Compania oferă românilor ceea ce dorește să le ofere și copiilor săi: pui obținut cu grijă, în condiții normale de creștere, pui sănătos, asupra căruia nu se intervine. SAFIR, o afacere de familie fondată în 1945 în județul Vaslui, este un grup de firme ce include în prezent , patru firme și opt ferme. Grupul are propriile facilități de prelucrare a cărnii provenite din ferme – abator, fabrică de preparate din carne de pui și semipreparate de tip craft care folosește condimente 100% naturale, propria producție de furaje, concentrate, cereale extrudate și full fat soia, o fabrică de făină proteică, precum și parc auto propriu, pentru distribuție rapidă în țară. Grupul gestionează și o rețea de magazine în Vaslui și o rotiserie, pentru care în următorii ani există planuri de expansiune.
Familia SAFIR a achiziționat în luna noiembrie a anului trecut ferma Răchiți, formată din 8 hale cu o capacitate de populare de 20.000 de pui pe fiecare hală, deci un total de 160.000 de capete pe serie. În prezent, capacitatea de producție este suficient de mare încât să răspundă cerințelor exporturilor, care sunt un pilon-cheie în cifra de afaceri a Grupului de firme, dar și un aspect esențial în extinderea distribuției naționale. Astăzi, produsele Familia SAFIR se regăsesc în rețeaua Carrefour, Auchan și Selgros, în magazinele din Vaslui și în magazinele-partenere din zona Moldovei.
Accentul pe consolidarea produselor existente
Anul acesta s-a pus accentul pe consolidarea produselor existente, care sunt aduse mai aproape de consumatorii români, prin extinderea distribuției. Un pas important în această direcție este prezența Zdravăn Moldovenesc – puiul cu creștere lentă, Familia SAFIR – în rețeaua Carrefour, ceea ce îl face accesibil celor care cunosc marca și modul în care carnea de pui este produsă sub brandul Familia SAFIR.
În 2024 s-a pus accentul pe consolidarea produselor existente, care sunt aduse mai aproape de mai mulți români, prin extinderea distribuției
„Exact aceste detalii – transparența, carnea de pui corectă și modul în care producem fiecare sortiment – reprezintă subiectul campaniei de informare pe care o desfășurăm în acest moment împreună și confirmată de ambasadorul mărcii noastre, Chef Adrian Hădean”, ne-a declarat dl. Safir Ghiorghi, Fondator al Grupului SAFIR.
În luna iulie, compania a demarat o campanie-concurs la nivel național – „De la Familia SAFIR sau din curtea ta, totuna este”. Prin această campanie, Familia SAFIR și-a propus nu doar să educe publicul cu privire la puiul cu creștere lentă, Zdravăn Moldovenesc, ci și să ofere premii atractive și numeroase. Această campanie este o colaborare între brandul Familia SAFIR și Chef Adrian Hădean, prin care se dorește să se pună pe masa tuturor un pui corect.
În luna iulie compania a demarat o campanie-concurs la nivel național – „De la Familia SAFIR sau din curtea ta, totuna este”
Aproape întreaga gamă de produse din Răsfăț Românesc este gândită ca urmare a cererii venite din piață. Compania oferă românilor ceea ce dorește să le ofere și copiilor săi: pui obținut cu grijă, în condiții normale de creștere, pui sigur pentru consum, sănătos, care are culoarea naturală (alb-rozalie), asupra căreia nu se intervine.
„Fiind primul concurs de așa anvergură a brandului Familia SAFIR, oferim 110 premii, în valoare totală de peste 100.000 de lei: 10 cursuri de gătit carne de pui cu Chef Adrian Hădean și alte 100 de premii – cutii cu condimente atent alese”, precizează dl. Safir Ghiorghi, cel care a pus bazele afacerii de familie.
Participarea la târguri de profil
Pentru a-și promova produsele și pentru a crește notorietatea brandului, Familia SAFIR participă la târguri de profil, vizitate de mii de expozanți din toată lumea. Târgurile reprezintă un loc favorabil pentru a dezvolta relații, pentru a purta discuții relevante cu alți participanți, dar și ocazii ideale de a se întâlni cu clienții actuali importanți și de a consolida relațiile cu aceștia, punând accent pe calitatea dovedită prin certificări multiple.
În luna octombrie 2023, Familia SAFIR a participat la ANUGA KOLN, în martie 2024 la IFE UK, iar în octombrie va participa la SIAL PARIS.
Afacerea Familia SAFIR implică nu doar ore de muncă, ci și atenție la detalii, dragoste pentru lucrul bine făcut și dorința de a fi buni la fiecare pas. Rezultatele acestui principiu și mod de acțiune se văd deja peste tot, iar cel mai mult la raft, când persoana care cumpără produsele Familia SAFIR din caserola mov devine imediat loială mărcii, găsind un produs corect și o promisiune respectată – „ca pentru copiii noștri”.
