Constructii

Barrier

BARRIER contribuie la confortul românilor

01.08.2021

Compania reprezintă unul dintre cele mai puternice branduri la nivel național, situându-se în topul producătorilor de tâmplărie PVC și aluminiu. Astăzi BARRIER nu mai are nevoie de nicio prezentare, iar acest lucru se datorează muncii depuse în cei peste  25 de ani de existență. Produsele de cea mai înaltă calitate, realizate cu materiale superioare și tehnologii moderne, precum și serviciile inegalabile au asigurat o evoluție constantă a companiei.

Însă drumul către succes nu a fost pavat doar cu reușite, compania confruntându-se, de-a lungul timpului, cu nenumărate obstacole. Cu toate acestea, chiar aceste obstacole sunt cele care au făcut ca în prezent, Barrier să fie unul dintre cele mai puternice branduri la nivel național, situându-se în topul producătorilor de tâmplărie PVC și aluminiu.

BARRIER reprezintă unul dintre cele mai puternice branduri la nivel național, situându-se în topul producătorilor de tâmplărie PVC și aluminiu

Pentru a afla mai multe detalii despre evoluția companiei, planul de investiții și de extindere a afacerii, am stat de vorbă cu Dl. Adrian Gârmacea, Director General ELECTRIC PLUS, marca BARRIER:

„Primul pas pentru a ajunge în casele tuturor românilor a fost făcut în anul 2014, atunci când a fost deschis primul showroom Barrier în Bacău, existând în prezent aproximativ 35 de magazine specializate în întreaga țară. La nivel internațional avem în acest moment trei showroom-uri Barrier, în Belgia, Elveția și Ungaria. Succesul companiei se datorează și oamenilor care au lucrat împreună pentru atingerea obiectivelor propuse”, ne-a declarat Dl. Adrian Gârmacea, Director General Barrier.

J.A.: Ce zone au vizat ultimele investiții realizate și la ce valoare se ridică acestea?

A.G.: Ne dorim să dublăm capacitatea de producţie existentă, de la aproximativ 800 de ferestre pe zi la 1.600. În 2020, am finalizat construcţia noii hale de producţie în suprafaţă de aproximativ 16.000 de metri pătraţi şi acum ne dorim utilarea cu maşini, utilaje şi echipamente. Valoarea acestora este de aproximativ 4 milioane de euro.AMN MOLDOVA

J.A.: Cum ajută aceste investiții procesul de automatizare a producției?

A.G.: Din fericire, producţia de ferestre şi geamuri termoizolante poate fi automatizată foarte mult. Suntem în permanentă legătură cu arhitecţi şi cu noutăţile din domeniu. Punem mare accent pe tehnologizarea domeniului de construcţii. Tehnologiile de construcţii devin tot mai inteligente şi mai sigure şi în România. Putem enumera Tehnologia modelării informaţiilor (BIM), care permite experţilor să revizuiască proiecte şi rezultate de analiză în timp real, îmbunătăţeşte planificarea şi creşte eficienţa, tehnologii de realitate augmentată (AR) sau realitate virtuală (VR), dronele montate cu camere care pot fi utilizate pentru a oferi o imagine de ansamblu asupra şantierului, maşinile şi utilajele inteligente care pot efectua sarcini repetitive, tehnologii mobile şi cloud, care permit posibilitatea de a accesa, modifica şi gestiona datele stocate pe servere la distanţă. Aceste tehnologii permit schimbul de date în timp real între toţi participanţii la un proiect, în timpul procesului de construcţie a clădirii, pentru o mai bună colaborare şi un schimb eficient de informaţii.

J.A.: Cum a evoluat programul de francize și cum vedeți dezvoltarea lor în viitorul apropiat?

A.G.: Anul a început foarte bine, peste prognozele pe care ni le-am făcut. Vom continua deschiderea de noi francize pe plan intern – avem bugetate opt noi deschideri, dintre care patru sunt în lucru – şi vom pune în practică planul strategic pentru perioada 2021-2025, conform viziunii şi misiunii companiei.

Cu aceste deschideri, compania ar urma să depăşească 50 de francize Barrier, brandul pe care Electric Plus îl avea în portofoliu, însă care din 2019 a devenit şi numele companiei.

J.A.: Ce soluții a implementat Barrier pentru minimizarea impactului asupra mediului?

