Producatori

Transilvania Nuts, în topul procesatorilor de nucă la nivel mondial

01.12.2020

Compania continuă procesul de inovare, prin testarea unor produse cu adevărat surprinzătoare, care vor fi lansate în perioada următoare. Transilvania Nuts, companie cu capital integral românesc, unul dintre cei mai importanți procesatori de nucă din România, a fost  înființată în anul 2014, de când a cunoscut o evoluție și o dezvoltare fulminante. În anul 2019, compania a beneficiat de o investiție de 4 milioane de euro, care a plasat Transilvania Nuts în topul procesatorilor de nucă la nivel mondial, devenind astfel un etalon în ceea ce privește standardele de calitate.

Un pas important în evoluția companiei a fost reprezentat de achizițiile companiilor Ava 3 Company, precum și a brandurilor Nutribon și Yoli, specializate pe nișa de snackuri sănătoase. Prin brandurile Nutribon și Yoli, Transilvania Nuts își dorește să inoveze în mod constant și să țină pasul cu tendințele de schimbare alerte din piața de food.

Transilvania Nuts a reușit listarea produselor proprii în majoritatea hypermarketurilor și unităților cash&carry din România în doar câteva luni

Portofoliul de produse din această categorie aparține segmentului healthy și include batoane de fructe și nucă, mixuri cu nucă, fructe deshidratate și semințe, nucă sărată, cu piper și chilli și, nu în ultimul rând, nucă simplă caramelizată, cu vanilie și cu scorțișoară. În prezent, Transilvania Nuts continuă procesul de inovare prin testarea unor produse cu adevărat surprinzătoare, tot din gama healthy, care vor fi lansate în perioada următoare.

„De la fondare, ne-am consolidat poziția în mod constant prin achizițiile concretizate – unul dintre cei mai mari procesatori de miez de nucă, precum și brandurile Nutribon și Yoli specializate pe nișa de snack-uri sănătoase. Am început anul 2020 în forță prin listarea produselor noastre în majoritatea hypermarketurilor și unităților cash&carry, în doar 3-4 luni, și pregătim lansări peste lansări ale unor produse inovative, în premieră pe piața din România”, ne-a declarat Dl. Dragoș Gal, Marketing Manager Transilvania Nuts.

Produsele Transilvania Nuts listate în retail

În ceea ce privește produsele sub brandul Transilvania Nuts listate în retail, acestea sunt de două tipuri: miez de nucă BIO și miezul de nucă convențional, care este oferit spre vânzare sub diferite modalități de ambalare și cantități diferite, adaptate fiecărui client. În această categorie de produse, Transilvania Nuts ocupă o poziție dominantă în ceea ce privește raportul calitate-preț, atât pe teritoriul României, cât și pe plan extern. Produsele Transilvania Nuts, în speță nuca, ajunge în toată lumea, sub diferite formate: jumătăți, sferturi, optimi sau măcinată.

Clienții interesați de acest tip de produse beneficiază de consiliere permanentă din partea echipei de Customer Service și logistică a companiei. În plus, laboratorul intern pune la dispoziția clientului toate seturile de analize posibile.

Transilvania Nuts ocupă o poziție dominantă în ceea ce privește raportul calitate-preț pentru miezul de nucă Bio și miezul de nucă convențional, atât pe teritoriul României, cât și pe plan extern

În luna octombrie a anului trecut, compania a finalizat o investiție de peste 4 milioane de euro într-o fabrică nouă, la Ciugud, Alba. Din această sumă investită, circa 900.000 de euro au provenit din fonduri europene.

Fabrica de la Ciugud, Alba, grație investiției realizate, a devenit o fabrică dotată la cele mai înalte standarde de calitate din Europa de Est, cu utilaje și tehnologii de ultimă generație în valoare de peste 2,5 milioane de euro. Pentru a furniza însă produse de calitate superioară și pentru eficientizarea activității, compania vizează noi investiții în echipamente, numai anul acesta Transilvania Nuts a depunând un nou proiect care presupune o investiție de peste două milioane de euro.

„Anul trecut am finalizat în octombrie investiţia şi am avut inaugurarea fabricii noi de la Ciugud, Alba, o fabrică în care am investit peste 4 milioane de euro, dintre care 900.000 de euro din fonduri europene. Am făcut o fabrică la cele mai înalte standarde de calitate din Europa de Est şi avem utilaje în valoare de peste 2,5 milioane de euro. Anul acesta am mai depus un proiect, cu o investiţie de peste 2 milioane de euro în alte echipamente”, continuă Dl. Gal.

 Rețeaua de parteneri distribuitori pentru produsele companiei

În prezent, produsele Transilvania Nuts, certificate IFS Food, ISO 9001:2015, certificare BIO, BIO SWISSE și Amfori, se regăsesc în rețeaua de retaileri Kaufland, Metro, Cora, Mega Image, Auchan, Carrefour și Penny. În 2020 societatea a cunoscut o premieră în ceea ce privește rețeaua de parteneri și distribuitori ai produselor, deoarece în decursul câtorva luni a reușit să ajungă la majoritatea retailerilor, la nivel national, procesul de expansiune fiind, în continuare, unul accelerat.

„Pe acest segment de business am intrat la raft cu miezul nostru de nucă pe care îl considerăm premium din punct de vedere calitativ. Apoi avem batoanele cu nucă și fructe, mixuri de nuci, semințe și fructe uscate, am introdus și o serie de inovații precum nuca cu sare, nuca cu piper și nuca cu chilli și pregătim și lansarea unei game de snack-uri pe bază de nucă dulci”, explică Dl. Dragoș Gal.

Produsele Transilvania Nuts sunt certificate IFS Food, ISO 9001:2015, certificare BIO, BIO SWISSE și Amfori

În ceea ce privește echipa, aceasta este formată în prezent dintr-un colectiv de 70 de persoane. Rezultatele bune obținute în activitate se datorează în mare măsură strategiei companiei, dotării de ultimă generație, dar mai ales echipei.

Totodată, compania pune un preț deosebit pe protecția mediului înconjurător, motiv pentru care tot plasticul rezultat din activitate este reciclat în proporție de 95%.

În continuare, Transilvania Nuts își continuă strategia de dezvoltare, aducând pe piață sortimente inedite prin combinații surprinzătoare, folosind tehnologie de ultimă generație.  Prin grija acordată resursei umane și dotărilor tehnologice, precum și pieței în care activează, nevoilor și dorințelor clienților, compania a reușit să se adapteze trendurilor pieței, de multe ori, inovând și deschizând noi și noi drumuri pentru produsele românești, atât pe plan intern, cât și pe plan extern.

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/diana-investeste-in-marirea-capacitatii-de-productie/