ACVATOT, partener de top în soluții pentru rețele edilitare

01.07.2020

Compania a finalizat cu succes un număr mare de lucrări, în valoare totală de peste 80 de milioane de lei. ACVATOT, partener de top în soluții și tehnologie pentru rețele edilitare și dezvoltare durabilă, a reușit în 2019 performanța deosebită de a crește cifra de afaceri cu 98% față de anul anterior. Aceste rezultate au fost posibile datorită investițiilor realizate în echipele de specialiști și prin extinderea activității companiei.

ACVATOT execută lucrări edilitare de apă, canal, gaze naturale, lucrări de drum, stații de pompare, gospodării de apă etc. La toate acestea pot fi adăugate lucrările de rețele de termoficare, care încep să reprezinte un procent din ce în ce mai ridicat din cifra de afaceri a companiei. Ca răspuns la existența unei nevoi majore pe piața de profil și având o expertiză de înalt nivel pentru lucrări de infrastructură, ACVATOT a înființat Direcția de Drumuri.

ACVATOT a înregistrat în 2019 o creștere a cifrei de afaceri cu 98% față de anul anterior

Lucrări finalizate

ACVATOT a continuat să investească de-a lungul timpului în resursa umană, în specialiști și în utilaje performante. La jumătatea anului trecut, a fost achiziționată o stație de asfalt, care în prezent este utilizată atât pentru lucrările proprii, cât și pentru terți.

În ultimul an, ACVATOT a finalizat cu succes un număr mare de lucrări, în valoare totală de peste 80 de milioane de lei. Printre acestea se numără: reabilitarea şi modernizarea reţelei de drumuri județene din judeţul Ilfov şi limita judeţului Giurgiu;  extinderea reţelei de canalizare pentru Stadionul de rugby de la Arcul De Triumf; lucrări de modernizare a sistemului rutier în orașul Bragadiru; reabilitarea reţelei de distribuţie de gaze naturale cu conducte și instalații de racordare pe străzi din sectoarele 1 și 3; înlocuirea rețelei publice de apă potabilă  în zona Splaiul Independenței. De asemenea, sunt aproape de finalizare lucrările ample de modernizare de pe Strada Fabrica de Glucoză.

Obiective pentru 2020

La capitolul proiecte finanțate din fonduri europene, la finalul anului 2019 compania a început execuția lucrărilor pentru proiectul „Reabilitare conducte aducțiune Constanța”,  pentru RAJA Constanța. Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare, în valoare de 33,5 milioane de lei, executat de către ACVATOT în asociere cu un partener tradițional.

Pentru anul în curs însă, având în vedere contextul de recesiune economică în care ne aflăm, principalul obiectiv al companiei este acela de consolidare a poziției pe piață.

Pentru 2020, principalul obiectiv al companiei este acela de consolidare a poziției pe piață

„Printre obiectivele noastre se mai numără accesarea unor noi beneficiari, ridicarea în continuare a nivelului de calitate și competitivitate și, nu în ultimul rând, digitalizarea serviciilor de suport. Totodată, anul acesta vom inaugura un laborator de încercări de gradul II și vom continua dotarea companiei cu echipamente de înaltă tehnologie”, ne-a declarat Dl. Călin Bichir, Administrator și Director General ACVATOT.

Împărtășind valorile grupului din care face parte, în termeni de calitate, responsabilitate și dezvoltare durabilă, ACVATOT pune accentul pe satisfacția clientului. Grație personalului specializat și echipamentelor adaptate, compania poate răspunde tuturor tipurilor de solicitări, atât pentru clienți privați, cât și pentru municipalități și clienți industriali.

Organizarea activității ca urmare a pandemiei de COVID-19

Pe perioada recentei pandemii cauzate de noul coronavirus, siguranța și protecția angajaților a fost o prioritate pentru companie, astfel încât, în toată această perioadă, în cadrul ACVATOT s-a muncit la capacitate maximă.

