Sute de străini vin anual în România, special pentru tratamentele dentare oferite de clinica din Pitești. Medical Tours Company este o clinică stomatologică româno-franceză de top, din Pitești, care oferă toată gama de servicii stomatologice. Cu o echipă tânără și aparatură de ultimă generație, compania a devenit liderul în segmentul turismului dentar din România, pentru piața franceză.
Clinica a fost, de asemenea, prima din țară care a dezvoltat conceptul de turism dentar. “Suntem mândri că, datorită echipei extrem de dedicate, dar și modului unic în Europa în care am ales să practicăm turismul dentar, ne-am impus în scurtă vreme ca lideri pe acest segment pe piața franceză. De altfel, pentru conceptul inovator pe care l-am propus, am fost recompensați cu un premiu foarte important din partea Camerei Franceze de Comerț, Industrie și Agricultură în România. Medical Tours Company este prima clinică dentară din țară care a câștigat Premiul pentru Inovare – întreprinderi mici și mijlocii, în cadrul Galei jubiliare organizate de către CCIFER. În plus, recent am primit o certificare importantă din partea rețelei MedBeaver – MedBeaver Platinum Certificate, ce atestă atât standardele noastre de calitate, cât și experiența pozitivă a foștilor noștri pacienți din străinătate. Un alt moment important pentru noi a fost vizita lui Chris Barrow, unul dintre cei mai influenți oameni din domeniul stomatologic britanic. Suntem mai mult decât bucuroși să vă putem spune că britanicul, care a venit în România special pentru a cunoaște mai îndeaproape și a evalua conceptul nostru de turism dentar, a fost foarte încântat de clinică și de cum se petrec lucrurile la noi, de la primirea pacienților și competența echipei medicale până la standardele noastre înalte de calitate”, ne-a declarat Denisa Raicu, general manager Medical Tours Company.
Eliminând inconveniente precum distanța și îngrijirea postoperatorie și cu ajutorul unei colaborări strânse cu specialişti implantologi francezi din principalele oraşe din Franţa, care se ocupă şi de îngrijirea post-operatorie a pacienţilor, clinica își întâmpină pacienții de peste granițe cu aparatură şi materialele ultraperformante, precum şi medici specializaţi și, nu în ultimul rând, cu un raport excelent calitate – preţ.
Dezvoltare
Pacienții știu că la Medical Tours Company găsesc calitate și o echipă unită de specialiști.
Cu opt unități stomatologice de ultimă generație, o sală de chirurgie, două unități de sterilizare și aparatură de radiologie digitală, cu un nivel foarte scăzut de expunere la radiații, cei care pășesc pragul clinicii descoperă aici soluțiile rapide la problemele lor. “Echipa noastră are o experiență îndelungată și înțelegem importanța realizării tratamentelor într-un timp cât mai scurt, așa încât dispunem de cea mai avansată tehnologie, dar și de un laborator propriu de tehnică dentară, dotat la cele mai înalte standarde, al treilea laborator din țară care a fost acreditat de Amann Girrbach, compania austriacă ce setează noile standarde în tehnologia dentară digitală”, ne-a explicat general managerul Medical Tours Company.
Cu o gamă de servicii extinsă, de la profilaxie, la terapie și estetică, implantologie, protetică, dar și pedodonție sau ortodonție, investițiile companiei sunt unele continue, direcționate spre formarea continuă a echipei, dar și spre dotările tehnice ale clinicii. “Printre cele mai solicitate servicii se numără extracțiile, inserarea implanturilor, tratamentele endodontice, obturațiile, dar și tratamente complexe și revoluționare de genul <Dinți într-o zi>, care le oferă pacienților posibilitatea de a pleca acasă cu o dantură fixă într-o singură zi. Cu alte cuvinte, tratăm atât persoane cu probleme stomatologice complexe, cât și persoane dornice de a avea o dantură perfectă și de a corecta anumite probleme de estetică dentară”, ne-a declarat Denisa Raicu.
Potrivit conducerii clinicii, numărul mediu al străinilor care se tratează anual la Medical Tours Company se ridică la peste 300 pacienți, cazuri complexe. “Poate părea puțin, însă nu trebuie să pierdem din vedere faptul că e vorba despre tratamente complicate, cazuri de reabilitare orală completă, care necesită foarte mult timp și foarte multă muncă și care trebuie să respecte angajamentul inițial în ciuda dificultății tratamentelor și a timpului scurt. Pe lângă acestea, mai sunt și cazurile <ușoare>, ale pacienților care nu au probleme dentare complexe, însă își doresc să-și refacă estetica zâmbetului. Și să nu uităm că la toate acestea se adaugă și piața locală, deloc de neglijat. În acest moment, majoritatea pacienților noștri provin în principal din Franța, Marea Britanie și Italia, însă avem în plan și extinderea pe alte piețe”, a adăugat Denisa Raicu, general manager Medical Tours Company.
Deschidere către pacienți
În timp ce multe sectoare economice au fost grav afectate de criza economică, Medical Tours Company nu a resimțit efectele recesiunii. Pacienții străini au preferat să recurgă la serviciile clinicii, știind că aici vor beneficia de calitate, servicii personalizate, deschiderea medicilor, dar și prețuri mult mai scăzute, comparativ cu cele practicate peste graniță.
În ceea ce privește dezvoltarea domeniului stomatologic în România, conducerea Medical Tours Company crede în inovația susținută. ”Din punctul meu de vedere, o astfel de clinică și oamenii săi trebuie să evolueze continuu, din toate punctele de vedere, să țină pasul cu toate noutățile din domeniu. Lucrurile s-au dezvoltat continuu în ultimii ani, mai ales din punct de vedere tehnologic, tratamentele devin minim invazive, pacienții sunt foarte bine informați și la curent cu inovațiile din domeniu, astfel încât fiecare zi e o provocare, mai ales în momentul în care ai niște standarde de calitate la care nu numai că nu renunți, ci încerci să le îmbunătățești continuu”, explică general managerul Medical Tours Company.
În tot acest timp, clinica oferă și promoții, axate însă pe servicii pe termen lung, cum ar fi, spre exemplu, cele destinate pensionarilor sau studenților. „Există un program de tratamente sociale, prin care ne propunem să-i ajutăm pe aceia dintre noi care nu-și pot permite servicii stomatologice. La fel, periodic avem diverse campanii prin care ne dorim să-i facem pe oameni să înțeleagă că pașii pentru îmbunătățirea sănătății orale nu sunt mulți și nici dificili, dar și să-i ajutăm pe cei care nu dispun efectiv de mijloacele financiare necesare – cea mai recentă dintre acestea este campania <Împreună dăruim zâmbete!>, adresată copiilor din șapte centre de plasament din Pitești”, menționează Denisa Raicu.
Extinderea clinicii
Cu o cifră de afaceri de un milion și jumătate de euro anul trecut, conducerea companiei estimează o creștere a cifrei de afaceri la peste două milioane de euro pentru anul acesta. “Planurile noastre sunt foarte ambițioase și constau atât în extinderea ariei de activitate a clinicii noastre la nivelul Uniunii Europene, după ce din 2013 am început să ne construim abordarea pentru Marea Britanie și Italia. În plus, avem în vedere și diversificarea serviciilor medicale oferite, de la începutul acestui an avem deja un parteneriat cu unul dintre cei mai renumiți medici oftalmologi din România, iar din 2015 ne dorim foarte tare să includem și chirurgia estetică printre domeniile noastre de activitate”, ne-a declarat Denisa Raicu, general manager Medical Tours Company.