Calitatea produselor Familia SAFIR, precum și al întregului lanț de producție al produsului Zdravăn Moldovenesc, sunt atestate de cea mai importantă certificare obținută, BLK 1*, acordată de autoritatea olandeză care efectuează audituri conform unor criterii stricte, și este unică în România.
Cea mai importantă certificare obținută este BLK 1*, care atestă întregul lanț de producție al produsului Zdravăn Moldovenesc și este unică în România
Dorința de a face lucrurile bine
Viziunea Familia SAFIR a fost să aibă o creștere stabilă și solidă, analizând atent piața și raportând totul la capacitatea de producție și calitatea produselor. Însă implicarea în comunitate a fost la fel de importantă pentru Familia SAFIR, ca și până acum, dovedind încă o dată dorința de a face lucrurile bine, dar și de a-i ajuta pe cei din jur.
„În 2023, am susținut proiectul CampioMate, un program educațional adresat elevilor de gimnaziu, prin care aceștia învață cu ușurință și descoperă tainele matematicii într-un mod distractiv și interactiv. În cadrul acestui proiect au participat 5.000 de elevi din 9 județe, iar ca rezultat s-a înregistrat o creștere de 7% în nivelul cunoștințelor de matematică pentru jucătorii participanți”, afirmă reprezentantul Familia SAFIR.
O altă contribuție din zona CSR în calitate de partener sponsor a implicat achiziția unui telescop destinat cercetării și astro-fotografiei la Observatorul Astronomic din cadrul Muzeului „Vasile Pârvan” din Bârlad. Cu ajutorul acestui echipament de înaltă performanță și a soft-urilor specializate, cercetătorii au reușit o descoperire remarcabilă, o premieră în astronomia românească: prima novă extragalactică descoperită vreodată în țară.
Familia SAFIR a fost sponsor al evenimentului „Hora din străbuni”, festival internațional de folclor care a adunat reprezentanți ai ansamblurilor din România (Vaslui, Bistrița, București) și din alte țări: Cipru, Turcia, Grecia, Serbia, Georgia, Coreea de Sud, Columbia, Irak și Mexic.
Familia SAFIR a fost sponsor al evenimentului „Hora din străbuni”, festival internațional de folclor
Familia SAFIR fost partener al primului eveniment caritabil „Kitchen Battle” din România, o competiție gastronomică organizată de Chef Adrian Hădean, care a avut scopul de a strânge o sumă suficient de mare încât să fie oferite 100.000 de porții de mâncare caldă persoanelor nevoiașe din cantinele sociale, iar în paralel s-a dorit și atragerea atenției asupra nevoii de reducere a risipei alimentare.
„În final s-au strâns 150.000 de euro din donații și parteneriate, au fost peste 470 de participanți, peste 40 de voluntari și 22 de companii implicate. Acestea sunt doar câteva dintre inițiativele și proiectele în care Familia SAFIR s-a implicat anul trecut”, detaliază dl. Safir Ghiorghi.
Familia SAFIR, compusă din peste 800 de angajați
În momentul de față, Familia SAFIR are peste 800 de angajați, rotația de personal fiind redusă, iar mulți dintre angajați rămân și cresc alături de companie, întrucât există programe consistente de instruire pe toate nivelele ierarhice și de specializare. Mai mult, anul acesta a fost deschis și un program de internship plătit pentru tinerii din regiunea Moldovei – și nu numai – prin care au fost invitați să câștige experiență alături de Familia SAFIR.
Interesul crescut pentru acest program de internship este cu adevărat un motiv de bucurie pentru Familia SAFIR, fiind în linie cu principiul de business – „felul de a fi bun” –pentru că Familia SAFIR este și va rămâne un angajator dezirabil și un contribuitor cu greutate în zona geografică în care activează cu fermele, cu abatorul și cu celelalte unități de producție ale Grupului de firme.
În cadrul Familia SAFIR, rotația de personal este mică, iar mulți dintre angajați rămân și cresc alături de companie
Familia SAFIR vizează o cotă de piață de 10% în următorii cinci ani
Pentru perioada următoare, strategia presupune luarea unor măsuri care să asigure în continuare creștere pentru Grupul de firme. Tradus în cuvinte mai concrete, Familia SAFIR vizează o cotă de piață de 10% în următorii cinci ani și o creștere puternică și solidă a notorietății de brand.
„Faptul că avem un grad de loialitate foarte mare printre clienți reprezintă un mare atu: odată încercat puiul corect de la Familia SAFIR, persoana sau familia respectivă rămâne alături de noi pentru mult timp. A face totul bine și corect pentru a păstra loialitatea clienților noștri este cel mai important obiectiv al nostru – fără ca acestea să fie cuvinte mari”, a declarat, în încheiere, dl. Safir Ghiorghi.
Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/contec-foods-investeste-in-eficientizarea-procesului-de-productie/