Slide

FMCG

RAURENI

RÂURENI, un brand care crește odată cu generațiile

01.05.2025

Fabrica RÂURENI, cu o tradiție îndelungată și un brand bine ancorat în preferințele consumatorilor, reprezintă un pilon important în consolidarea poziției ANNABELLA. Cu o experiență de peste trei decenii, Grupul ANNABELLA s-a impus ca un jucător de referință în industria alimentară și a băuturilor din România. Prin brandul emblematic RÂURENI, compania oferă o gamă variată de produse apreciate la nivel internațional, completată de servicii de retail moderne și accesibile prin rețeaua proprie de magazine ANNABELLA.

RÂURENI, un brand ancorat în realitate

Într-o piață dominată de mari jucători internaționali, RÂURENI reușește să își mențină relevanța și să atragă noi consumatori. Printr-o abordare proactivă, aproape de nevoile consumatorilor, RÂURENI rămâne un brand ancorat în realitate, care înțelege toate generațiile, oferind un raport calitate-preț corect.

RÂURENI interacționează constant cu consumatorii și partenerii săi prin participarea la târguri și expoziții, însă organizează și degustări în marile rețele de retail, rămânând un brand românesc cu tradiție în procesarea fructelor și legumelor.

RÂURENI este un brand românesc cu tradiție în procesarea fructelor și legumelor

RÂURENI este un brand cu o istorie vie și frumoasă, care a crescut natural și sănătos și care continuă să crească, atent la nevoile consumatorilor, la vocea pieței, cu respect și recunoștință pentru natură.

„Inovăm constant, ne-am extins portofoliul, suntem prezenți peste tot în țară, dar și peste hotare. Ducem gustul de acasă celor care sunt departe, cu dor de familie și copilărie, dar și consumatorilor străini care ne descoperă în fiecare zi și apoi continuă să ne aleagă”, ne-a declarat dl. Bogdan Grigore, Director Comercial RÂURENI.Alpla

Un brand dezvoltat pe calitate și gust autentic

RÂURENI a evoluat fără a se îndepărta de valorile sale – calitate, gust autentic, direct din natură. Brandul controlează tot lanțul de producție, de la asigurarea materiei prime, până la borcanul de pe raft. În prezent, peste 660 de hectare sunt cultivate cu fructe și legume la fermele din Drăgășani, Otești și Sânnicolau Mare. Atunci când este necesar, RÂURENI se bazează și pe o rețea de producători locali și internaționali de încredere, care respectă aceleași standarde stricte de calitate.

Fabrica RÂURENI, cu o tradiție îndelungată și un brand bine ancorat în preferințele consumatorilor, a jucat un rol esențial în consolidarea poziției ANNABELLA. În plus, notorietatea brandului RÂURENI pe piața internă și pe plan internațional și încrederea pe care o inspiră produsele sunt elemente cu impact semnificativ.

Fabrica RÂURENI, cu o tradiție îndelungată și un brand bine ancorat în preferințele consumatorilor, a jucat un rol esențial în consolidarea poziției ANNABELLA

Datorită gustului autentic, mixului de rețete care amintesc de copilărie și inovații, precum și angajamentului față de calitate, produsele RÂURENI sunt nu doar apreciate, ci preferate. În magazinele ANNABELLA există astăzi cornere dedicate portofoliului RÂURENI, iar această integrare întărește poziția ambelor linii de business.

„Natura decide recolta, însă noi ne asigurăm că alegem cu grijă și păstrăm gustul natural în fiecare borcan. De la rețetele tradiționale la inovații precum gamele Dulce fără Dulce și Gourmet – dulcețuri dedicate celor care iubesc combinațiile deosebite, rafinate, cu brânzeturi sau carne și rețetele fine dining, toate păstrează gustul autentic de pe plaiurile românești”, precizează Directorul Comercial RÂURENI.

Gama „Dulce fără Dulce”

Într-un context în care tot mai mulți consumatori aleg să reducă zahărul, RÂURENI a răspuns provocării printr-o gamă dedicată: produse fără zahăr adăugat sau siropuri artificiale, îndulcite doar cu suc concentrat de mere, procesat în cele două fabrici pe care le deține la RÂURENI – Vâlcea și Focșani – Vrancea.

RÂURENI a fost printre primii procesatori din România care au eliminat complet zahărul din dulceață, gemuri și compoturi. Produsele sunt îndulcite natural, fără a compromite gustul. Compania răspunde astfel cererii, unei nevoi reale și, mai mult decât atât, o face la un preț corect, pentru că alegerile sănătoase nu trebuie să fie un lux. În plus, produsele din gama „Dulce fără Dulce“ au un preț comparabil cu cel al produselor obișnuite din categorie, ceea ce le face accesibile unui public larg.

Produsele din gama „Dulce fără Dulce“ au un preț comparabil cu al produselor obișnuite din categorie, ceea ce le face accesibile unui public larg

În prezent, gama „Dulce fără Dulce” cuprinde dulcețuri (afine, căpșuni, vișine), gemuri (afine, căpșuni, piersici) și compoturi (caise, cireșe, prune și vișine). Recent a fost adăugată gamei Pasta de Măceșe, un produs delicat, cu textură fină, dar care păstrează aroma intensă și savoarea naturală a fructelor. Iar feedback-ul primit din partea consumatorilor a fost cea mai bună dovadă a aprecierii de care se bucură brandul RÂURENI.

„Feedback-ul ne-a depășit așteptările și cred că acest lucru se datorează faptului că produsele Dulce fără Dulce reușesc să simplifice provocarea între a face alegeri responsabile în alimentație și plăcerea de a savura o gustare dulce sau un desert. Fie direct din borcan, fie ca ingredient pentru rețetele favorite de prăjituri”, afirmă domnul Bogdan Grigore.

