții de lucru în secții modernizate, formare profesională la locul de muncă, organizare pe schimburi, bonusuri de performanță, tichete, transport gratuit, o masă caldă pe zi, un pachet cu carne pe săptămână și excursii.

Grupul SAFIR oferă și stagii de practică pentru elevi și studenți în domenii precum economie, comerț, auto, turism, HORECA, gastronomie, mecanică. În acest moment, grupul desfășoară nu mai puțin de 3 proiecte cu finanțare.

Măsuri de protecție a mediului înconjurător

De-a lungul timpului, grupul SAFIR a dezvoltat proiecte de susținere a mediului prin reducerea consumului de energie, colectarea selectivă a deșeurilor sau refolosirea deșeurilor din cadrul activității. În acest sens, compania va realiza la începutul acestui an o nouă investiție într-o instalație frigorifică nouă, care înlocuiește freonul cu CO2, un agent frigorific natural folosit mai ales pentru reducerea impactului asupra mediului în aplicațiile industriale și comerciale, o investitie care depășește 1 milion de Euro.

Grupul susține sportul, mișcarea și sănătatea, apreciază inițiativele locale și sprijină eforturile de a obține performanță, de a dezvolta un stil de viață sănătos

Grupul de firme SAFIR a susținut Concursul Regional de Șah Trofeul Deliciosul de Vaslui, competiție organizată alături de CS „Sergentul”, aflată în calendarul oficial al Federației Române de Șah, precum și campania „Vasluiul pedalează” și a fost alături de echipa de volei a liceului „Mihail Kogălniceanu” Vaslui. În privința protecției mediului înconjurător, odată cu deschiderea rotiseriei SAFIR, compania a făcut trecerea către un stil de viață mult mai sustenabil, prin folosirea sacoșelor biodegradabile.

Datorită rețelei proprii de distribuție și a dimensiunii parcului auto, dar mai ales pasiunii și profesionalismului fiecărui angajat al companiei, produsele marca SAFIR se găsesc în marile lanțuri de supermarketuri din România, Auchan și Kaufland, urmând o traiectorie ascendentă, apropiindu-și tot mai mult consumatorii și adaptându-se în permanență cerințelor pieței.

 

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/safir-vaslui-performanta-la-nivel-de-grup/

Citiți și despre:

  • Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrieEvenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]
  • Safir Vaslui, performanță la nivel de grupSafir Vaslui, performanță la nivel de grup Compania e efectuat investiții pentru diversificarea produselor obținute, lansând pe piață brandul „Fomică”. Povestea Safir a început în anul 1991, în localitatea Văleni, județul Vaslui, ca o mică afacere de […]
  • ABC produce de 19 ani borș tradiționalABC produce de 19 ani borș tradițional Compania care demonstrează că simplitatea poate sta la baza unei afaceri de succes. Într-o piață în care cele mai multe dintre produsele unei companii de succes sunt unele complicat de realizat și la fel de […]
  • Creștere de 15% a cifrei de afaceri pentru Dolcerie Veneziane Creștere de 15% a cifrei de afaceri pentru Dolcerie Veneziane Fabrica de ciocolată de la Tigveni produce 2 milioane de figurine de ciocolată pe an. Ciocolata este și va rămâne unul dintre dulciurile preferate ale românilor și nu numai. Cu lapte, amăruie, cu migdale sau […]
  • Euroavi, produse naturale 100% româneștiEuroavi, produse naturale 100% românești „Puiul de Bărăgan” – fără hormoni, aditivi și neinjectat. Datorită necesității de abatorizare a puilor de carne crescuți în fermele proprii, un grup de producători autohtoni din județul Călărași au fondat, în […]