ALBRAU PROD modernizează permanent liniile de fabricație

01.09.2020

Scopul companiei este ca produsele obținute să capete și mai multă recunoaștere și apreciere, atât pe plan intern, cât și extern. ALBRAU, unul dintre cei mai importanți producători independenți de bere de pe plan local, a cunoscut în anul 2019 o evoluție ascendentă, atât din punct de vedere al vânzărilor, cât și din punctul de vedere al portofoliului de clienți, extinzându-și în plus piețele de distribuție și îmbogățindu-și sortimentația prin dezvoltarea de produse noi. Cele mai noi sortimente de bere introduse pe piață includ brand-ul ZIMBRU PREMIUM , cu 5% alcool, 11 grade plato, sortiment de bere îmbuteliat la sticlă de 0,33l, dar și la doză de 0,5 și 0,33 l.

Gama de produse a fost îmbogățită și cu bere cu arome, compania introducând în fabricație ALBRAU RADLER DOZĂ 0,5L cu și fără alcool.

În prezent, sub mărcile ALBRAU și ZIMBRU sunt produse următoarele sortimente de bere: ZIMBRU PREMIUM, ALBRAU cu și fără alcool, ALBRAU RADLER cu și fără alcool, ZIMBRU și ASBEER

În prezent, sub mărcile ALBRAU și ZIMBRU sunt produse următoarele sortimente de bere: ZIMBRU PREMIUM (11 gr. Plato, 5,0% alc.) – sortiment îmbuteliat la doză de 0,5l, doză de 0,33l și sticlă de 0,33l; ALBRAU cu alcool (9,5 gr. Plato, 4,5% alc.) – sortiment îmbuteliat la doză de 0,5l, sticlă de 0,5l, PET 1l și PET 2l; ALBRAU RADLER cu alcool (1,9% alc.) – doză de 0,5l; ALBRAU fără alcool (max. 0,5 % alc.) – doză de 0,5l; ALBRAU 0,00 (0,0 % alc.) – doză de 0,5l, ALBRAU RADLER fără alcool (max. 0,5% alc.) – doză de 0,5l; ZIMBRU (8 gr. Plato, 4,0% alc.) – doză de 0,5l, sticlă de 0,5l, PET 1l, PET 2l , keg 30 și 50 l și ASBEER (5.5 gr. Plato, 3,0% alc.) – sortiment îmbuteliat la doză de 0,5l și PET 2l.

Compania produce în acest moment și sortimente de bere sub brand privat, bere care este îmbuteliată la doză de 0,5l, pet 1 și 2l.

Aria de distribuție acoperită în prezent de companie

Obiectivul principal al companiei este reprezentat de modernizarea permanentă a liniilor de fabricație, astfel încât produsele obținute să capete și mai multă recunoaștere și apreciere, atât pe plan intern, cât și extern.

ALBRAU este prezentă la nivel național prin rețeaua de magazine PROFI, PENNY, METRO, CORA, SUPECO, MERKUR, MEGAIMAGE, AUCHAN și ANNABELLA. Totodată, pe plan extern, compania exportă în Ungaria, Serbia, Grecia, Bulgaria, Italia, China, Oman, SUA, Irak, Iran, Bosnia, Republica Moldova, Cipru și Canada.

„Anul acesta am demarat un proiect pentru mărirea spațiilor de depozitare. Totodată, avem în plan creșterea capacității liniei de îmbuteliere doză prin achiziția de echipamente noi. Pentru keg, dorim să achiziționăm o nouă linie de îmbuteliere. Pentru liniile tehnologice existente avem în plan modernizarea programului tehnologic/soft și a instalației de tratare pentru obținerea apei tehnologice”, ne-a declarat Dna. Luminița Martin, Director General ALBRAU.

Cele mai importante investiții care au fost realizate în perioada 2018-2020 au inclus modernizarea liniei de îmbuteliere sticlă, punerea în funcțiune a instalației de producere bere cu arome, dar și a unei noi surse de apă

ALBRAU a achiziționat și pus în funcțiune o instalație de producere bere cu arome, ceea ce a contribuit considerabil la diversificarea sortimentației de produse. În plus, a fost pusă în funcțiune o nouă sursă de apă, urmând ca până la finalul anului să fie definitivată punerea în funcțiune a unei alte noi surse de apă. În cadrul laboratorului intern ALBRAU a fost achiziționată aparatură de laborator în vederea îmbunătățirii continue a inspecțiilor și încercărilor efectuate pe produsele finite, atât din punct de vedere microbiologic, cât și fizico-chimic.

