Yango Romania aplicatie de e-hailing

Yango s-a lansat în România. Ce servicii noi introduce aplicația de e-hailing?

10.07.2019

Yango, aplicația digitală de e-hailing, introduce, odată cu lansarea sa în București, o serie de funcționalități noi. Aceste caracteristici sunt unice pe piața de profil din țara noastră. Conform reprezentanților companiei, principalul avantaj competitiv al Yango este expertiza tehnologică.

Astfel, pe lângă opțiunile uzuale ale serviciilor de e-hailing precum comanda unei călătorii cu mai multe destinații, afișarea prețului exact al cursei în momentul în care utilizatorul introduce punctul de destinație sau partajarea traseului cu prietenii astfel încât aceștia să poată urmări în timp real parcursul călătoriei, aplicația Yango dispune de o serie de funcționalități noi, în premieră pentru un serviciu de acest tip.

Yango România aplicație de e-hailing. Comanda mai multor călătorii simultan, de pe același telefon

Cu ajutorul aplicației Yango, utilizatorii au posibilitatea de a comanda până la trei mașini în același timp de pe un singur dispozitiv mobil.

Funcția este utilă, de exemplu, pentru un grup de prieteni sau pentru mai mulți membrii ai familiei.

Yango România aplicație de e-hailing. Rezervarea unei călătorii pentru o altă persoană

Persoanele care au vrut acest lucru în trecut știu că procedura nu se limitează numai la introducerea a două adrese în aplicație. În practică, tot procesul este mult mai anevoios: trebuia sunată persoana care va fi preluată, comunicate datele mașinii comandate, timpul de sosire al acesteia, prețul cursei și alte detalii necesare.

În cazul aplicației Yango, utilizatorii pot comanda o mașină altei persoane, cum ar fi un părinte sau un prieten, în cel mai simplu și confortabil mod.

Opțiunea “Cursă pentru o altă persoană” poate fi accesată din meniul “Preferințe”.

Yango România aplicație de e-hailing. Traducerea automată a conversației cu șoferul în chat

Clienții au disponibile opțiunile de apelare sau conversație în chat cu șoferul. O funcționalitate utilă, în special pentru expați sau turiști, este traducerea în timp real a conversației din chat, activată automat în cazul în care setările de limbă ale dispozitivelor mobile ale utilizatorului și șoferului nu sunt aceleași. Această opțiune este valabilă pentru circa 100 de limbi.

Yango România aplicație de e-hailing. Partajarea locației în timp real cu șoferul

Toate aplicațiile au nevoie de acces la anumite funcții din telefon pentru asigurarea funcționalității lor. De exemplu, este nevoie de acces la GPS pentru a găsi cel mai potrivit punct de îmbarcare – locul exact unde ar trebui să trimită o mașină utilizatorului.

În cazul Yango acest lucru nu este obligatoriu.

Yango România aplicație de e-hailing. Inovația tehnologică

“Inovația tehnologică este cea care ne diferențiază de competitori, iar funcționalitățile pe care Yango le aduce în premieră pe piața de e-hailing din România nu fac decât să faciliteze misiunea noastră de a oferi experiența unei călătorii de calitate cu mașina, la un preț accesibil. Din feedback-ul pe care îl avem până în prezent, observăm că aceste opțiuni unice ale aplicației au fost descoperite și bine primite de către utilizatorii noștri și, în acest sens, plănuim să implementăm noi funcții curând”, a declarat Andrei Voicu, Director Regional Yango pentru România și Republica Moldova.

Yango România aplicație de e-hailing. Puncte alternative de îmbarcare

Conform companiei, una dintre funcționalitățile care vor fi disponibile în curând pentru utilizatorii din Capitală este cea a punctelor alternative de îmbarcare. Această opțiune ajută la reducerea costului cursei.

Citește și Magazinele PEPCO, decizie importantă pentru creșterea profitabilității. Anunțul făcut de companie

 

 

 

Citiți și despre: