Slide

Producători

Wirquin

WIRQUIN, constanța calității în toate produsele

01.08.2024

Compania comercializează același tip de produse pe toate piețele lumii, calitatea fiind numitorul comun al acestora. WIRQUIN reunește, la 64 de ani de la înființare, o echipă de aproape 1.400 de persoane, și operează nu mai puțin de 6 fabrici și 11 birouri comerciale pe diverse continente, extinzându-și în același timp prezența pe piața din peste 60 de țări. Grupul WIRQUIN produce modele specifice țărilor în care își desfășoară activitatea, bazându-și creșterea pe inovație, oferirea de produse noi și revoluționare, precum racordurile Soupless, ventilele Quick-clac, mecanismul Easy Clic, rezervorul încastrat Chrono și multe altele, produse pentru care deține patente și pentru care a câștigat numeroase premii internaționale.

Prioritatea principală a companiei din ultima perioadă a fost reprezentată de deschiderea fabricii din Blvd. Metalurgiei, unitate care va permite WIRQUIN să își dezvolte activitatea, prin diversificarea și upgradarea portofoliului de produse care vor fi lansate pe piață în perioada următoare.

Prioritatea principală din ultima perioadă a companiei a fost reprezentată de deschiderea fabricii din Blvd. Metalurgiei

Principala investiție din România este fabrica nouă din Metalurgiei, loc în care s-au investit deja peste 13 milioane de euro și pentru care au fost obținute toate avizele pentru funcționare.

„WIRQUIN România reprezintă un hub regional pentru Europa de Est și zona Balcanilor și se pregătește, odată cu noua fabrică, să își extindă operațiunile în Orientul Mijlociu. WIRQUIN este deja un brand multi-prezent pe piața Europei Centrale și de Est, compania marcând recent deschiderea pieței din Turcia, o piață de unde, de obicei, se importă și rareori se exportă”, ne-a declarat domnul Mihai Popovici, Director Dezvoltare WIRQUIN România.

Din punctul de vedere al strategiei pentru perioada următoare, WIRQUIN continuă demersurile pentru extinderea operațiunilor în Turcia și Orientul Mijlociu.

Produse sanitare inspirate din cotidian

Compania se inspiră din viața zilnică pentru a crea produse sanitare inovatoare, soluții pentru îmbunătățirea eficienței profesioniștilor din domeniu, precum și soluții pentru îmbunătățirea calității vieții utilizatorilor finali. În acest sens, s-a făcut un upgrade la cea mai slim rigolă existentă pe piață (nu numai în România) echipând-o cu un nou tip de membrană smart. În același timp, WIRQUIN a introdus pe piață o rigolă care inovează prin faptul că sifonul este orientabil la 360 de grade, ceea ce înseamnă că facilitează conectarea la scurgere, indiferent de poziția acesteia.

Compania demonstrează așadar o preocupare continuă pentru inovație și, ca și până acum, reinvestește între 5-10% din cifra de afaceri în dezvoltare și inovare, ținând cont în același timp de evoluția pieței, atât la noi în țară, cât și peste hotare. În acest moment, tendința pieței este de a se maturiza, dar, având în vedere contextul economic, atenția consumatorilor se îndreaptă către produse ce respectă un raport calitate-preț corect.

Compania demonstrează o preocupare continuă pentru inovație și continuă să reinvestească între 5-10% din cifra de afaceri în dezvoltare și inovare

Mai mult decât atât, pasiunea pentru inovație este insuflată și tinerei generații de profesioniști, alături de care WIRQUIN se implică în crearea de produse noi. Un astfel de proiect este desfășurat în colaborare cu Facultatea de Instalații și vizează dezvoltarea unui produs nou, de care piața are nevoie în această perioadă, dar și pe viitor.

„Încă din 2017 compania noastră este singurul producător de instalații sanitare din România afiliat Asociației Inginerilor de Instalații din România. Astfel, calitatea de membru AIIR a înlesnit colaborarea cu Facultățile de Inginerie a Instalațiilor, în cadrul mai multor universități tehnice, precum București sau Timișoara. Proiecte asemănătoare se vor derula cu facultățile de profil din Cluj, dar și Chișinău sau Belgrad. Avem așadar grijă ca, într-o mare măsură, să ne pregătim resursa umană calificată”, afirmă directorul de Dezvoltare al WIRQUIN România.