Principala tendință observată la nivelul pieței de bere

Pe piața din România, ALBRAU se adresează consumatorului de bere lager. Strategia companiei vizează extinderea pe segmentul Premium, care a început în mod clar să genereze rezultate, dar și în segmentul berilor cu arome și a berilor speciale. În perioada asociată recentei pandemii COVID-19, compania a înregistrat creșteri de vânzări datorate creșterii consumului pe rețeaua modernă de vânzare.

Calitatea produselor a fost un factor extrem de important care a contribuit în mod esențial la alegerea produselor de către consumatori. Fabrica ALBRAU este certificată cu standardele de management International Food Standard – IFS versiunea 6.1, Sistemul de Management de Mediu SR ISO 14001/2015, Sistemul de management al Sănătății și Securității Ocupaționale SR OHSAS 18001/2008, dar și Standardul de responsabilitate socială – BSCI.

În perioada asociată recentei pandemii COVID-19, compania a înregistrat creșteri de vânzări, calitatea produselor fiind un factor extrem de important în vânzări

„Am implementat toate măsurile necesare pentru a asigura continuitatea activității companiei în această perioadă, pe primul loc fiind protecția angajaților, a clienților și partenerilor noștri. Aplicăm la nivel intern măsuri de monitorizare zilnică a stării de sănătate a angajaților, de triere epidemiologică a personalului în scopul prevenirii contaminării cu COVID 19. Am pus la dispoziția întregului personal dispozitive cu soluții de dezinfectare, măști, mănuși. Igienizăm și dezinfectăm periodic instalațiile tehnologice, suprafețele și încăperile, conform normelor interne”, precizează Luminița Martin.

Albrau și comunitatea

ALBRAU PROD SA are, în prezent, un număr de 102 angajați. În condiţiile în care inovaţiile schimbă tehnologia şi managementul de la o zi la alta, dar și pentru a obține rezultate comparabile cu ceea ce există în plan sectorial, compania își instruiește în permanență angajaţii, asigurând, în acelaşi timp, întărirea relaţiilor dintre aceștia, comunicarea internă, lucrul în echipă. Succesul depinde de capacitatea de a furniza calitate, diversitate, satisfacerea nevoilor clienților, avantaje optime și promptitudine.

Instruirea și pregătirea profesională a angajaților se realizează în timp real, direct la liniile de fabricație, cu specialiștii care instalează echipamentele tehnologice nou achiziționate, cei care implementează tehnologia, dar și în cadrul cursurilor cu traineri specializați.

O mare importanță se acordă angajării și instruirii personalului tânăr, care prin aptitudinile și competențele acumulate va contribui la îndeplinirea obiectivelor viitoare privind sistemele de calitate și management.

ALBRAU PROD SA BUCUREȘTI a achiziționat și donat aparatură esențială pentru tratarea pacienților COVID-19 către două spitale din județul Bacău

Implicarea în comunitate a ALBRAU PROD SA BUCUREȘTI s-a făcut remarcată și în perioada pandemiei, compania achiziționând și donând către două spitale din județul Bacău aparatură esențială pentru tratarea pacienților. Dotările au mers către Spitalul Municipal Onești, spital suport COVID, și au constat în iFlash 1800-A Analizor pentru determinare anticorpi COVID 19, dar și către Spitalul Municipal de Urgență Moinești – Aparat de anestezie tip Aysis CS2, cu monitor funcții vitale inclus tip Carescape B650.

Cu toate că 2020 a fost un an atipic, ALBRAU își continuă evoluția, înregistrând un trend marcat pozitiv. Dacă în anul 2019, comparativ cu 2018, compania a avut o creștere a cifrei de afaceri de 14 %, pentru anul în curs managementul estimează o creștere a cifrei de afaceri cu cel puțin 15 %.

 

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/albrau-onesti-lanseaza-pe-piata-un-sortiment-nou-zimbru-premium/

Citiți și despre: