Slide

Stiri: Companii

Concluzii ESOMAR Connect România 2024

Concluziile evenimentului ESOMAR Connect România 2024

18.12.2024

Concluzii ESOMAR Connect România 2024. Joi, 7 noiembrie 2024, la Hotel Sheraton București – Sala Platinum, a avut loc cu succes cea de-a 10-a ediție a conferinței anuale ESOMAR Connect România, un eveniment dedicat industriei de cercetare de piață.

Impactul cercetării în mediul de business

În această ediție aniversară, ESOMAR Connect România a dorit să evidențieze impactul cercetării în mediul de business, dar și contribuția sa la succesul pe termen lung al companiilor.

Tema de anul acesta „People and Research: Finding The Meaning” | „Oameni și cercetarea de piață: Găsirea sensului” a atras un număr impresionant de participanți, entuziaști și specialiști din domeniul cercetării și marketingului, interesați să descopere perspective noi și să împărtășească experiențe relevante în industrie.

Invitați de renume și vorbitori locali

Evenimentul aniversar a adus pe scenă invitați de renume și vorbitori locali, reprezentanți ai agențiilor de cercetare de piață din România și internaționali, care au subliniat importanța cercetării de piață ca fundament al deciziilor strategice, dar și provocările cu care se confruntă acest domeniu în prezent.

Printre invitații speciali s-au numărat Julia Brannigan, Associate Director – Research, Bulbshare, și Jon Puleston, Chief Methodologist, Ipsos, ambii din Marea Britanie, care au captat atenția audienței cu prezentări interactive și cu studii de caz din propria experiență profesională, abordând teme actuale, precum inteligența artificială și folosirea AI în cercetarea de piață.

Prezentări

Companiiile de cercetare de piață din România, invitate pe scena evenimentului de anul acesta, au ales subiecte generoase pentru prezentările lor și unele dintre ele chiar au optat pentru a prezenta în parteneriat cu clienții lor, pe scena evenimentului fiind și vorbitori din partea companiilor Danone Romania, PPC România și Valvis Holding, în calitatea lor de utilizatori ai serviciilor de cercetare de piață, direct implicați în trendurile acestei industrii.

Gazdele evenimentului, Alina Șerbănică, membru în Consiliul Director al ESOMAR și Președinte SORMA, împreună cu Alina Dincă, reprezentantul ESOMAR pentru România, au mulțumit tuturor celor prezenți pentru interesul acordat și contribuția lor la succesul evenimentului.

Citește și Rezultate Black Friday 2024: cum poate marketingul influența comportamente în schimbare ale consumatorilor