TeCOMM Bucuresti 2019

TeCOMM București 2019. De ce să faci #eCommerce în România?

11.03.2019

TeCOMM București 2019. Principalele strategii pentru 2019 a magazinelor online includ automatizarea, personalizarea experienței utilizatorului și implementarea tehnologiei ca suport pentru dezvoltare.

Țara noastră este încă o piață tânără în ceea ce privește eCommerce-ul, cu multe posibilități de dezvoltare și acces relativ ieftin la canalele de promovare online.

România devine însă din ce în ce mai tentantă pentru jucători locali (Polonia, Ungaria, Cehia etc.), care vin cu know-how din piețe mai dezvoltate și care cunosc „miza jocului”.

TeCOMM București 2019. Ce ne spun antreprenorii cu experiență în eCommerce:

Mihai Vînătoru (Managing Partner & Head of SEO @ DWF), Jan Lastuvka (CEO @MonkeyData) și Cristian Ignat (Co-founder & CEO Aggranda, Chief Canopyst @Canopy) se numără printre cei mai vechi antreprenori din acest domeniu care vin pe data de 10 aprilie la TeCOMM București 2019 cu noi soluții, perspective și trenduri în materie de eCommerce.

”Avantajul magazinelor online românești va sta în capacitatea superioară de a relaționa cu clienții, de a-și personaliza experiența in funcție de specificul cultural și lingvistic pe care piața autohtonă îl are. Consider că pentru orice eCommerce actual din România ar fi deosebit de utilă o evaluare a modelului de business, a cifrelor de afaceri și a dinamicii de creștere pe care magazinele online similare le-au înregistrat în regiune în ultimii ani”, declară Mihai Vînătoru (Managing Partner & Head of SEO @ DWF).

TeCOMM București 2019. Roboții software și AI schimbă percepția asupra businessului

Roboții software și inteligența artificială schimbă percepția asupra businessului în eCommerce, consideră Jan Lastuvka.

“Cel mai important aspect în zilele noastre este inteligența artificială, iar magazinele online ar trebui să integreze tool-uri bazate pe AI cât de repede posibil. AI va schimba total felul în care este percepută industria de comerț electronic – de la retail la analiza de date”, a spus acesta.

Jan Lastuvka este CEO MonkeyData. Este vorba de o companie care s-a axat încă de la înființare pe dezvoltare globală. Acesta este responsabil de management strategic, dezvoltarea businessului, marketing și gestionarea parteneriatelor cu clienții. Este genul de antreprenor entuziast, cu experiență de peste 7 ani care crede cu tărie că democratizarea datelor în eCommerce ar ușura actvitatea tuturor antreprenorilor în online.

Jan Lastuvka este keynote speaker în cadrul TeCOMM, iar subiectul pe care îl abordează este “Revoluția AI în eCommerce și trendurile cheie pentru următoarea decadă”.

TeCOMM București 2019. O premieră pentru piața de eCommerce

Cristian Ignat (Co-founder & CEO Aggranda, Chief Canopyst @Canopy) aduce o premieră pe piața de eCommerce în materie de task management.

Compania Aggranda crează roboți software. Aceștia sunt meniți să:

  • automatizeze sarcinile repetitive dintr-o companie
  • să reducă eroarea umană
  • să crească productivitatea angajaților

”De ce este eficient pentru un magazin online un astfel de tool? Pentru că în timpul econosmisit astfel, echipele își pot concentra resursele, atât umane, cât și financiare, spre personalizarea experienței de cumpărare a utilizatorului final. Personalizarea proceselor este cheia creșterii și scalării unui business”, declară Cristian Ignat.

TeCOMM București 2019, un eveniment marca Libero Events

TeCOMM este un eveniment marca Libero Events. Conferința contribuie la dezvoltarea industriei de comerț electronic.

Evenimentul  reunește proprietarii de magazine online și furnizorii de servicii din Europa de Est. Accentul cade mereu pe noutate și pe inovație, pe găsirea de soluții personalizate, pe crearea și consolidarea relațiilor de business.

Citește și Dieta oloproteică: avertismentul medicilor. Cine nu trebuie să înceapă o astfel de cură de slăbire?

 

 

Citiți și despre:

2 păreri la “TeCOMM București 2019. De ce să faci #eCommerce în România?

  1. Pingback: CONSTRUCT - AMBIENT EXPO 2019 - Romexpo | Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: ROMMEDICA 2019 Romexpo - Cand are loc targul? | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.