Activitatea a fost organizată astfel încât s-a reușit implementarea tuturor dispozițiilor autorităților, fără a întâmpina probleme și fără a apela la niciun compromis. Pentru protecţia salariaţilor, au fost extinse programele uzuale de dezinfecție a spațiilor, echipamentelor și mijloacelor auto.

Pe perioada pandemiei, activitatea din cadrul ACVATOT s-a desfășurat la capacitate maximă, cu implementarea tuturor dispozițiilor autorităților

ACVATOT a continuat procesul de dotare a zonelor de lucru cu materiale și echipamente igienico-sanitare de înaltă calitate. De asemenea, au fost luate măsuri de reducere a contactului interuman, a fost asigurat transportul angajaților și a fost implementat sistemul de telemuncă, acolo unde s-a putut aplica.

O altă măsură importantă a vizat separarea epidemiologică a echipelor, astfel încât persoanele din ture diferite să nu ia contact.

„Am făcut tot ceea ce putea fi făcut pentru siguranța și protecția angajaților, iar aceștia au dat dovadă de profesionalism și au muncit cu aceeași dedicare pentru a duce la bun sfârșit lucrări esențiale pentru București și zonele limitrofe. Totodată, salariații au fost mulțumiți pentru că, spre deosebire de alte domenii, noi nu am apelat la șomajul tehnic. În acest mod nu am îngreunat bugetul de stat, ci dimpotrivă, în aceste luni am achitat taxele ca în orice altă perioadă a anului”, continuă Directorul General.

Chiar dacă starea de urgență a încetat, compania menține încă măsurile de siguranță și protecție implementate deja în perioada pandemiei.

Investițiile în echipă asigură succesul ACVATOT

ACVATOT continuă să investească în resursa umană, atrăgând în cadrul companiei mai ales personal de specialitate., în prezent, compania beneficiind de aportul a peste 400 de angajați.

Din fericire, în perioada stării de urgență, compania nu a fost nevoită să apeleze la soluțiile puse la dispoziție de autorități. ACVATOT s-a adaptat rapid situației de criză,  implementând toate măsurile necesare în pandemie, astfel încât s-a putut lucra la capacitate maximă fără a fi necesară concedierea vreunui angajat.

ACVATOT s-a adaptat rapid situației de criză, implementând toate măsurile necesare în pandemie, fără a fi necesară concedierea vreunui angajat

Din perspectiva ACVATOT, ceea ce aduce un plus de valoare companiei este tocmai unicitatea fiecărui membru al echipei, dar și varietatea de idei și opinii generate sau maturitatea și tinerețea fiecărui angajat.

Valorile companiei

Succesul ACVATOT s-a bazat și se bazează și în continuare pe responsabilitate. Compania încurajează dezvoltarea durabilă și profitabilă, respectul față de mediu, față de clienți, furnizori și colaboratori, acordând în același timp o atenție deosebită prevenirii riscurilor, sănătății și securității în muncă.

Din aceeași perspectivă a respectului față de parteneri, Dl. Bichir este de părere că „este esențial să existe un parteneriat între sectorul public și sectorul privat prin alocarea de fonduri și investiții, astfel încât să fie asigurată o creștere economică sănătoasă”.

În ceea ce privește performanțele financiare, anul 2019 a reprezentat un an extrem de bun pentru companie, ACVATOT cunoscând o evoluție de-a dreptul spectaculoasă – cifra de afaceri a crescut cu 98% față de anul anterior. Pentru anul în curs însă, previziunile managementului sunt mai degrabă moderate: „În contextul situației actuale, rămânem rezervați în a face estimări, având în vedere că depindem și de evoluția și performanța partenerilor noștri”, concluzionează Dl. Călin Bichir, Administrator și Director General ACVATOT.

 

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/acvatot-peste-27-de-ani-de-experienta-pe-piata-constructiilor/

Citiți și despre: