Tineri antreprenori romani

Tinerii români vor să devină antreprenori

07.08.2019

Peste jumătate dintre tinerii români (53%) cu vârste între 18 și 25 de ani iau în calcul deschiderea propriei afaceri. Aceste date se regăsesc într-un studiu Ipsos MORI contractat de către International Personal Finance, grup britanic care operează Provident Financial Romania. Acesta este, de altfel, cel mai ridicat procent din ţările sondate.

Tineri antreprenori români. Tinerii se consideră pregătiți

Mai mult decât atât, șase din 10 tineri români (61%) se consideră mai pregătiți pentru antreprenoriat decât generațiile anterioare.

Cu toate că au toată deschiderea pentru a avea propria afacere, tot tinerii români sunt cei care susţin că actualul context socio-economic ridică mai multe bariere antreprenorilor decât în trecut – mai bine de două treimi din respondenți (67%) sunt de această părere.

Tineri antreprenori români. Accesul greoi la finanțare

În plus, peste jumătate dintre românii din Generaţia Z (55%) consideră că accesul greoi la finanțare le limitează oportunitățile de a fi mai implicați în dezvoltarea unui proiect antreprenorial, iar două treimi dintre cehi (63%) împărtăşesc aceeaşi opinie.

În ceea ce priveşte banii rămaşi după plata facturilor şi acoperirea cheltuielilor esențiale, majoritatea tinerilor români ar economisi pentru:

  • vacanţe (43%)
  • alte cheltuielili care ar putea apărea (40%)

Tineri antreprenori români. Cheltuieli

De asemenea, tinerii români ar consuma banii rămași și pe cumpărarea de:

  • produse pentru casă (36%)
  • haine sau accesorii (37%)
  • ieşiri în oraş (29%)

Dacă tinerii români ar contracta un credit, aproape jumătate ar lua în calcul, drept cel mai important aspect, nivelul total al dobânzii (47%), urmat de numărul de rate (41%) și de durata de timp necesară acoperirii împrumutului (32%).

Peste jumătate dintre cehi (58%) şi mexicani (53%) spun că dobânda totală este unul dintre cele mai importante trei lucruri de luat în calcul la contractarea unui împrumut. Un sfert dintre tinerii cehi (25%) și aproape un sfert dintre lituanieni (23%) pun pe primul loc reputația furnizorului de credite, atunci când accesează o finanțare, în timp ce doar 11% dintre români iau în calcul acest aspect.

Citește și Seva, prima aplicație de smart donation, lansată de Miniprix

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Tinerii români vor să devină antreprenori

  1. Pingback: StreamWIDE isi muta sediul in Timpuri Noi Square | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.