Sphera Franchise Group a investit peste 337.000 euro în proiecte de responsabilitate socială

12.02.2019

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria de food service din România. Grupul deține companiile care operează în franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Taco Bell.

Sphera Franchise Group. Proiecte de responsabilitate socială

Sphera Franchise Group a integrat responsabilitatea socială la nivel de business. Grupul are o tradiție de peste 10 ani în proiecte adresate comunității. Dintre acestea, cele mai importante au vizat domenii ca educația, sănătatea dar au presupus și multe acțiuni de voluntariat. În 2018, investiția în astfel de proiecte a grupului a atins valoarea de 337.000 euro.

Sphera Franchise Group. Domenii vizate

Sphera Franchise Group a vizat în proiectele de responsabilitate socială în special persoanele care provin din medii defavorizate. În acest scop, grupul a încheiat o serie de parteneriate cu ONG-uri. Prin intermediul acestor proiecte, s-a oferit acces la educație și la programe de sănătate, oportunități mai bune de integrare dar și șansa de a deveni membrii activi în cadrul comunităților.

Sphera Franchise Group. Proiecte KFC România

KFC România a inițiat proiectul „Bucket de bine” în parteneriat cu SOS Satele Copiilor. Campania a demarat în anul 2014. Din 2015 și până în prezent, lanțul KFC a reuşit să susțină cu peste 200.000 de euro două familii SOS.

SOS Satele Copiilor

În 2018, au fost direcționați peste 70.000 de euro pentru susținerea celor două case ‚adoptate’ de KFC din cadrul organizației SOS Satele Copiilor. În plus, în fiecare an, se organizează ziua voluntariatului în cadrul SOS din București, zi în care angajații KFC participă la activități de amenajare a spațiului verde și la activități recreative și educative alături de copiii înscriși în program.

„Avem responsabilitatea de a contribui la binele societății și ne-am luat angajamentul de a investi în domenii cheie precum educația și sănătatea. Ne implicăm în activități de sprijin social de peste zece ani și, odată cu creșterea și profitabilitatea susținute, urmărim o consolidare și mai mare a angajamentului nostru în sfera responsabilității sociale. Este o promisiune pe care o facem consumatorilor noștri și comunității în care ne desfășurăm activitatea, dar și o responsabilitate, din partea unei companii mature care a înțeles nevoia de a susține persoanele ce provin din medii defavorizate”, declară Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group

Taco Bell

Taco Bell s-a implicat în susținerea Asociaţiei Little People. Aceasta are ca scop susţinerea emoţională a copiilor bolnavi de cancer din România și Republica Moldova. Cu ajutorul clienților, au fost donați, în 2018, peste 1.000 de euro către organizație, bani investiți în programele de suport psihosocial pentru copii și adolescenți, din 10 secții oncopediatrice.

 

Citește și Investițiile imobiliare din România s-au redus în anul 2018

Citiți și despre:

O părere la “Sphera Franchise Group a investit peste 337.000 euro în proiecte de responsabilitate socială

  1. Pingback: C & W Echinox - An record pentru tranzacțiile de birouri | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.