Stiri: Retail

magazin douglas baneasa

Douglas inaugurează un magazin în Băneasa

12.09.2018

Douglas inaugurează un magazin în Băneasa. Noua unitate este situată în centrul comercial Băneasa Shopping City, aripa Feeria. Fiind al 25-lea magazin al retailerului din România şi al noulea din Capitală, noua parfumerie consolidează poziția Douglas în zona Băneasa.

Tot în această zonă, compania mai deţine un magazin, deschis în urmă cu 10 ani.

Douglas Feeria deţine o suprafață de peste 200 de metri pătraţi. Nouă magazine oferă clienților peste 10.000 de produse. Printre acestea se numără şi 34 de branduri proprii.

Magazin Douglas Băneasa: Industria frumuseții evoluează rapid

Reprezentanţii Douglas spun că industria frumuseţii din ţara noastră are o evoluţie pozitivă şi accelerată.

„Industria frumuseții evoluează rapid, iar Douglas investește constant pentru a fi mereu aproape de clienți, atât prin extinderea rețelei de magazine fizice și a magazinului online, prin lansări de produse exclusive care răspund ultimelor tendințe, dar și prin modalitatea de abordare. Douglas întărește imaginea de sine a femeilor moderne, le încurajează să se bucure de propria frumusețe și să își cultive individualitatea în tot ceea ce fac”, a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas România, făcând referire la campania #doitforyou lansată anul acesta la nivel european.

Noul logo al Douglas

Magazinul Douglas Băneasa – Feeria este și prima unitate din ţara noastră care promovează noul logo al companiei. Lansat la începutul lui august, noul logo este parte integrantă a noii strategii de brand a Douglas.

Ce cuprinde noua strategie de brand

Noua strategie de brand a Douglas cuprinde o serie de elemente-cheie revizuite fundamental. Este vorba de un nou logo, o nouă declarație de misiune, precum și o nouă imagine vizuală.

Douglas are, în România, în prezent 25 de magazine în 14 orașe ale ţări. La acestea se adaugă magazinul online. Planurile de extindere mai includ deschiderea încă a două magazine, până la sfârşitul anului 2018.

Anul trecut, parfumeria a avut vânzări de 107,9 milioane de lei. Acestea au avansat cu peste 16%, comparativ cu nivelul din 2016.

Citeşte şi Ce se poartă în această toamnă? Campanie inedită în magazinele din AFI Cotroceni