Produsele fără zahăr, o prioritate pentru RÂURENI

RÂURENI este un brand cu care au crescut generații. Copiii de ieri au devenit părinți, iar părinții de atunci sunt astăzi bunici. Și toți găsesc în RÂURENI un partener care a evoluat odată cu ei. Un partener care le înțelege grija pentru cei dragi și care răspunde cu produsele de care au nevoie.

Cererea pentru produse fără zahăr nu este o modă, ci o schimbare de mentalitate, o atitudine sănătoasă și prin urmare o prioritate pentru RÂURENI și ANNABELLA. În acest context s-au dezvoltat rețetele care păstrează gustul pur al ingredientelor de bază, produse dulci, dar fără a folosi zahăr. ANNABELLA aduce aceste produse consumatorilor, păstrând la raft gustul cunoscut și apreciat, într-o formă mai echilibrată.

Cererea pentru produse fără zahăr nu este o modă, ci o schimbare de mentalitate, o atitudine sănătoasă și prin urmare o prioritate pentru RÂURENI

Aliatul ideal în acest demers s-a dovedit sucul natural de mere, care oferă dulceață naturală și se potrivește perfect cu gustul fructelor, fără să îl estompeze. RÂURENI l-a integrat în rețete de dulceață, gem și compot atent calibrate, obținând produse atât sănătoase, cât și savuroase. ANNABELLA monitorizează constant reacțiile clienților și susține acest proces cu un lanț de distribuție eficient și atent la nevoile clienților.

„Produsele fără zahăr nu reprezintă o modă trecătoare. Dimpotrivă, remarcăm o creștere constantă a cererii pentru astfel de alternative, pe măsură ce consumatorii devin tot mai atenți la dieta lor și a celor dragi”, este de părere Directorul Comercial RÂURENI.

Interesul pentru produse naturale, cu origine controlată, care nu afectează calitatea vieții, pentru alimente cu proveniență cunoscută, produse cu grijă și maximă atenție la standardele de calitate și siguranță este deja alegerea firească. Acest lucru se observă și din cererea din partea retailerilor pentru acest tip de produse și în cifre – o creștere double digit de la an la an. La compoturi, de exemplu, sortimentele „Dulce fără Dulce” au depășit în vânzări variantele tradiționale.

Recunoaștere pe plan intern și internațional

RÂURENI este recunoscut pe piața internă, dar și pe plan internațional, ca un brand care pune accent pe ingrediente naturale și pe calitate, performant și preocupat de sustenabilitate. Agricultura se face responsabil, cu practici care respectă ritmul naturii. De asemenea, compania colaborează doar cu furnizori care dețin certificări recunoscute internațional, iar fluxul de producție este atent monitorizat de echipele de control al calității.

Agricultura se face responsabil, cu practici care respectă ritmul naturii

RÂURENI deține certificări ISO, IFS și FDI, ultima fiind necesară pentru exporturile în SUA. Compania procesează materia primă urmărind fiecare etapă a producției, de la selecția materiei prime, până la depozitare și livrarea produselor pe piața internă și pentru exporturi. Pentru RÂURENI, sustenabilitatea înseamnă grijă – pentru consumatori, pentru natură, pentru echipă.

„În continuare, avem planuri mari pentru Dulce fără Dulce. Ne concentrăm pe adăugarea în gamă a unor rețete noi, cu fructe cu beneficii nutriționale semnificative. Intenționăm să introducem și o linie BIO, corelat cu vocea pieței, care să adreseze cerințele unui consum responsabil, orientat către produse naturale”, precizează reprezentantul grupului.

Planuri de dezvoltare

În perioada următoare, RÂURENI va lansa pe piață două sortimente de gem BIO și intenționează să extindă portofoliul cu produse din această categorie. În zona gourmet, RÂURENI este deja bine poziționat la raft cu dulcețurile de ardei iute, roșii cu usturoi și chilli, sfeclă roșie cu ghimbir și ceapă roșie. Totodată, compania colaborează constant cu chefi și este activă în zona de testare și aplicație culinară, prin degustări de produs și evenimente dedicate.

Viitorul RÂURENI începe așadar chiar acum. Peste istoria frumoasă pe care o are, brandul pune bazele unui viitor promițător, având ambiții mari de dezvoltare, prin investiții constante în linii noi de fabricație, în tehnologie și terenuri agricole, în oameni capabili și pasionați să pună în borcane tot ceea ce e mai bun în natură, cu drag și recunoștință.

Peste istoria frumoasă pe care o are, RÂURENI pune bazele unui viitor promițător, având ambiții mari de dezvoltare

Fabrica RÂURENI, o bijuterie în coroana ANNABELLA

Povestea ANNABELLA are așadar la bază două ingrediente cheie. Pe de o parte, modestia, pe de alta ambiția inovatoare a fondatorilor săi, Dorina și Dan Mutu.

Cu o istorie impresionantă în domeniul producției de conserve alimentare, dar și cu unul dintre cele mai îndrăgite branduri de către români, fabrica RÂURENI reprezintă o bijuterie în coroana ANNABELLA.

„Cu o tradiție care începe în 1920, fabrica este cunoscută pentru conservarea fructelor și legumelor după rețete autentice. Mai sunt puține piețe de cucerit și facem tot ce știm noi mai bine pentru a fi prezenți peste tot, în casele tuturor românilor și pe cât mai multe mese din întreaga lume”, a declarat, în încheiere, domnul Bogdan Grigore, Director Comercial RÂURENI.

 

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/annabella-group-o-poveste-de-succes/