Smithfield Romania - campania Hrana pentru suflete

Smithfield România continuă campania ”Hrană pentru suflete”

12.03.2019

Smithfield România a oferit familiilor nevoiașe aproximativ 400.000 de mese calde în cei 10 ani de la lansarea programului „Hrană pentru suflete”. Per total, voluntarii companiei au oferit 397.000 de mese calde familiilor nevoiașe din județele Timiș și Arad.

Smithfield România – campania Hrană pentru suflete. Parteneri

Prin intermediul acestui program inițiat în 2009, Smithfield România împreună cu cele 20 de organizații neguvernamentale partenere oferă cu titlu gratuit carne și produse din carne Comtim, contribuind astfel la hrana zilnică a persoanelor aflate în situații de risc social.

Smithfield România – campania Hrană pentru suflete. Ce spune conducerea companiei?

„<<Hrană pentru suflete>> este unul dintre programele de suflet ale voluntarilor Smithfield România, prin intermediul căruia, compania noastră, alături de organizațiile neguvernamentale partenere se implică în sprijinirea persoanelor defavorizate. În cei 10 de ani de când s-a implementat acest program, au fost oferite peste 397.000 de mese calde celor în situații vulnerabile, care au avut nevoie de ele. Vrem ca fiecare acțiune a voluntarilor Smithfield România să conteze, vrem să venim în sprijinul comunităților în care trăim și ne desfășurăm activitatea”, a declarat Cristina Bodea, Director Sustenabilitate Smithfield România.

Smithfield România – campania Hrană pentru suflete. Un mod reușit de interacțiune civică

Programul reprezintă un model reușit de interacțiune civică, ce pune împreună voluntari și resurse din mediul de afaceri și societatea civilă, cu scopul de a genera acțiuni directe, eficiente, menite să sprijine nemijlocit persoanele și familiile aflate în situații de vulnerabilitate socială.

Voluntarii Smithfield România și Lions Club Timișoara Dinamic Plus, precum și beneficiarii Fundației pentru Voi și ai Serviciului de ajutor Maltez Timișoara au avut ocazia și în acest an de a petrece o zi împreună, implicându-se, alături de echipa cantinelor celor 2 ONG-uri, în toate etapele, de la pregătirea și gătirea produselor de carne Comtim până la aranjarea și servirea mesei.

Smithfield România – campania Hrană pentru suflete. Organizații partnere

Până la ora actuală, printre organizațiile partenere ale acestui program se numără:

  • Asociația Creștină “Iisus Speranța României”
  • Federația Caritas a Diocezei Timișoara prin centrele: Casa Mama și Copil, Adăpostul de Noapte “Parter Jordan” și Adăpostul pentru femei “Casa Maria a Apostolilor”
  • Fundația “Rudolf Walter”
  • Asociația “Mana”
  • Fundația “Timișoara’89″
  • Fundația “Pentru Voi”
  • Casa “Deborah”

Programul va continua și în anii următori. Acesta este parte integrantă a strategiei de dezvoltare sustenabilă a companiei în România.

Citește și Conferința ”Marketing in Artificial Intelligence Era” are loc pe 9 octombrie

 

 

 

Citiți și despre:

  • Smithfield România, lider în industria cărnii de porcSmithfield România, lider în industria cărnii de porc Compania și-a extins aria de distribuție și pe piața asiatică. Apariția Smithfield pe piața românească se datorează achiziționării activelor fostului Comtim, în anul 2004. În cei 12 ani de activitate, […]
  • Agricultură experimentală prin fertilizare organicăAgricultură experimentală prin fertilizare organică Compania Smithfield Ferme continuă testarea pe loturi experimentale de porumb hibrid în parteneriat cu Pioneer. Potrivit unui comunicat de presă pe o suprafață de 2 hectare din localitatea timișeană Jimbolia […]
  • Smithfield România susține lupta împotriva COVID-19Smithfield România susține lupta împotriva COVID-19 Smithfield România. Compania anunță donații importante pentru Asociația "Dr. Victor Babeș” și Asociația pentru ATI "Aurel Mogoșeanu". Astfel, ca parte a efortului global al Smithfield Foods împotriva […]
  • Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrieEvenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]
  • Saint-Gobain se reinventeazăSaint-Gobain se reinventează Saint-Gobain, lider mondial în domeniul materialelor de construcții, a prezentat în cadrul Adunării Generale Anuale din Franța noua sa identitate vizuală. Noua siglă ilustrează o reinterpretare a „podului” […]

3 păreri la “Smithfield România continuă campania ”Hrană pentru suflete”

  1. Pingback: Barometrului Startup-urilor din Romania 2019 | Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: Barometrul Startup-urilor din Romania 2019 | Jurnalul de Afaceri

  3. Pingback: Piata imobiliara din Romania - investitori din Asia | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.