A.G.: Avem puncte de colectare a deşeurilor periculoase, suntem atenţi la selectarea deşeurilor din procesul de producţie şi a celor periculoase. În 2018 am plantat o livadă cu pomi fructiferi pe un teren în interiorul fabricii şi organizăm anual campanii de ecologizare la nivel local şi național.Urban

Calitatea produselor și echipa asigură succesul BARRIER

În prezent, peste 600 angajați se asigură că toți clienții beneficiază de cele mai bune produse și se bucură de un confort sporit în interiorul locuințelor, oriunde s-ar afla. Compania pune mare accent pe angajați, pe profesionalism și nivelul lor de pregătire. Cea mai elocventă dovadă în acest sens o constituie înființarea Academiei Barrier, academie care are scopul de a dezvolta abilitățile fiecărui angajat prin intermediul unor programe de integrare, cursuri de specializare și traininguri periodice. La Barrier nu se vorbește de sute de angajați, ci de o echipă de oameni care lucrează împreună în fiecare zi pentru realizarea unor produse din PVC  și aluminiu de o calitate superioară, care să satisfacă chiar și cele mai exigente cerințe ale clienților. Rezistența în timp a produselor, pasiunea și atenția la detalii a angajaților, onestitatea și transparența din relațiile cu clienții au plasat compania în topul celor mai bune din acest domeniu.

Rezistența în timp a produselor, pasiunea și atenția la detalii a angajaților, onestitatea și transparența din relațiile cu clienții au contribuit împreună la succesul companiei și poziția pe piață

„Barrier a ajuns să fie un partener de încredere al tuturor românilor, cel care asigură confortul dorit, răspunde prompt nevoilor clienților și oferă soluții personalizate pentru orice tip de spațiu. Din 1995 până în prezent, Barrier s-a angajat să satisfacă în cele mai mici detalii nevoile clienților și a reușit chiar să depășească așteptările acestora”, continuă Directorul General Barrier.

Franciza BARRIER, o punte de legătură între companie, francizat și client

În prezent, în România există un număr limitat de showroom-uri în care clientul poate să vadă și să testeze produsele de tâmplărie ce urmează să fie montate la el acasă. Din acest punct de vedere, Barrier este singurul producător la nivel național care oferă toată gama de soluții de închideri de goluri, de la tâmplăria clasică din PVC, aluminiu și până la pereți cortină, uși de garaj, rulouri și sisteme de automatizări porți.BittBau

Astfel, franciza Barrier este un produs rezultat din necesitatea unor magazine specializate, cu personal instruit în domeniu.

Franciza BARRIER înseamnă un showroom reprezentativ și mai ales o echipă de specialiști instruiți permanent în legătură cu cele mai noi tendințe și apariții pe piața de tâmplărie

Mai mult decât atât, franciza Barrier este un loc unde clientul este în centrul atenției, deoarece consilierii identifică nevoile pe care acesta le are și găsește cele mai bune soluții luând în considerare raportul calitate/preț.

La peste 35 de magazine la nivel național, Franciza Barrier a devenit un brand de sine stătător, ușor reconoscibil după conceptul arhitrectural unic, cu toate elementele sale de identitate vizuală. Fațada magazinului Barrier este ceva ce rămâne în mintea consumatorului și este asociată cu tâmplăria de înaltă calitate.

Prima franciză BARRIER a fost inaugurată în Bacău în 2014

Barrier a deschis prima franciză în Bacău, unde are și sediul central și secțiile de producție. Astfel, în noiembrie 2014 a fost inaugurată prima franciză Barrier, împreună cu un partener cu care compania a colaborat exemplar de-a lungul timpului.

Barrier a trecut deja pragul de jumătate de deceniu în colaboarea în sistem de franciză cu partenerii săi și își propune să își continue drumul împreună pentru încă 5 ani. În momentul de față, franciza Barrier este prezentă pe harta României în peste 35 de locații, iar în Europa, acestea sunt localizate în Elveția, Belgia și Ungaria.

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/electric-plus-detinatorul-brandului-barrier-20-de-ani-de-traditie-si-inovatie/

În momentul de față, franciza Barrier este prezentă pe harta României în peste 35 de locații, iar în Europa, acestea sunt localizate în Elveția, Belgia și Ungaria

Strategia companiei pentru 2021 este aceea de a aborda zonele în care nu a avut acoperire până acum, mai exact 5 orașe din zona Moldovei, respectiv Botoșani, Târgu Neamț, Onești, Focșani, Brăila și, în mod deosebit, regiunea de sud a țării – Giurgiu, Târgoviște, Pitești, Curtea de Argeș, Slatina, Craiova.

„În a doua etapă a strategiei de dezvoltare pe care o avem în vedere, vom recruta parteneri în orașele mari, dezvoltate din punct de vedere economic, care suportă un al doilea sau chiar al treilea magazin, respectiv București, Timișoara, Cluj Napoca, Sibiu. În paralel, ne dorim ca anul acesta să intrăm într-un proces de rebranding al magazinelor deschise înainte de 2019, pentru a le aduce la nivelul conceptual la care am ajuns în prezent”, afirmă Dl. Adrian Gârmacea cu referire la planurile de viitor.