Topul retelelor de socializare

Topul rețelelor de socializare preferate de companii

19.03.2019

Topul rețelelor de socializare. Nu mai puțin de 90% din companiile din România preferă rețeaua de socializare Instagram atunci când vine vorba despre campanii cu influenceri, conform unui studiu intern al agenției de influencer marketing Makeover Buro. Locul al doilea este ocupat de Youtube. După aceea, topul este completat de Facebook.

Datele agenției mai arată că anul trecut s-a dublat cererea brandurilor pentru conținut video.

Anul acesta, peste 65% dintre specialiștii în marketing vor aloca bugete pentru influencer marketing. 89% dintre aceștia afirmă că Instagram este cea mai importantă rețea din punct de vedere strategic, potrivit mediakix.com.

Principalul motiv este reprezentat de faptul că rețeaua este una care încurajează conținutul vizual.

Topul rețelelor de socializare. Comunități puternice pe Instagram

Mulți influenceri au contruit comunități puternice pe Instagram. Astfel, recomandările lor se pot transforma ușor în decizii de cumpărare pentru fani.

Vorbim de o tendință globală la care se aliniază și companiile românești, arată un studiu intern al agenției de influencer marketing Makeover Buro.

Anul trecut peste 90% dintre clienții care au derulat campanii cu influenceri au folosit rețeaua socială Instagram. Procentul este în creștere față de 2017, când doar 70% dintre companii au optat pentru această rețea socială.

Topul rețelelor de socializare. Branduri

”În special brandurile din zona de fashion & beauty, fitness sau travel se orientează din ce în ce mai mult către Instagram. Pentru IT& Tech, imobiliare sau auto mai potrivite sunt Youtube și Facebook, spune Maria Bagrin, managerul agenției Makeover Buro.

În ceea ce privește tipul de conținut preferat în 2018:

  • 50% dintre clienți au optat pentru conținut foto
  • 30% au dorit conținut video
  • 20% au ales InstaStories

Topul rețelelor de socializare. Identificarea influencerilor

Identificarea influencerilor potriviți rămâne cea mai mare problemă, mai arată studiul.

Trei sferturi dintre clienții agenției care mai făcuseră campanii de influencer marketing sunt de părere că cea mai dificilă parte o reprezintă identificarea influencerilor potriviți.

”În fond, influencer este fiecare dintre noi. Cu toții influențăm pe cineva să facă anumite alegeri, fie că vorbim de rude sau prieteni. Nu e necesar să ai un anumit număr de urmăritori. Cineva poate sa aibă 10000 și să fie urmărit doar pentru pozele draguțe, în timp ce o altă persoană poate avea 5000, dar o comunitate mult mai activă”, explică Maria Bagrin, managerul agenției Makeover Buro.

Citește și Central District 4 Elemente a primit autorizația de construire. Ce valoare are investiția?

 

 

 

Citiți și despre:

2 păreri la “Topul rețelelor de socializare preferate de companii

  1. Pingback: LEROY MERLIN card de cumparaturi - dobanda | Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: TeCOMM 2019 - Viitorul business-ului in eCommerce | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.