Compania oferă produse din carne de pasăre crescută corect, în ferme, o carne cu gust adevărat de pui, fără alte adaosuri, transportată în siguranță în magazine. SAFIR VASLUI, unul dintre cei mai importanți producători și distribuitori de carne de pui din România, s-a concentrat în ultima perioadă pe calitatea produselor și experiența consumatorilor cu brandurile proprii, la raft. Compania a semnat parteneriate importante la capitolul carne de pui și la capitolul nutrețuri combinate.
Perioada 2020-2021 a fost și o perioadă a organizării interne și a investițiilor în sistemul de management, care au contribuit la o mai bună funcționare și controlul businessului. Ca în fiecare an, SAFIR a lansat produse noi, modalități inedite de ambalare și păstrare a cărnii, precum și noi ambalaje pentru produse, toate aceste acțiuni fiind rezultatul cererii din piață.
SAFIR a lansat produse noi, modalități inedite de ambalare și păstrare a cărnii, precum și noi ambalaje pentru produse
Pentru a fi cât mai longevivi și în toate casele românilor cu produsele sale, SAFIR SRL urmărește dezvoltarea de parteneriate mutual benefice, parteneriate transparente, oneste, puternice și de durată îndelungată.
Anul acesta SAFIR va aniversa 30 de ani de activitate, însă existența Grupului de firme este sărbătorită zi de zi, onorând munca și ducând mai departe menirea de a livra către consumatori și parteneri carne corectă de pasăre.
„Vom sărbători alături de angajaţi, cei cu care am construit împreună ceea ce astăzi compune Grupul de firme Safir: fermele, fabrica de făinuri proteice, abatorul, fabrica de preparate și fabrica de nutrețuri combinate. Deși cele mai multe lecții le învățăm de la consumatori, din piață, și mediul economic ne-a mai arătat câte ceva de-a lungul anilor. Ce înseamnă parteneriatele adevărate? Că putem învăța din orice greșeală pe care o facem și că nu trebuie să încetăm să privim înainte, indiferent de dificultăți. Au fost perioade grele pentru industrie și acum s-au arătat parteneriatele adevărate, cei care au performat și au perseverat. Lucrăm în continuare împreună ca să recuperăm tendințele anului, iar eforturile noastre dau deja rezultate: continuăm să creștem frumos și sănătos. Exact ca puii noștri”, ne-a declarat Safir Ghiorghi, Fondatorul Grupul de firme Safir.
Aria de desfacere a produselor
SAFIR SRL, cu o experiență de 30 de ani în domeniu, a rezistat atât de mult timp în această industrie, printre altele, datorită parteneriatelor de încredere pe care le-a avut și le dezvoltă în continuare. Dat fiind cel mai recent context, cel al pandemiei, compania a decis să diminueze acțiunile de export și s-a concentrat mai mult pe livrarea în siguranță a produselor brandurilor proprii în magazinele partenere din țară.
„La Safir avem o pasiune ascunsă, să spunem, și anume tehnologia. Ne place să descoperim și să achiziționăm utilaje performante care, deseori, ne-au oferit statutul de pionieri în această industrie. Pentru creșterea productivității companiei, cu siguranță vom continua cu această pasiune a noastră”, precizează Fondatorul Grupului de firme Safir.
Safir este o companie care oferă produse din carne de pasăre crescută corect, în ferme, o carne cu gust adevărat de pui, fără alte adaosuri, transportată în siguranță în magazine
În perioada recentă marcată de pandemia de COVID-19, s-a putut observa o nouă tendință de consum. Astfel, piața a început să acorde o atenție deosebită sănătății: mâncărurilor, ingredientelor, stilului de viață. Prin urmare, Safir a devenit o companie cu atât mai apreciată, în condițiile în care oferă produse din carne de pasăre crescută corect, în ferme, o carne cu gust adevărat de pui, fără alte adaosuri, transportată în siguranță în magazine. Totodată, la nivel internațional, s-a dezvoltat și exportul de carne de pasăre crescută lent, Zdravăn Moldovenesc, o tendință care continuă să crească și în prezent.
Noutăți în portofoliul SAFIR
În acest an, brandul Deliciosul de Vaslui – carne proaspătă de pui – a venit cu două noi modalități de ambalare și păstrare a cărnii tocate – piept sau amestec. Astfel, cele două produse se găsesc acum ambalate la baton cu folie transparentă, congelate.
În plus, Fabrica de preparate sub care se comercializează brandul „Fomică?” – preparate și semipreparate DOAR din carne de pui și condimente 100% naturale – a creat trei noi semipreparate, gata condimentate și formate: Mici de pui, congelați, la tăviță, Pulpe de pui dezosate, condimentate, refrigerate și Chiftele de pui, crude, refrigerate.
Gama de afumate a trecut printr-o transformare de imagine radicală, prin ambalajul premium care permite o mai ușoară depozitare, afișarea mai multor informații, dar care are și un aspect mai atrăgător la raft.
