Vodafone România a anunțat că veniturile sale și-au continuat tendința de creștere organică cu 2,5% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Compania anunță principalii indicatori financiari pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc.
Vodafone România rezultate financiare. 9,9 milioane de clienți
În România, Vodafone a avut, per total, 9,9 milioane de clienți la 31 decembrie 2018, indicator constant raportat la aceeași perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienți, 9,2 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
ARPU mobil al Vodafone România s-a menținut la 5.9 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2018.
Vodafone România rezultate financiare. Veniturile din servicii
Veniturile din servicii au avansat la 180,2 milioane de euro și continuă să crească la nivelul de bază, excluzând MTR. Veniturile organice din servicii au scăzut în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut cu 0,8% din cauza impactului negativ al tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates) de la 0,96 eurocenți/minut, la 0,84 eurocenți/minut pentru apelurile de voce mobilă.
Pe bază organică și excluzând reglementarea de MTR, veniturile din servicii au crescut cu 0,6% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018 în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.
Vodafone România rezultate financiare. Abonamente și cartele
La finele anului, abonații Vodafone reprezentau 40,9% din baza de clienți mobili. De asemenea, utilizatorii serviciilor preplătite ajungeau la un procent de 59,1%. Ponderea abonaților în baza totală de clienți mobili a crescut cu 1,2% față de aceeași perioadă a anului precedent.
Vodafone România rezultate financiare. Ce spune conducerea companiei?
„În trimestrul trecut, ne-am concentrat pe dezvoltarea și pe investițiile în digital, una dintre prioritățile companiei. Drept urmare, eforturile noastre constante de a le oferi clienților noștri experiențe digitale convenabile au avut ca rezultat o creștere a interacțiunilor cu peste 50% pe toate canalele digitale. De asemenea, atât abonații, cât și utilizatorii cartelelor preplătite au beneficiat, în ultimele luni, de promoții dedicate și de campanii digitale în cadrul aplicațiilor mobile Vodafone și în magazinul online”, a spus Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.
Citește și FlixBus, rezultate bune în 2018