Wizz Air, decizie privind pasagerii care fac scandal

Decizia Wizz Air privind pasagerii care fac scandal în avioanele companiei

10.04.2019

Compania aeriană Wizz Air a anunțat că s-a alăturat campaniei ”Not on my Flight”. Este vorba de o nouă campanie lansată de Agenția Europeană de Siguranță a Aviației (EASA), pentru a reduce numărul de pasageri indisciplinați pe toate zborurile europene și pentru a proteja dreptul pasagerilor la o experiență pașnică de călătorie.

O creștere a numărului de pasageri cu un comportament indisciplinat

”Operarea în bune condiții a unor zboruri în Uniunea Europeană este perturbată de pasagerii care manifestă un comportament necivilizat. Cel puțin 70% din aceste incidente implică o anumită formă de agresiune. Deși numărul incidentelor de pe zborurile Wizz Air a fost constant în ultimii ani datorită regulilor stricte ale companiei aeriene și a echipajului bine pregătit, în 2018, industria aviatică a înregistrat o creștere a comportamentului indisciplinat de 34% față de 2017”, au anunțat reprezentanții companiei.

Wizz Air – efectul acestor comportamente

Cu toate că numărul pasagerilor indisciplinați este foarte mic având în vedere numărul total de persoane care călătoresc cu avionul, efectul acțiunilor acestora poate avea un impact disproporționat. Poate fi afectată atât funcționarea fără probleme a zborului, cât și ceilalți pasageri.

Așadar, comportamentul neadecvat, cum ar fi consumul excesiv de alcool și intoxicația cu alcool, fumatul în toaletă, violența verbală sau fizică față de echipaj sau de alți pasageri sau nerespectarea instrucțiunilor echipajului, crează un risc inutil pentru funcționarea normală a unui zbor prin distragerea echipajului. De asemenea, acest comportament poate duce la întârzieri semnificative.

Siguranța și securitatea

”Ca unul dintre cei mai importanți transportatori aerieni europeni, siguranța și securitatea au fost întotdeauna principala prioritate pentru Wizz Air. Compania aeriană are una dintre cele mai tinere și mai moderne flote din lume, vârsta medie a celor 112 avioane Airbus A320 și A321 fiind de 4,6 ani”, conform Wizz Air.

Toleranță zero pentru comportamentul abuziv

Compania are toleranță zero pentru comportamentul abuziv față de pasagerii săi și de cei peste 4.500 de membri ai personalului.

Echipajul Wizz Air dedicat și pregătit din punct de vedere profesional se ocupă în mod eficient de pasagerii indisciplinați. Acest lucru se întâmplă în conformitate cu pregătirile lor recente. Wizz Air colaborează îndeaproape cu autoritățile locale în ceea ce privește pasagerii indisciplinați.

Ce spune conducerea Wizz Air?

„Fiecare pasager și membru al echipajului are dreptul la un zbor sigur, fără abuz verbal sau fizic. Călătoria ar trebui să fie o experiență plăcută în care pasagerii și echipajul de cabină se vor trata reciproc cu respect. Anul trecut, 34 de milioane de persoane au ales tarifele scăzute ale Wizz Air. Cu rețeaua noastră din ce în ce mai mare, nu putem lăsa o minoritate nereprezentativă să strice experiența plăcută de zbor a atâtor clienți respectabili și amabili. De aceea am decis să aderăm la această mare inițiativă a EASA. De asemenea, îndemnăm pasagerii noștri să se alăture eforturilor noastre prin distribuirea hashtag-ului #notonmyflight pe profilurile lor de social media”, a explicat András Radó, Corporate Communications Manager al Wizz Air.

Citește și Se redeschide magazinul Douglas din Băneasa Shopping City!

 

 

 

 

Citiți și despre:

  • Wizz Air va introduce locuri alocate începând cu luna maiWizz Air va introduce locuri alocate începând cu luna mai Wizz Air a anunțat că va introduce locuri alocate începând cu luna mai, pentru a îmbunătăți experiența și confortul pasagerilor. Serviciul va fi lansat pe rute selectate din 4 mai și în toată rețeaua WIZZ din […]
  • Câți pasageri a transportat Wizz Air anul trecut?Câți pasageri a transportat Wizz Air anul trecut? Compania aeriană low cost Wizz Air a anunțat că numărul de pasageri transportați a crescut cu 18 procente, la 16.482.331 pasageri, în anul fiscal care s-a încheiat pe 31 martie, față de 13.926.324, în anul […]
  • Wizz Air a transportat 15,8 milioane de pasageri, în 2014Wizz Air a transportat 15,8 milioane de pasageri, în 2014 Compania aeriană Wizz Air a anunţat că a transportat, în 2014,15,8 milioane de pasageri, în creştere cu 17%, comparativ cu anul 2013. La finalul anului trecut, compania opera zboruri către 106 destinaţii din […]
  • Rezultate bune pentru Wizz Air în 2017Rezultate bune pentru Wizz Air în 2017 Compania aeriană Wizz Air a anunţat că în anul 2017 a transportat un număr record de pasageri, a crescut semnificativ operaţiunile sale, a plasat cea mai mare comandă de aeronave din istoria companiei, a […]
  • Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrieEvenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]

O părere la “Decizia Wizz Air privind pasagerii care fac scandal în avioanele companiei

  1. Pingback: Exporturile Romaniei in 2019 - evolutie | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.