Toate aceste strategii au fost dublate bineînțeles de un plan de investiții, precum cele de dublare a capacității de depozitare a Fabricii de Nutrețuri Combinate, Nutriva, și cele în utilajul de dezosare a pulpei întregi. Foarte importantă este și investiția în linia de procesare continuă a Fabricii de Făinuri Proteice, și, de asemenea, investiția în centrala pe CO2, având un rol deosebit de important în protecția mediului. Acestea sunt doar câteva investiții majore, cărora li se adaugă altele mai mărunte, în fiecare activitate din lanțul integrat.
Noile ambalaje premium
Ceea ce trebuie menționat însă este faptul că noile ambalaje premium pentru Fomică? îmbracă Pastrama din piept de pui, Pastrama din pulpă de pui, Cârnații de pui și Cârnăciorii de bere (produs picant), toate fierte și afumate în lemn de esență tare, bune și pentru copii (produsele nepicante). Ambalajele sunt catalogate ca fiind premium pentru că protejează produsele prin învelișul VID, apoi prin cutia care este menită să informeze cât mai mult, corect și transparent consumatorul, iar decupajul creativ permite vizualizarea aspectului produsului. Protecția și vizibilitatea la raft sunt mai ridicate, carnea fiind protejată în cutie de carton de grosime și rigiditate crescute.
Noile ambalaje premium pentru Fomică? protejează produsele prin învelișul VID, apoi prin cutia care este menită să informeze cât mai mult, corect și transparent consumatorul, iar decupajul creativ permite vizualizarea aspectului produsului
Safir a adus produsele sale de calitate mai aproape de consumator prin intermediul rotiseriei Safir. Rotiseria Safir este un proiect curajos, lansarea ei fiind realizată cu câteva săptămâni înaintea instalării pandemiei în România.
„În ciuda celor întâmplate în țară, Rotiseria a prosperat și și-a diversificat constant meniul, de la câteva bunătățuri calde, la un meniu întreg de preparate din carne de pui și nu numai. Rotiseria Safir este deosebit de apreciată de comunitate și datorită faptului că oferă numeroase promoții și oferte, ultima fiind Campania Vara Ta, prin care compania își arată aprecierea față de cei care comandă meniurile de la adresa de birou”, afirmă Dl. Ghiorghi.
Marea familie Safir
De 30 de ani, echipa Safir este o mare familie, acum de aproape 700 de perechi de brațe harnice și dibace. Compania acordă o atenție deosebită angajaților, astfel încât să le cunoască doleanțele, să îi ajute să crească și să evolueze profesional, dar și să exceleze împreună, creând un brand puternic.
„În prezent, am lansat și un concurs de angajare pentru oamenii noștri. Aceștia vor primi bonusuri și premii dacă angajăm persoane recomandate de ei. La Safir obișnuim să sărbătorim împreună aniversările și marile sărbători, ne susținem angajații în momentele fericite sau mai puțin fericite din viața fiecăruia”, menționează Fondatorul companiei.
În plus, din moment ce unele arii de lucru din cadrul Safir sunt destul de solicitante fizic sau psihic, compania încearcă să compenseze efortul depus de oamenii din echipă prin contracte de muncă atractive, tehnologie modernă, bonusuri de performanță și pentru evenimente speciale, formare profesională la locul de muncă, tichete de masă, o masă caldă pe zi, un pachet de carne pe săptămâna lucrată și asigurarea transportului sau ajutor în cazul relocării.
Investiții în măsuri de protecția mediului
Referitor la protecția mediului înconjurător, Grupul de firme Safir a derulat un proiect de modernizare a abatorului. Beneficiile ce vin de pe urma acestui proiect sunt reprezentate de îmbunătățirea condițiilor de lucru, adaptarea la standarde, eficiență și protecția mediului. În total s-au montat aproximativ 3.500 mp pereți și tavane și cca. 2.500 mp pardoseli. Lucrările realizate în această perioadă au vizat vopsirea pereților și tavanelor, înlocuirea panourilor tip sandwich la pereți și tavane, refacerea pardoselii cu rășină epoxidică, înlocuirea instalațiilor sanitare și termice, schimbarea tâmplăriei interioare.
O modificare importantă se referă și la schimbarea tipului de instalație frigorifică – din r404a în r744 CO2. Este o investiție care s-a realizat la instalația frigorifică, ce va înlocui freonul cu CO2, un agent frigorific natural folosit mai ales pentru reducerea impactului asupra mediului în aplicațiile industriale și comerciale (reducerea emisiilor poluante cu impact asupra stratului de ozon).
Totodată, compania susține și comunitatea din care face parte. Din 2016, Deliciosul de Vaslui este mare fan și suținător al „Concursului regional de Șah”, competiție organizată de CS „Sergentul” Vaslui și aflată în calendarul oficial al Federației Române de Șah.
SAFIR SRL susține comunitatea din care face parte, derulând proiecte în domeniul educației și sportului
„La Safir susținem activitățile din educație, tradiție, sport și inițiativele care fac bine: bine mediului înconjurător, bine societății, comunității și familiilor, bine în suflet, corp și minte. Tot ce facem la Safir e ca pentru copiii noștri: de la produsele din carne de pui, până la activitățile de responsabilitate socială, ne gândim la un viitor curat, corect pentru noi și în special pentru copiii noștri”, concluzionează Dl. Safir Ghiorghi, Fondatorul Grupului de firme Safir.
Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/safir-vaslui/