Continuitatea, un element esențial în dezvoltarea echipei

În general, WIRQUIN pune accent pe principiul că munca trebuie făcută cu plăcere, din pasiune, astfel încât rezultatele să se vadă în produsele sau serviciile create. Se pleacă astfel de la ideea că trebuie să existe bucurie la locul de muncă, însă jobul de zi cu zi trebuie să aducă și un sentiment de mulțumire pentru fiecare membru al echipei. De aceea, continuitatea reprezintă un element comun în echipa WIRQUIN și este probabil unul din motivele pentru care compania nu a înregistrat fluctuații de personal.

Cu o preocupare continuă de a se dezvolta și de a fi mai buni, membrii echipei întruchipează fiecare în parte misiunea și valorile companiei – spirit de echipă, orientare către client, inovație, sustenabilitate, empowerment. În ultima perioadă, societatea a pus accentul pe empowerment și leadership, dovedind încă o dată încrederea pe care o are în capacitatea fiecărui membru de a-și aduce contribuția personală și de a contribui la dezvoltarea unor produse care să îmbunătățească în fiecare zi viața utilizatorilor.

Cu o preocupare continuă de a se dezvolta și de a fi mai buni, membrii echipei întruchipează fiecare în parte misiunea și valorile companiei – spirit de echipă, orientare către client, inovație, sustenabilitate, empowerment

Grijă pentru sustenabilitate

Compania se preocupă în mare măsură și de protecția mediului, luând o serie de măsuri care vizează fie ambalajele folosite, modalitățile de reciclare, dar și dezvoltarea comunităților locale și crearea de noi locuri de muncă.

„Ne-am propus, cum de altfel o facem de mulți ani încoace, să folosim mijloace sustenabile, de la ambalaje din carton de reciclat până la materii prime obținute din reciclare. Suntem în permanență concentrați asupra problemelor de sustenabilitate și credem că implicarea fiecăruia dintre noi este importantă. Odată cu deschiderea fabricii, vor fi create aproximativ 100 de locuri de muncă care vor genera, dincolo de veniturile salariale, și venituri bugetare”, precizează dl. Mihai Popovici

WIRQUIN, un producător cu respect față de consumatorul final

WIRQUIN este perceput ca un producător care oferă o calitate deosebită a produselor, percepție ce derivă tocmai din preocuparea și respectul față de consumatorul final. Compania comercializează același tip de produse pe toate piețele lumii, calitatea fiind numitorul comun al acestora. Astfel, s-ar putea spune că regula de bază în cadrul grupului este aceea de a controla calitatea produsului în toate etapele sale, de la desen, dezvoltare, producție, până la marketing.

Dacă vorbim despre cifra de afaceri, este evident că acest indicator a înregistrat o creștere constantă în ultimii ani, dar aceasta vine la pachet și cu creșteri salariale, costuri diferite, pentru că performanța vine cu un cost, la rândul său. Însă principalul obiectiv al companiei este acela de a avea clienți mulțumiți și, pentru a avea clienți mulțumiți, trebuie mai întâi ca angajații să fie mulțumiți.

WIRQUIN este perceput ca un producător care oferă o calitate deosebită a produselor

„Nu în ultimul rând, vrem să venim în întâmpinarea consumatorilor din România cu o gamă nouă, smart, de rame încastrate care are ca obiectiv atât satisfacerea clientului, cât și a instalatorilor sau a celor care le montează. Inovația rămâne cea mai importantă parte din ADN-ul Wirquin. Din punct de vedere financiar, suntem o firmă stabilă care privește spre viitor și care își propune să rămână un lider în domeniu”, a declarat, în încheiere, domnul Mihai Popovici, Director Dezvoltare WIRQUIN România.

 

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/s-a-lansat-soline-o-rigola-de-dus-extra-plata-dedicata-proiectelor-de-renovare-diy-marca-wirquin-romania/